XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Maar als je kan winnen van Duitsland dan kan je normaliter ver komen op een toernooi. Al moet ik zeggen dat ik Löw al beu ben sinds Euro 2016.

Der Spiegel onthult waanzinnig sponsorcontract van Ronaldo met Nike
Cristiano Ronaldo wordt al een tijdje gesponsord door Nike, maar het was tot dusver onduidelijk wat de Portugese aanvaller van Juventus overhield aan de overeenkomt met het Amerikaanse sportmerk. Der Spiegel maakt nu op basis van uitgelekte documenten in handen van Football Leaks wereldkundig dat het contract van Ronaldo met Nike maar liefst 162 miljoen euro waard is.

In september 2016 zette Ronaldo zijn handtekening onder een tienjarige verbintenis met Nike. Die sponsordeal levert de Portugese superster in principe jaarlijks een bedrag van 16,2 miljoen op. Indien Ronaldo speciale individuele prijzen wint, zoals de Ballon d’Or, ontvangt hij nog eens een bonus van vier miljoen. Deze details blijken uit een overeenkomst die is gesloten tussen Nike en Polaris Sports Limited, een bedrijf gevestigd in de Ierse hoofdstad Dublin.

Polaris Sports beheert de marketingrechten van Ronaldo, maar wil niet reageren op het bericht van Der Spiegel. Ook Gestifute, het managementbureau van zaakwaarnemer Jorge Mendes dat de belangen van Ronaldo behartigt, wil niks kwijt over de vermeende megadeal met Nike. Het Amerikaanse sportmerk laat middels een zegsman weten dat er nooit uitlatingen worden gedaan over contracten met atleten.
Lekker... Nike blijft wel kaka.

Shirtje van juve heeft adidas lol

Messi: Adidas
Barcelona: Nike

Toen hij doorbrak speelde hij op Nike's. Dat waren nogal reclames geweest met Messi, Ronaldo en Neymar.

Lionel-Messi-Nike-Vapors-Two.jpg

Laatst bewerkt:
Barcelona moet rekening houden met een serieuze blessure voor Nélson Semedo. De rechtervleugelverdediger was zaterdagavond basisspeler in de EK-kwalificatiewedstrijd van Portugal tegen Servië, maar haalde het einde van de wedstrijd uiteindelijk niet, na een grove charge van Aleksandar Kolarov.
Sinds Alves hebben ze daar toch geen topper meer gehad op die positie. :thinking:

Vrij weinig backs die kunnen tippen aan de Alves van toen...

Epische tandem met Messi destijds. Het valt wel op dat de assists van Alba stijgen. :thinking:

FOfjdU9.jpg

Semedo

vtTPmDa.jpg

Alves (Barca jaren)

LnyPcRs.jpg

Laatst bewerkt:
Maar als je kan winnen van Duitsland dan kan je normaliter ver komen op een toernooi. Al moet ik zeggen dat ik Löw al beu ben sinds Euro 2016.

Ik weet nog dat ik na wk 2014 dacht dat dit Duitsland nog wel een jaar of 6 zou domineren, was nog een jonge ploeg. Nederland had in 2010 ook eigenlijk een team dat voor 90% mee kon naar 2014.
Toch een nieuwe trend dat nieuwe sterren snel komen maar ook weer snel kunnen gaan. Zal vast met de miljoenen en mentaliteit te maken hebben.

Het is in ieder geval opvallend dat Müller, Boateng en Hummels al zijn afgedankt. (Geboortejaar 1989, 1988 & 1988) 't Zal ook wel iets te maken hebben met de kritiek die Löw kreeg. Hij begon twee jaar te laat met doorselecteren.

Sané thuislaten was gewoon bizar. Wat mij betreft is Ter Stegen ook beter dan Neuer.

Schürlle was ook goed in '14

Christoph Kramer, toen 23, die aan de aftrap stond v.d. finale en een hersenschudding opliep. Daar hoor je ook niets meer van.

@ 0:20

Laatst bewerkt:
Grosskreutz :emo:

Alba zou het wellicht, voorlopig althans, beter doen dan Dembele als linksbuiten. :o Alleen hebben ze zichzelf in de kont geneukt en moet Griezmann die positie invullen omdat hij anders moet banken.

Frenkie kan toch alles? :thinking:

Dembele heeft de pech met blessures, met valverde aan het roer zal het helaas nooit wat worden met die jonge

Terug
Naar boven