MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Wat was hij goed he?
Wordt nooit echt genoemd tussen de Ronaldo's, Messi, Maradona maar doet toch niet onder voor van Basten.

De Braziliaanse ziekte... Hij liet het maar enkele seizoenen echt zien. Vervolgens ook nog een WK missen door te liegen te Scolari. :o Jongens zoals C. Ronaldo, Messi en Gerd Müller lieten het 10+ seizoenen zien.

Toch 1000 goals gescoord

De Braziliaanse ziekte... Hij liet het maar enkele seizoenen echt zien. Vervolgens ook nog een WK missen door te liegen te Scolari. :o Jongens zoals C. Ronaldo, Messi en Gerd Müller lieten het 10+ seizoenen zien.

Misschien ikke Romario ikke te veel neujken.
Het is niet normaal dat spelers het 10 jaar laten zien zoals Messi.
Ook vergelijkbare spelers als Ronaldo 9, Ronaldinho, Maradona, van Basten, Gullit en Robben hebben misschien net 5 seizoenen van hun beste 95% laten zien. Voor aanvallers altijd lastig blijkt.
Op zijn 100% was Romario magistraal, ook het WK binnen gesleept op een wijze waar Messi van zou dromen.

Ronaldinho, de gozer die samen met Deco dronken op trainingen verscheen.

Unai Emery is de nieuwe trainer van Villarreal. De Spaanse trainer zat bijna acht maanden zonder club nadat hij in november vorig jaar ontslagen werd als manager van Arsenal. Emery, ex-trainer van Sevilla, is bij Villarreal de opvolger van Javi Calleja, van wie inmiddels afscheid is genomen. Ondanks kwalificatie voor de Europa League besloot de club hem de laan uit te sturen.
Leuk

Mag hem

Goed voor La Liga. Heeft het altijd prima gedaan aldaar. Uit minder materiaal haalde hij ook vaak meer dan andere trainers.

Ik leerde Ronaldinho kennen tijdens het WK van 2002. Met als hoogtepunt de wedstrijd tegen Engeland.

• Like
Waarderingen: mat

Krijg ineens allemaal Harry Vermeegen in mijn lijstje.
Dacht altijd dat dit een hele flauwe vent was, maar nu ik er een paar heb bekeken waren dit nog eerlijke oprechte interviews waar nog wat gezegd mocht worden.

Was er ook tijdje in to it. Veel gepost ook hier maar altijd weinig tot geen respons er op. En de respons was negatief.

Laatste weken flink de archieven ingedoken om toch nog wat voetbal te zien.
Leuk om zo alles terug te zien, die Harry kreeg toch wel veel uit die vedettes geperst, als je ze nu niet helemaal in de kont kruipt dan willen ze niet met je praten.

Dat waren nog echte mensen. Die van tegenwoordig zijn een product slash marketing.

Nu heb je die lul van Van der Meyde die 'leuk' met ze doet.

Vast lachen als je van petjes en tattoos (no offence) houdt maar generatie x ziet liever Paul Bosvelt die een stom grapje maakt.

Zegt de man met een petje als ava :o

Dat waren nog echte mensen. Die van tegenwoordig zijn een product slash marketing.

Nu heb je die lul van Van der Meyde die 'leuk' met ze doet.

Vast lachen als je van petjes en tattoos (no offence) houdt maar generatie x ziet liever Paul Bosvelt die een stom grapje maakt.

Hou ook niet van die lachen gieren brullen humor van vd Meyde en kan er ook geen minuut naar kijken. Lijkt mij een prima kerel verder maar totaal niet interessant.

Als puber kon ik destijds niet naar Vermeegen kijken, toen vond ik hem al te flauw terwijl ik nu besef hoeveel beter het was dan het huidige aanbod.
De 1234 Dennis Bier humor was verder ook niet aan mij besteed en iedereen was ook vol van de scenes met Harry en Jaap Stam. Ik stemde liever af op Barend en van Dorp met Jan Mulder die toen nog wat zinnigs te melden had.

Terug
Naar boven