XXL Nutrition

Volkert van der Graaf woont in Apeldoorn

Dit is stap 1.
Denk niet dat ze deze man die zoveel weet gaan laten leven (denk maar aan Lee Harvey Oswald) of hij verdwijnt spoorloos.

Monster vergelijking. Fortuyn was gewoon een random kandidaat voor de tweede kamer verkiezingen. Weliswaar zag het er naar uit dat hij het goed ging doen, maar die gast is echt niet vermoord door de Nederlandse politiek. :roflol:

Kennedy is aan de macht gekomen met hulp van de mafia, waarbij zijn pa heeft bemiddeld, aangezien zijn pa een vriendje van de mafia was. Vervolgens heeft hij nog wat domme dingen gedaan en dingen geroepen over de CIA. Google maar op bay of pigs.

Het eerste wat ik toen dacht dat het net gebeurd was,
oog om oog tand om tand, neerknallen die gast...

maar ja om nou zelf nu nog te gaan zitten voor iets wat best lang geleden gebeurd is,
is eigenlijk ook weer niet de bedoeling..

ik denk dat ik het maar bij een pak rammel lat :)

hij was slechts 1 van de hitmen maar wel degene die de schuld op zich nam.

Fortuyn had nooit aan de macht mogen komen, hij was van plan zulke ingrijpende veranderingen door te voeren dat er zoveel machtige mensen in de problemen kwamen.
Dus moesten ze hem wel uit de weg ruimen.
De ogen van wim kok toen hij er over geïnterviewd werd net na de hit spraken alsof hij er al van wist, de ogen liegen nooit en wim kok had er naar mijn idee zeker ook mee te maken.
Verder jsf, politie apparaat op de schop en ga zo maar door.

Als iemand volkert nu popt is het een mooi signaal dat afgegeven wordt maar wel verspilde moeite want ze hebben hun doel toch bereikt, fortyun is helaas niet meer.
Ik had mij wel afgevraagd hoe het zou zijn gegaan als hij aan de macht zou zijn, of hij het allemaal waar kon maken.
Ik had het wel leuk gevonden want hou van wat chaos en ben geen fan van "de gevestigde orde" en zeker niet van de balkenende, rutte, aboutaleb,cohen, ascher, samson bende.

---------- toegevoegd om 10:30 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

zou je je nog lelijk in vergissen, die man is een getrainde moordenaar.

wat el hombre schrijft is en blijft het enige goede commentaar wat in dit topic komt en nog gaat komen

de moord op pim fortuyn is en blijft een politieke moord en vooropgezet plan deze man heeft geen recht op leven meer en moet gewoon levenslang krijgen klaar uit

en de moordenaar van theo v. Gogh wel wat is het verschil omdat het een geiteneuker
was

wat el hombre schrijft is en blijft het enige goede commentaar wat in dit topic komt en nog gaat komen

de moord op pim fortuyn is en blijft een politieke moord en vooropgezet plan deze man heeft geen recht op leven meer en moet gewoon levenslang krijgen klaar uit

en de moordenaar van theo v. Gogh wel wat is het verschil omdat het een geiteneuker
was

nou nou opa leuke uitspraken. maar idd moord is moord en als de aanleiding maar t moord simpel gezegd is: ik mocht h niet dus vamdaar heb ik h dood gemaakt, moet het antwoord ook zeker niet eem kleine 12 jaar zijn...al was het een zwerver om de hoek. op zinloos moord geef je je leven.

Lekker belangrijk waar die vent woont, ik heb er geen last van.

De politieke standpunten van, van de Graaf, of die van Pim Fortuyn?
Ik had volgens mij je vraag verkeerd gelezen.
Waarom ze Volkert een held zouden vinden? omdat hij iemand had omgelegd die ze verafschuwen. ( te vergelijken met waarom Lau hier op dit forum ook als held wordt beschouwd :roflol: )

strong alu hoedje gehalte in dit topic:popcorn:
Angelus, ik ga pleiten voor onbeperkt karma showers voor jou want ik moet iedere keer karma aan anderen geven voor ik jou weer kan geven XD.. en dat wil ik niet. mijn karma moet ECHT naar jou,..... JIJ MOET mijn karma ontvangen... en om hje heen voelen... voel je het al angelus? voel je mijn karma al om je heen? lekker hea...

Angelus, ik ga pleiten voor onbeperkt karma showers voor jou want ik moet iedere keer karma aan anderen geven voor ik jou weer kan geven XD.. en dat wil ik niet. mijn karma moet ECHT naar jou,..... JIJ MOET mijn karma ontvangen... en om hje heen voelen... voel je het al angelus? voel je mijn karma al om je heen? lekker hea...

Je ken ook "circle jerken" en zo karma laten vloeien, maar het schijnt verboden te zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Lol wat heeft ie jou misdaan dan?

Al die grootspraak van mensen die hem gaan omleggen geloof ik niks van.

Hij heeft de enige policiti waar ik vertrouwen in had vermoord.
Ik zou hem niet dood willen hebben hoor.

Punt twee ben ik zeker met je eens, dit kan ook nog.

Er kan een hele hoop, er zijn vele scenario's mogelijk daarom begrijp ik ook niet waarom jij doet alsof je exact weet hoe de vork in de steel zit.
Licht dat nou eens toe.

El Hombre, geef hier eens reactie op waarom je iets neerzet als de waarheid terwijl er zoveel scenario's mogelijk zijn.
Weet jij soms meer dan wij?

Je ken ook "circle jerken" en zo karma laten vloeien, maar het schijnt verboden te zijn.

Sorry maar ik ben trouw aan Angelus. Alleen hij mag mijn karma ontvangen. en soms ovosnovo... en nog een paar anderen...
hmmm
klinkt niet echt trouw meer

Hij heeft de enige policiti waar ik vertrouwen in had vermoord.
Ik zou hem niet dood willen hebben hoor.

El Hombre, geef hier eens reactie op waarom je iets neerzet als de waarheid terwijl er zoveel scenario's mogelijk zijn.
Weet jij soms meer dan wij?

Ik ben DoktorAnderz In De WeetNietKunde, daarom weet ik veel :cool:

Srs ik denk persoonlijk dat het zo gegaan is het is geen absolute waarheid ;)

Terug
Naar boven