Fitness Seller

Volksrepubliek Noord-Korea

North Korea best Korea!

Dat ze die hele façade geloven doelde ik op wijsneus, is natuurlijk makkelijk om aannames neer te zetten.
In dat vorige topic zette je jezelf ook al zo voor lul :roflol:

Nu verzin je dat ze het zouden geloven en komt er niet in je op dat ze vooral stemmen om hun eigen hachje te redden.

Nu zeg je weer iets doms, hoe krijg je het voor elkaar zovaak wat doms te zeggen in zo weinig berichten. :(
Die 100% stemmen gaan niet om een facade geloven, dat gaat om je eigen hachje redden.
Als je dat niet begrijpt zet je niet jezelf voor lul, maar ben je gewoon niet serieus te nemen.

Elke keer dat jij iets neerzet komt er iets doms uit.
Dus om je de volgende pijnlijke momenten te besparen negeer ik je gewoon zodat jij daar ook niet met een domme opmerking op hoeft te reageren :D

Me bedanken is niet nodig.

Dat is inderdaad wel de simpele uitweg, iemand zeggen dat hij dom is en hem vervolgens negeren.
Kleutergedrag

Het zou in werkelijkheid om een verkapte volkstelling gaan.

Wel naïef om te geloven dat überhaupt iemand gestemd heeft.

Noord Korea zou je gewoon moeten bombarderen. De bevolking heeft toch een k*t leven.

Ze zijn op water aan het schieten... Wat een bende kleuters :roflol:

Dat de Amerikanen (en Zuid-Koreanen) zo onvoorzichtig waren. :no:

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:01 ----------

Laks is een beter woord.

De commies hebben ook tunnels gegraven onder de DMZ door. Door sommige kunnen per uur paar 100 tanks doorheen.

Noord-Korea dient klacht in tegen Britse kapper die spot met Kim Jong-un
http://www.standaard.be/cnt/dmf20140417_01072046

egbjw1.jpg

Blijkbaar heeft hij al zijn ganse leven die hamsterwangen.

jr7j20.jpg

Ik vind hem ook wel aantrekkelijk.

Terug
Naar boven