MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Ajax legt topscorer Dusan Tadic voor komende zeven jaar vast

Altijd mooi wanneer mensen mijn advies opvolgen.

Nu nog Ziyech een moddervet contract geven en je hebt het koningskoppel voor jaren. Dat is toch echt dé basis voor dit Ajax, die 2 samen op 1 veld. Dat mag gewoon wat kosten, levert je enkel geld op. Zie Ziyech zo maar blijven bij een miljoen of 4 per jaar. Zou dit gewoon doen, is niet eens een gok, Marc Netto moet hier werk van maken en zijn kaarten gewoon open gooien.

Sjakie is niet vol van zichzelf lol.

Ik geloof daar niet in.

Van mij mag ze het proberen. Ik geloof er in. Mauresmo deed ook al Murray met succes. Kan ook in voetbal. Volle vertrouwen er in.

alles wat Arno Vermeulen zegt, hoeven we niet serieus te nemen.
Dat die man dit vak mag blijven uitoefenen, ongekend

Mauresmo deed ook al Murray met succes.
I think you're tripping, homie.

We hebben het over een machowereld waarin homoseksuelen niet uit de kast kunnen komen door medespelers, maar ze zullen wel orders opvolgen van een vrouw? Ik zie zo'n vrouw al de hairdryer treatment geven. Denk dat de helft van de kleedkamer in de lach schiet.

Ze zal tactisch gezien al van wereldklasse moeten zijn wil ze respect afdwingen van 25 mannen. Wellicht zullen er ook twee keiharde mannelijke assistenten nodig zijn.

Zal me eens verdiepen hoe het in Clermont ging. Mn Frans ff ophalen.

Nu nog Ziyech een moddervet contract geven en je hebt het koningskoppel voor jaren. Dat is toch echt dé basis voor dit Ajax, die 2 samen op 1 veld. Dat mag gewoon wat kosten, levert je enkel geld op. Zie Ziyech zo maar blijven bij een miljoen of 4 per jaar. Zou dit gewoon doen, is niet eens een gok, Marc Netto moet hier werk van maken en zijn kaarten gewoon open gooien.
Ik denk niet dat Ziyech zal blijven. :thinking: Anderzijds wel goed nieuws voor Ajax dat Neres lijkt aan te sturen op een extra seizoen in Amsterdam.

Dat wijvevoetbal is een walhalla voor die 2.

Megastraf dreigt voor Lionel Messi door ongekende uitbarsting
Lionel Messi wordt mogelijk voor twee jaar geschorst door de CONMEBOL, de voetbalbond van Zuid-Amerika. De Argentijn hield zich na de 2-1 gewonnen troostfinale van de Copa América tegen Chili niet in en haalde hard uit naar de bond en de arbitrage. Volgens AS kan de aanvaller worden bestraft met een lange schorsing.

Messi, die tijdens de troostfinale met rood van het veld werd gestuurd na een ruzie met Gary Medel, was na afloop furieus over de arbitrage op het toernooi. "Ik weigerde (de bronzen medaille, red.), omdat ik geen onderdeel wil zijn van de corruptie en dit gebrek aan respect. We hadden meer verdiend dan dit, maar ze wilden ons niet in de finale hebben."

"De corruptie en de scheidsrechters hebben de mensen niet de kans gegeven om te genieten. Het voetbal is geruïneerd", aldus Messi, die tijdens het onderonsje met de pers ook al werd gevraagd over een mogelijke schorsing vanwege de harde woorden. "Ze doen maar. De waarheid moet gezegd worden. De Copa América is zo ingericht dat Brazilië moet winnen."

De CONMEBOL heeft al aangegeven dat de uitspraken van Messi 'onacceptabel' waren. Volgens AS, dat in de regels van de bond dook, kan Messi een fikse straf verwachten. De Spaanse krant meldt dat Messi voor maar liefst twee jaar geschorst kan worden. Bij een dergelijke straf moet de aanvaller de Copa América van 2020 én de kwalificatiereeks voor het WK van 2022 aan zich voorbij laten gaan.
Leek me eerder rood voor Medel en geel voor Messi, maar dat terzijde.

• Like
Waarderingen: mat
Neymar mag PSG verlaten... (alsof ze hem hadden kunnen tegenhouden)

Ik hoop dat de klik er eindelijk gekomen is bij die gozer.

Bedankt Elisa

• Like
Wie had gedacht dat er een slechtere voorzitter mogelijk was dan de Roger Vanden Stock? Herman Van Holsbeeck is altijd ondergewaardeerd door de fans. Denk dat ze het nu allemaal door hebben.

Who the f**k is Michael Verschueren?

• Like
Is er trouwens één team op redelijk niveau waarbij het systeem van trainer-speler gewerkt heeft? srs

Gullit won de FA Cup als speler-trainer.

• Like
Chelsea met Ruud Gullit?

Terug
Naar boven