Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker... Nike blijft wel kaka.Cristiano Ronaldo wordt al een tijdje gesponsord door Nike, maar het was tot dusver onduidelijk wat de Portugese aanvaller van Juventus overhield aan de overeenkomt met het Amerikaanse sportmerk. Der Spiegel maakt nu op basis van uitgelekte documenten in handen van Football Leaks wereldkundig dat het contract van Ronaldo met Nike maar liefst 162 miljoen euro waard is.
In september 2016 zette Ronaldo zijn handtekening onder een tienjarige verbintenis met Nike. Die sponsordeal levert de Portugese superster in principe jaarlijks een bedrag van 16,2 miljoen op. Indien Ronaldo speciale individuele prijzen wint, zoals de Ballon d’Or, ontvangt hij nog eens een bonus van vier miljoen. Deze details blijken uit een overeenkomst die is gesloten tussen Nike en Polaris Sports Limited, een bedrijf gevestigd in de Ierse hoofdstad Dublin.
Polaris Sports beheert de marketingrechten van Ronaldo, maar wil niet reageren op het bericht van Der Spiegel. Ook Gestifute, het managementbureau van zaakwaarnemer Jorge Mendes dat de belangen van Ronaldo behartigt, wil niks kwijt over de vermeende megadeal met Nike. Het Amerikaanse sportmerk laat middels een zegsman weten dat er nooit uitlatingen worden gedaan over contracten met atleten.
Sinds Alves hebben ze daar toch geen topper meer gehad op die positie.Barcelona moet rekening houden met een serieuze blessure voor Nélson Semedo. De rechtervleugelverdediger was zaterdagavond basisspeler in de EK-kwalificatiewedstrijd van Portugal tegen Servië, maar haalde het einde van de wedstrijd uiteindelijk niet, na een grove charge van Aleksandar Kolarov.

Maar als je kan winnen van Duitsland dan kan je normaliter ver komen op een toernooi. Al moet ik zeggen dat ik Löw al beu ben sinds Euro 2016.
Alba is ook zn koekebakker, heel wat assists voor Messi vernacheld met zn kromme potenEpische tandem met Messi destijds. Het valt wel op dat de assists van Alba stijgen.
![]()
Ik denk dat Frenkie als linkshalf in de problemen komt als ze geen echte linksbuiten voor hem zetten. (i.p.v. bv. Rafinha)