AndroidHealthClinic

Volkert van der Graaf woont in Apeldoorn

Dus als hij naar Duitsland naar z'n familie vertrekt en mensen nooit meer wat van hem horen, dan is dat waarschijnlijk omdat hij niet meer in leven is?

Zou best kunnen.

Als voorbeeld,
Wie kan met zekerheid zeggen dat hij echt vast heeft gezeten?
Hij schijnt gesignaleerd te zijn in de tijd dat hij binnen zat.

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Ja hij kon ook wel goed schieten met een handvuurwapen, maar dat is wat anders dan een getrainde huurmoordenaar zijn, laat staan een goede.
Hij nam te veel risico's en daarom is hij ook gepakt.

Heb het dan ook niet over afstand schieten met een handvuurwapen uiteraard, dat is niet realistisch nee.
Als ik het over afstand schieten heb heb ik het over een geweer met scope.
Dat was het meest veilige geweest en dat is wat een verstandige getrainde huurmoordenaar had gedaan.
Dus ik vind het een amateuristische moord.

Patrick please lees je eigen post nou eens.

1:Het was de bedoeling dat hij gepakt werd.
Als het allemaal profi gedaan was en hij gesniperd was dan zou de hel losgebroken zijn.

2: Een getrainde moordenaar moet niet alleen goed zijn in schieten, hij moet ook van niet al te ver in koele bloede kunnen afdrukken en afmaken.
Think about it ;)

• Topic Starter Topic Starter
Zou best kunnen.

Als voorbeeld,

---------- Toegevoegd om 11:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:12 ----------

Als het allemaal profi gedaan was en hij gesniperd was dan zou de hel losgebroken zijn.

2: Een getrainde moordenaar moet niet alleen goed zijn in schieten, hij moet ook van niet al te ver in koele bloede kunnen afdrukken en afmaken.
Think about it ;)

Hoezo moet ik me eigen post lezen?
Jij verkondigd hier dingen als waarheid terwijl het slechts speculatie is.
Nogmaals zijn vreemde dingen gebeurd dus begrijp je wel, maar weten doe je het niet.

Edit: punt 1 heb je wel een punt, punt 2 vind ik nog niet erg overtuigend, want dat kan een vastberaden gek ook.

Lijkt me een sympathieke kerel.

Straf uitgezeten en is een vrijman.

Dat was het oordeel van de rechter, niet de mijne :)
Ik vind levenslang de enige gepaste straf.
En dat een rechter daar anders over denkt heb ik verder niks mee te maken.

Ga zelf niks ondernemen, maar ik wens hem wel een veelvuldig fantastisch pak slaag toe.

Helemaal mee eens,
en ik doe het graag zelf...

Hoezo moet ik me eigen post lezen?
Jij verkondigd hier dingen als waarheid terwijl het slechts speculatie is.
Nogmaals zijn vreemde dingen gebeurd dus begrijp je wel, maar weten doe je het niet.

Edit: punt 1 heb je wel een punt, punt 2 vind ik nog niet erg overtuigend, want dat kan een vastberaden gek ook.

Punt twee ben ik zeker met je eens, dit kan ook nog.

Snap de heisa niet...het is niet alsof die vent iedereen om hem heen wil vermoorden ofso :roflol:

Wow El Hombre. Wat een gekke teksten allemaal. :roflol:

Wie zegt dat dan ?!
Hij heeft Pim vermoord daar horen wel een paar klappen bij , IMHO.......

*leest eigen bericht nog een keer*
Zeg ik?
Ik heb criminologie gehad op school, ik weet waar ik over praat
:o
notsrs
heb wel echt criminologie gehad
ging nergens over

dus op moord staat maar 12 jaar.....

Dat was het oordeel van de rechter, niet de mijne :)
Ik vind levenslang de enige gepaste straf.
En dat een rechter daar anders over denkt heb ik verder niks mee te maken.

Ga zelf niks ondernemen, maar ik wens hem wel een veelvuldig fantastisch pak slaag toe.
waarom wens je dat? moors is moord. of je nou tuig vermoord of een politicus, de straf moet het zelfde zijn en dat geldt eveneens voor de omgang na vrijlating.

Ja hij kon ook wel goed schieten met een handvuurwapen, maar dat is wat anders dan een getrainde huurmoordenaar zijn, laat staan een goede.
Hij nam te veel risico's en daarom is hij ook gepakt.

Heb het dan ook niet over afstand schieten met een handvuurwapen uiteraard, dat is niet realistisch nee.
Als ik het over afstand schieten heb heb ik het over een geweer met scope.
Dat was het meest veilige geweest en dat is wat een verstandige getrainde huurmoordenaar had gedaan.
Dus ik vind het een amateuristische moord.
heb je ook hitman the movie gezien? :D
Zou best kunnen.

Als voorbeeld,

Think about it ;)
Goede perspectief. Zelf had ik er nooit over na gedacht.

Als ze Volkert in Den haag laten wonen (en het liefst in een achterstandsbuurt), dan zal hij hier heel goed worden behandeld.

Voor velen is hij een held.

---------- Toegevoegd om 14:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:24 ----------

Omdat ik groot voorstander van Fortuyn was en hij dat ons afgenomen heeft.
Zo iemand krijgen we nooit meer.
Ach, ze komen en ze gaan..

Als ze Volkert in Den haag laten wonen (en het liefst in een achterstandsbuurt), dan zal hij hier heel goed worden behandeld.

Voor velen is hij een held.

Maar als je er zou vragen waarom hij een held was, wat voor antwoorden zou je dan krijgen?

Zag het op Facebook ook al voorbijkomen, en vind het toch altijd wel typisch wie zich hier allemaal druk om maken.

Terug
Naar boven