AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Gelukkig zegeviert het voetbal dan toch..

Eindelijk is az dit keer niet het "net niet" clubje

Gallery play.

Ik vind het helemaal niets dat sommige teams spelen met de naam van een sponsor waar de spelersnaam normaal staat.

Echte zwarthemden

Krijg je met van die apen in het veld..
Supporters die het gedrag van de spelers overnemen

Die beenharde Vlamingen gaan zometeen kaas eten.

Die beenharde Vlamingen gaan zometeen kaas eten.

Gent is door dus neh...

Het is zuur voor Antwerp omdat je anders Mirallas en Defour mogelijk had, en nu geraak je gewoon Bolat waarschijnlijk kwijt. Het had een grotere boost voor het Belgisch voetbal geweest dan voor het Nederlandse.

Laatst bewerkt:
Was wel ouderwets avondje leuk Europees voetbal. Zo zie je het niet vaak meer.

Luxemburgse ploeg in de poulefase.

Leuk :)

Ik ga voor 4/4 Nederlandse ploegen die doorgaan naar de groepsfase. Dan de aanval inzetten op die stinkbelgen op de coëfficiëntenlijst:fire:
Nou we zijn er en ook nog eens kansen voor Ajax om punten te pakken in de CL. Nu hopen op een mooie loting voor de andere ploegen:clap:

Laatst bewerkt:
Dat wordt een trip naar Porto en Glasgow plannen.

Prachtige sfeer daar altijd

Het is nog altijd onduidelijk waar de toekomst van Mauro Icardi ligt. De spits van Internazionale leeft in onmin met de Milanese clubleiding, die afscheid wil nemen van de Argentijn. Volgens Sky Italia ligt er nu een akkoord tussen Inter en AS Monaco, maar weigert Icardi om mee te werken aan een transfer.
Don't do it, Mauro!
Volgens COPE bereidt ook Atlético Madrid een aanbieding voor; de Spaanse topclub zou Icardi met een huurperiode willen verleiden tot een overstap.
:clap:

Hoop dat ie naar Monaco gaat. Zijn we eindelijk verlost over dat Icardi geneuzel.

Van mij mag hij nog naar Juve komen anders zitten we daar met alleen Higuain te kijken aangezien Mandzukic wss nog vertrekt.

KLM die vliegtickets naar Glasgow rond de wedstrijd tegen feyenoord al 400eu duurder heeft gemaakt. Per vlucht. Klootzakken.

Dan maar 11uur met de trein

2 rooie bij Red Star

Terug
Naar boven