Fitness Seller

Volksrepubliek Noord-Korea

Nee, het politieapparaat is daarvoor te stevig vrees ik.

Ik wil dat hun hier komen, dan wil ik vechten!!

Ik zeg toch: Kom vechten dan!!! Nadruk op KOM want ik ga daar eg nie heen, ok zuid wel maar omdat ik daar die vrouwen wil bffen en nken :D Wie kent Miko Lee ? zij is ook Koreaans en zo focking lekkerrrrr, kijk maar ff op youprn etc.

Laatst bewerkt:
Boekentips

• The Aquariums of Pyongyang
  • Vlucht uit Kamp 14
  • Zij mogen de hemel niet zien

Laatst bewerkt:
*link dood*

Laatst bewerkt:
*link dood*

Laatst bewerkt:
Parlementslid Zuid-Korea veroordeeld voor hoogverraad
Het linkse Zuid-Koreaanse parlementslid Lee Seok-ki is vandaag veroordeeld tot twaalf jaar celstraf voor het voorbereiden van een pro-Noord-Koreaanse opstand. Lee zou bij het uitbreken van een oorlog op het Koreaanse schiereiland de Noord-Koreaanse regering willen helpen de macht in het zuiden te grijpen.

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buiten...Zuid-Korea-veroordeeld-voor-hoogverraad.dhtml

"China staat oorlog tussen Korea's niet toe"
China zal alles in het werk stellen om chaos of zelfs oorlog tussen de Korea's te voorkomen. Dat heeft de Chinese minister van Buitenlandse Zaken, Wang Yi, vandaag gezegd tijdens het bezoek van zijn Amerikaanse collega John Kerry.

http://www.hln.be/hln/nl/15783/Noor...na-staat-oorlog-tussen-Korea-s-niet-toe.dhtml

Nou, daar zijn ze ook op tijd mee. :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Posts verwijderd, alleen serieus reageren hier.

Kim Jong-un behaalt eclatant verkiezingsresultaat; 0 tegenstemmen

Kim Jong-un bracht gisteren zijn stem uit in Pyongyang. © epa.
Bij de verkiezingen voor de Opperste Volksvergadering in Noord-Korea heeft de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un in zijn district geen enkele tegenstem gehad. De opkomst was bovendien honderd procent. Dat heeft het Noord-Koreaanse staatspersbureau bekendgemaakt. Hoe de verkiezingen in de andere districten zijn verlopen is nog niet bekend
Volgens staatsperbureau KCNA is de verkiezing 'een uitdrukking van de absolute steun en het diepe vertrouwen in opperste leider Kim Jong-un. Dit laat zien dat alle militairen en het volk volledig achter de opperste leider Kim Jong-un staan, dat ze hem volledig vertrouwen en dat ze trouw aan hem zijn, schreef KCNA.

Noord-Koreaanse soldaten dansen op straat nadat ze hun stem hebben uitgebracht.
De verkiezingen werden gisteren gehouden. Het waren de eerste verkiezingen sinds Kim in december 2011 aan de macht kwam. Noord-Koreanen stemmen niet op een kandidaat naar keuze, maar kunnen alleen voor of tegen de politicus op het biljet stemmen. Een tegenstem wordt gezien als een daad van verzet en kan ernstig bestraft worden, waardoor doorgaans alle Noord-Koreanen voor stemmen.

Applausmachine
De Opperste Volksvergadering is officieel volgens artikel 87 van de Noord-Koreaanse grondwet 'de hoogste machtsinstantie in de Democratische Volksrepubliek van Korea', maar heeft in werkelijkheid geen echte bevoegdheden. Het vergadert over het algemeen slechts een keer per jaar en is dan vooral druk met applaudisseren. Het is een machteloos instituut dat is bedoeld om het Noord-Koreaanse politieke systeem een misleidende air van democratie te geven.

Wie er buiten Kim nog meer tot parlementslid zijn verkozen, is nog niet bekendgemaakt.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenl...iezingsresultaat-geen-enkele-stem-tegen.dhtml

--------------------------------------------------------------------

Keus tussen voor stemmen of gruwelijk gemarteld/vermoord worden :rolleyes:

Verrassende uitslag

:roflol:

Vraag me af of die spleetogen hier zelf nu ook om lachen, hoe dom kun je zijn :roflol:

Angelus zou het wel eens willen proberen hoorde ik

Ik vraag me wel af hoe ze daar leven, wat voor werk ze doen etc, want een echte economie hebben ze daar niet.

Angelus zou het wel eens willen proberen hoorde ik

Ik vraag me wel af hoe ze daar leven, wat voor werk ze doen etc, want een echte economie hebben ze daar niet.

Jij noemt "die spleetogen" dom om voor te stemmen, maar denk dat ze een stuk slimmer dan jou zijn gezien die opmerking.
Tegen stemmen en je word gemarteld of vermoord, zo simpel is het.
Dus ja wat is dom?
Leven daar onderdrukt en dat is altijd k*t.

Dat ze die hele façade geloven doelde ik op wijsneus, is natuurlijk makkelijk om aannames neer te zetten.
In dat vorige topic zette je jezelf ook al zo voor lul :roflol:

Terug
Naar boven