AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Van Lunteren kan er geen kloten van.

Waarom is hij mannen NL 95% multiculti, en is er bij de vrouwen geen enkele Marokkaan?
Vind dit oprecht een interessante vraag. Denk dat hier best een leuke studie op los te laten is. Zou de onderzoeksvraag alleen iets anders formuleren.

t*ring, het is 2019 en jullie hebben nog steeds niet door dat die gemeenschapen vrouwen onderdrukken? Ik wil niet meer leven op dit forum.

Binnen mannenteam is grootste deel gekleurd.
Bij de vrouwen zie ik er 2.
Aangezien in NL 90% een dubbele nationaliteit heeft, is dat toch opvallend

Slordige match.

Kunnen ze Engeland niet gewoon weer opvissen?

Iets met verschil in tempo

Zucht. 4 man vrij en meisje Miedema moet zelf schieten :emo:

Vind dit oprecht een interessante vraag. Denk dat hier best een leuke studie op los te laten is. Zou de onderzoeksvraag alleen iets anders formuleren.

Is toch makkelijk te beantwoorden? Spelen die meisjes op straat? En al deden ze dat, mogen ze dan meedoen met hun broertjes? Nee.

Kunnen ze vragen aan pa of ze lid mogen worden bij de lokale amateurclub (en waarschijnlijk in een jongensteam mee doen) ?

Totaal andere normen en waarden, daarom ga je ze de eerste 20 jaar ook niet zien.
Bekijk eens de complete competitie uit nl en be. Ik ken geen enkele speelster, maar durf te wedden dat er niet meer dan 1 speelster in de hele liga zit van Marokkaanse afkomst. Kan het mis hebben.

Gaan al de fout zoeken om vanuit stilstaande fases gevaarlijk te zijn... :)

was deze al gepost? :rolleyes:

Vreemde is dat in de Franse liga het stikt van Tunesische en Algerijnse meiden

Is toch makkelijk te beantwoorden? Spelen die meisjes op straat? En al deden ze dat, mogen ze dan meedoen met hun broertjes? Nee.

Kunnen ze vragen aan pa of ze lid mogen worden bij de lokale amateurclub (en waarschijnlijk in een jongensteam mee doen) ?

Totaal andere normen en waarden, daarom ga je ze de eerste 20 jaar ook niet zien.
Bekijk eens de complete competitie uit nl en be. Ik ken geen enkele speelster, maar durf te wedden dat er niet meer dan 1 speelster in de hele liga zit van Marokkaanse afkomst. Kan het mis hebben.
ze niets over het beantwoorden van, ik zei iets over de vraag. Bovendien ligt daar een interessant demografisch en politiek-religieus beginsel aan ten grondslag.

Op de bbc met Alex Scott en Hope Solo. Ja daar wil ik wel tussen staan/liggen

In bepaalde kringen ook wel Gape Solo genoemd
LiveLeak-dot-com-tumblr_oyiv917eE01wwtjf2o1_400_1562174745.gif

Terug
Naar boven