AndroidHealthClinic

Nieuws volgende trainingsdag maaseik op 21 juni

Bezoekers in dit topic

BIG-G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
1.011
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey iedereen.
De volgende trainingsdag zal doorgaan op 21 juni.
Degene die er waren vonden het toch de moeite, en er hebben er een heel deel zich al gemeld voor de volgende trainingsdag, dus deze keer zeker ook meer mensen in de gym.
Als er vragen zijn hoor ik het graag.
inschrijven kan weer via PM of ironandsupplements@hotmail.com

groeten
 
hey iedereen.
De volgende trainingsdag zal doorgaan op 21 juni.
Degene die er waren vonden het toch de moeite, en er hebben er een heel deel zich al gemeld voor de volgende trainingsdag, dus deze keer zeker ook meer mensen in de gym.
Als er vragen zijn hoor ik het graag.
inschrijven kan weer via PM of ironandsupplements@hotmail.com

groeten

Wie was er allemaal van DBB?
Vertel eens wat meer. Hoe is het geweest? :D
 
van dbb was er maar 1 iemand, wat ik eigenlijk om eerlijk te zijn heel weinig vind.
Voor de rest waren er nog enkele mensen, maar een groot deel had afgebeld, toen ze zagen dat er daar in de buurt seizoensrally was.
Nog een deel mensen waren pas om 17.00 daar, omdat de zaal normaal pas om 17.00 opengaat, maar ik doe dus de zaal speciaal open voor deze gelegenheid.
Voor volgende keer gaan we veel meer reclame maken, dus ik hoop dat het stilaan zal groeien tot een zeer geslaagde dag die we dan eens per maand kunnen houden, en dat het een dag is waaruit iedereen veel kan leren.
Er zijn ondertussen weer enkele mensen van het forum bijgekomen die ik begeleid, en een ervan staat zelfs over 3 weken op het podium bij de ifbb, en jullie zullen snel meer horen van hem.

groeten
 
-edit-
Maaseik , niet ?
 
lol , ja sry had je post gelezen ,... maar de plaats stond gewoon in de titel :o

ik hoop alvast dat het je lukt om langs te komen.
groeten
 
ik ga ook kome maat!! en beast dan ook! es lekker breke in die gym van u daar
 
pfff ik maak op het moment weken van 50-55 uur op het werk van gewoon trainen komt al niet veel meer en vaak ook op zaterdag werken ;maar ik zie wel Glenn als ik kan kom ik zeker eens af...
 
Ik & Unexist Msk zouden eens komen knalle daar :D
 
Ik ben het aan't overwegen, ik wil El mostro en Beast wel eens terug zien :D


Iets gehoord van Own Sculpturer?
 
Ik ben het aan't overwegen, ik wil El mostro en Beast wel eens terug zien :D


Iets gehoord van Own Sculpturer?

ik heb er niks van gehoord, maar heb hem wel net een mailtje gestuurd.
 
tcho als ik deze post wat eerder had gelezen zou ik ook wel eens gekomen hebben maarja ander keertje dan maar he :-)
 
Ik zal zeker al daar zijn!
Ben benieuwd wat het gaat geven diejen dag.
 
Ik zal zeker al daar zijn!
Ben benieuwd wat het gaat geven diejen dag.

hey, fijn dat je er zal zijn, zijn al enkel jonge wedstrijdjongens die er zullen zijn, op zich altijd goed, zo kunnen we elkaar beetje verder helpen.

groeten
 
Iedereen doet daar zo'n beetje "zijn ding" veronderstel ik?

Ik bedoel, ieder van ons heeft een ander schema, en moet dit voor zaterdag effe aanpassen, zodus... :)

Gaat gezellig zijn!
 
Ik kom samen met Sanca, kijk er naar uit :)
 
hey,
gaat er best gezellig worden precies.
Is de bedoeling inderdaad dat iedereen zijn ding gewoon doet, en we elkaar een beetje aanvullen.
Ikzelf train die dag ook, maar geef ook uitleg waar nodig is.
Erna kunnen we ook praten over voeding en sups.

groeten
 
Als er nog ééntje in Augustus komt overweeg ik wel om eens af te komen, gewoon voor de sfeer ;)
 
Als er nog ééntje in Augustus komt overweeg ik wel om eens af te komen, gewoon voor de sfeer ;)

het wordt vanaf nu een maandelijks gebeuren, dus in augustus gaat er zeker een zijn.
 
Back
Naar boven