XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Hansje :heart:

Heeft vast wel bepaalde kenmerken van een paard.

Onder Marcelino wonnen ze de eerste prijs sinds 2007/2008, en hij was duidelijk geliefd door de spelersgroep. :thinking:

1568363208943.png

Voorzitters...

Parejo is echt Mister Valencia tegenwoordig he.

Vroeger mocht ik Theo wel.

Vind het nu maar een knuppeltje

Het kan verkeren zei iemand

Sarri: Juve the best I've seen

"Now my objective is to fully recover Rugani and ensure De Ligt adapts to Italian football as quickly as possible. He’ll express important things in just a few months."

Al dat gezeik omdat Matthijs niet overtuigend was tijdens z'n eerste wedstrijd... Juventus gaf een 3-0 voorsprong uit handen. Bij mijn weten is dat het volledig team aan te smeren.

Laatst bewerkt:
Sarri: Juve the best I've seen

"Now my objective is to fully recover Rugani and ensure De Ligt adapts to Italian football as quickly as possible. He’ll express important things in just a few months."

Al dat gezeik omdat Matthijs niet overtuigend was tijdens z'n eerste wedstrijd... Juventus gaf een 3-0 voorsprong uit handen. Bij mijn weten is dat het volledig team aan te smeren.
Heb je de doelpunten gezien? Staat daar toch echt zwaar te verzaken, verder had hij ook nog wat slechte momenten die dan weer niet tot een tegendoelpunt leidden. Vooral het moment waarop hij instapte op Lozano was tekenend. Totaal de weg kwijt en in een keer lag de hele verdediging open. Dit is allemaal niets nieuws want in Nederland en bij Oranje maakte hij dit soort fouten ook regelmatig.

Heb het hier meen ik al eerder gezegd, maar ik denk dat hij tekort gaat komen voor de top.

Heb de wedstrijd gezien. Komt allemaal goed met die kapoen. :)

De Ligt zal straks normaal als RCV i.p.v. LCV spelen tegen Fiorentina.

Ik voel aan mn blauwe ballen dat Liverpool nog weleens de nieuwe invincibles kunnen worden dit seizoen.

Waarom staat een bepaald iemand niet op doel?

Schande! Het grootste Italiaanse baasje dat ooit op doel heeft gestaan in de knoflooklanden.

Na Zoff

Tja, hij is teruggehaald als tweede keeper. Er is een tijd van komen en gaan... Hij kan wel nog de Coppa winnen.
Schande! Het grootste Italiaanse baasje dat ooit op doel heeft gestaan in de knoflooklanden.
Dat gozertje die nu op doel staat bij Napoli toonde ook al een paar mooie dingen moet ik zeggen.

En de CL :eyebrow:

Terug
Naar boven