clasico3018
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 7%
ik woon in de dominicaanse republiek en ga hier ook naar de plaatstelijke golds gym. eerst maakte ik mijn eigen programma( heb diploma LO-Sport & 3 weken stage gedaan in de plaatselijke sportoase) met mijn programa ben ik een pak breder geworden. ik volgde direct de regels om tot hypertrofie te komen. nu vertellen de dominicaane mij hoe zij het doen. 70 procent van de mensen in de fitness heeft een lichaam zoals een bodybuilder en zijn ongeloofelijk sterk.
wat de dominicaane doen is ze trainen gewoon 2 spieren per dag bv maandag schouders en borst. dinsdag biceps en triceps,woensdag bovenrug en onderrug, donderdag benen en buikspieren dan vrijdag weer van het begin of cardio.
ze doen opbouwende sets van 20,16,12 en 8
commentaar gevraagt ??
wat de dominicaane doen is ze trainen gewoon 2 spieren per dag bv maandag schouders en borst. dinsdag biceps en triceps,woensdag bovenrug en onderrug, donderdag benen en buikspieren dan vrijdag weer van het begin of cardio.
ze doen opbouwende sets van 20,16,12 en 8
commentaar gevraagt ??

santiago is wel de beste stad dat er is.
heel normaal maar past daar me op die mensen kunne opeens ne pimp boven haale en ge moe betalen.