Fitness Seller

Volkert van der Graaf woont in Apeldoorn

PatrickvH

Freaky Bodybuilder
Waardering
342
Lengte
1m85
Volkert van der G. woont in Apeldoorn

Volkert van der G., de moordenaar van Pim Fortuyn die recent is vrijgekomen, woont in Apeldoorn. De gemeente houdt woensdagmiddag om 17.30 uur een informatiebijeenkomst voor omwonenden.

Dat bevestigt de gemeente woensdag.
"Van der G. is op dit moment inwoner van de gemeente Apeldoorn. Ik hecht er aan om u mee te delen dat er voor Van der G. in uw omgeving een woonruimte is gevonden", zo val te lezen in de brief van burgemeester John Berends die in handen is van De Telegraaf.

"Ik ben mij bewust van de impact van deze beslissing en vind het daarom van belang om u, als omwonende, door middel van deze brief van mijn beslissing in kennis te stellen."
Berends laat weten van mening te zijn dat een 'rustige en stabiele woonomgeving' bijdraagt aan de reintegratie van Van der G.. "Net als iedere Nederlander heeft ook Van der Graaf recht op een woning", zo schrijft hij.
Volkert van der G. is in 2002 voor de moord op politicus Pim Fortuyn veroordeeld tot achttien jaar gevangenisstraf. Daarvan heeft hij er twaalf uitgezeten. Volgens de Nederlandse wet kwam hij in aanmerking voor vervroegde vrijlating, op 2 mei kwam hij vrij.

http://www.nu.nl/binnenland/3799252/volkert-van-g-woont-in-apeldoorn.html

-----------------------------------------------------------------------------------

Let the hunt begin :)

---------- Toegevoegd om 09:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:54 ----------

Ik zou er serieus geld voor over hebben om een kwartiertje met deze man alleen te zijn in een geluidsdichte ruimte te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
:rolleyes: We leven niet meer in de middeleeuwen. Gast heeft zijn straf uitgezeten en ook na hoger beroep is die strafmaat van 18 jaar uitgesproken. Dat hij niet zijn gehele straf heeft uitgezeten ligt niet aan hem verder.

Dat was het oordeel van de rechter, niet de mijne :)
Ik vind levenslang de enige gepaste straf.
En dat een rechter daar anders over denkt heb ik verder niks mee te maken.

Ga zelf niks ondernemen, maar ik wens hem wel een veelvuldig fantastisch pak slaag toe.

Dat was het oordeel van de rechter, niet de mijne :)
Ik vind levenslang de enige gepaste straf.
En dat een rechter daar anders over denkt heb ik verder niks mee te maken.

Ga zelf niks ondernemen, maar ik wens hem wel een veelvuldig fantastisch pak slaag toe.

Met dat oordeel zal de maatschappij en dan vooral die eigenrichting figuren het moeten doen. Als je hem na het uitzitten van zijn straf nog zaken toewenst die niet legaal zijn ben je zelf niet veel beter dan hem.

Hij had van mij ook levenslang mogen krijgen maar dat krijg je niet zomaar. In Nederland zijn rechters al niet heel mild in het uitdelen van zulke straffen, als er gerechtigde gronden waren geweest om hem levenslang te geven was die straf echt wel uitgedeeld. Mohammed Bouyeri zit daarom ook terecht voor de rest van zijn leven in de gevangenis.

Met dat oordeel zal de maatschappij en dan vooral die eigenrichting figuren het moeten doen. Als je hem na het uitzitten van zijn straf nog zaken toewenst die niet legaal zijn ben je zelf niet veel beter dan hem.

Hij had van mij ook levenslang mogen krijgen maar dat krijg je niet zomaar. In Nederland zijn rechters al niet heel mild in het uitdelen van zulke straffen, als er gerechtigde gronden waren geweest om hem levenslang te geven was die straf echt wel uitgedeeld. Mohammed Bouyeri zit daarom ook terecht voor de rest van zijn leven in de gevangenis.

Inb4 komt eerder vrij omdat opstand wegens discriminatie...

die gast zal wel een fortuin aan geld hebben nu zal goed bewaakt worden volkert van dr G

Al zouden er 100 rechters dezelfde vonnis uitspreken, ik ben een eigen persoon met een eigen mening.
Iemand wat toewensen is heel wat anders dan iemand vermoorden natuurlijk, dus mij met Volkert vergelijken is belachelijk.
Boos zijn en iemand slechte dingen toewensen als een pak slaag is heel menselijk.

Pim is vermoord om zijn politieke standpunten (politieke moord?) dus volgens mij waren die gronden er wel degelijk.

die gast zal wel een fortuin aan geld hebben nu zal goed bewaakt worden volkert van dr G

:popcorn:

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Al zouden er 100 rechters dezelfde vonnis uitspreken, ik ben een eigen persoon met een eigen mening.
Iemand wat toewensen is heel wat anders dan iemand vermoorden natuurlijk, dus mij met Volkert vergelijken is belachelijk.
Boos zijn en iemand slechte dingen toewensen als een pak slaag is heel menselijk.

Pim is vermoord om zijn politieke standpunten (politieke moord?) dus volgens mij waren die gronden er wel degelijk.

Ja zo werkt het dus niet in een samenleving. " mijn mening is dat 230 best kan"

Hij was slechts 1 van de hitmen maar wel degene die de schuld op zich nam.

Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, hij was van plan zulke ingrijpende veranderingen door te voeren dat er zoveel machtige mensen in de problemen kwamen.
Dus moesten ze hem wel uit de weg ruimen.
De ogen van Wim kok toen hij er over geïnterviewd werd net na de hit spraken alsof hij er al van wist, de ogen liegen nooit en Wim Kok had er naar mijn idee zeker ook mee te maken.
Verder JSF, Politie Apparaat op de schop en ga zo maar door.

Als iemand Volkert nu popt is het een mooi signaal dat afgegeven wordt maar wel verspilde moeite want ze hebben hun doel toch bereikt, Fortyun is helaas niet meer.
Ik had mij wel afgevraagd hoe het zou zijn gegaan als hij aan de macht zou zijn, of hij het allemaal waar kon maken.
Ik had het wel leuk gevonden want hou van wat chaos en ben geen fan van "de gevestigde orde" en zeker niet van de balkenende, rutte, aboutaleb,cohen, ascher, samson bende.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Ik zou er serieus geld voor over hebben om een kwartiertje met deze man alleen te zijn in een geluidsdichte ruimte te zijn.

Zou je je nog lelijk in vergissen, die man is een getrainde moordenaar.

Ah. je gaat hem dus doodstaren of zo als je een kwartier met hem doorbrengt in een geluidsdichte ruimte?

Beetje vreemd dat dit wordt gepubliceerd na dat gedoe met die zwempedo in Leiden onlangs. Media zou beter moeten weten.

:popcorn:

---------- Toegevoegd om 10:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:27 ----------

Ja zo werkt het dus niet in een samenleving. " mijn mening is dat 230 best kan"

Probeer het zou ik zeggen.

Hij was slechts 1 van de hitmen maar wel degene die de schuld op zich nam.

Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, hij was van plan zulke ingrijpende veranderingen door te voeren dat er zoveel machtige mensen in de problemen kwamen.
Dus moesten ze hem wel uit de weg ruimen.
De ogen van Wim kok toen hij er over geïnterviewd werd net na de hit spraken alsof hij er al van wist, de ogen liegen nooit en Wim Kok had er naar mijn idee zeker ook mee te maken.
Verder JSF, Politie Apparaat op de schop en ga zo maar door.

Als iemand Volkert nu popt is het een mooi signaal dat afgegeven wordt maar wel verspilde moeite want ze hebben hun doel toch bereikt, Fortyun is helaas niet meer.
Ik had mij wel afgevraagd hoe het zou zijn gegaan als hij aan de macht zou zijn, of hij het allemaal waar kon maken.
Ik had het wel leuk gevonden want hou van wat chaos en ben geen fan van "de gevestigde orde" en zeker niet van de balkenende, rutte, aboutaleb,cohen, ascher, samson bende.

Er zijn best wel een aantal vreemde dingen gebeurd zoals dat de inlichtingendienst wist van Volkert's moordplannen.
Toch vind ik het te ver gaan om zomaar te concluderen dat er heel veel mensen achter zaten.
Bedoel zou best kunnen, zeer zeker, maar het blijft speculatie.
Tenzij jij natuurlijk die andere schutter was of op wat voor manier meer weet. :D

Zou je je nog lelijk in vergissen, die man is een getrainde moordenaar.

Kan zelf ook wel wat en zo zeker is dat allemaal niet.
Sterker nog vind de moord vrij onprofessioneel, met een petje op iemand afrennen en afschieten.
Een getrainde moordenaar had van afstand geschoten.

Ah. je gaat hem dus doodstaren of zo als je een kwartier met hem doorbrengt in een geluidsdichte ruimte?

Een pak slaag is nog geen moord.
Dus de vergelijking met mij en Volkert blijft mank.

Beetje vreemd dat dit wordt gepubliceerd na dat gedoe met die zwempedo in Leiden onlangs. Media zou beter moeten weten.

Dit is stap 1.
Denk niet dat ze deze man die zoveel weet gaan laten leven (denk maar aan Lee Harvey Oswald) of hij verdwijnt spoorloos.

Kan zelf ook wel wat en zo zeker is dat allemaal niet.
Sterker nog vind de moord vrij onprofessioneel, met een petje op iemand afrennen en afschieten.
Een getrainde moordenaar had van afstand geschoten.

Ik kan er ook een klein beetje wat van maar ik onderschat nooit mensen.

De moord onprofessioneel?

Weet jij wel hoe hij is omgebracht? 5 kogels 2 in the chest waarvan 1 in zijn hals kwam, 2 in the back one in the head.

Amigo please ga een schieten met een 9.
Is facking moeilijk, neem daarbij de druk en spanning die je voelt als je als gewoon persoon iemand gaat hitten.
Pfff de meeste schieten hun hele clip leeg en raken nog amper wat.
Moet je getraind voor zijn.

Dit is stap 1.
Denk niet dat ze deze man die zoveel weet gaan laten leven (denk maar aan Lee Harvey Oswald) of hij verdwijnt spoorloos.

Als Volkert zo'n klus idd aangenomen zou hebben zou hij deze risico's ook kennen.
Dan zou hij er zeker voor zorgen dat er verklaringen in een kluis ligt.

Denk echt dat je op een verkeerd spoor zit.

Ik kan er ook een klein beetje wat van maar ik onderschat nooit mensen.

De moord onprofessioneel?

Weet jij wel hoe hij is omgebracht? 5 kogels 2 in the chest waarvan 1 in zijn hals kwam, 2 in the back one in the head.

Amigo please ga een schieten met een 9.
Is facking moeilijk, neem daarbij de druk en spanning die je voelt als je als gewoon persoon iemand gaat hitten.
Pfff de meeste schieten hun hele clip leeg en raken nog amper wat.
Moet je getraind voor zijn.

Ja hij kon ook wel goed schieten met een handvuurwapen, maar dat is wat anders dan een getrainde huurmoordenaar zijn, laat staan een goede.
Hij nam te veel risico's en daarom is hij ook gepakt.

Heb het dan ook niet over afstand schieten met een handvuurwapen uiteraard, dat is niet realistisch nee.
Als ik het over afstand schieten heb heb ik het over een geweer met scope.
Dat was het meest veilige geweest en dat is wat een verstandige getrainde huurmoordenaar had gedaan.
Dus ik vind het een amateuristische moord.

Terug
Naar boven