AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

Bezoekers in dit topic

20200421_210251.jpg
 
Ziggowww enzo nos uppen super veel video's in deze corona tijd mooi man. Wel oude dingen maar boeie

 
Ronald kan natuurlijk niet meer stoom afblazen bij de dames van plezier :thinking:
 
Je bent opgevoed door jouw blanke moeder in Zuid-Holland... Oké, Memphis... Oké?
 
Haaland gaat gewoon weer rustig verder. Wel mooi om weer een keer voetbal te kijken maar zo zonder publiek...
 
25 jaar terug vandaag het puntertje van Kluivert.


Kan het me nog als de dag van gisteren herinneren.

25 jaar is klik met de vingers en voorbij :( :treuren:
 
EK 2008 en WK 2010 is voor mijn gevoel ook iets van "paar jaartjes" terug ofzo.
Van 2000 terug denken aan '94 vond ik dan wel weer een wereld van verschil.
 
Weet nog wel dat ik opbleef voor die kutwedstrijd tegen Saoedi-Arabië tot ergens in de nacht. Vond het zo intrigerend. Volgens mij werd het een gelijkspelletje door Taument ofzo :thinking: maar eens terugzoeken.
 
EK 2008 en WK 2010 is voor mijn gevoel ook iets van "paar jaartjes" terug ofzo.
Van 2000 terug denken aan '94 vond ik dan wel weer een wereld van verschil.
Ik vond die eindrondes met Barend en Van Dorp altijd gezellig
 
Kan al die wedstrijden dromen werd in de laatste minuten nog 2-1 door Taument en daarvoor Jonk met een uithaal voor 1-1.
Als kind was dit WK erg bijzonder en spannend, zo laat opstaan mocht alleen bij oudjaar. Ik verwachtte heel veel van Duitsland omdat ze bij computer spelletjes altijd de eindbaas waren en ook Argentinië vond ik iets magisch hebben.

In 1998 keek ik ook alles, vanaf WK 2006 weet ik bijna helemaal niks meer van partijen zonder Nederland.
 
Back
Naar boven