Fitness Seller

Stelling volume training dominicaanse republiek

clasico3018

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
88kg
Vetpercentage
7%
ik woon in de dominicaanse republiek en ga hier ook naar de plaatstelijke golds gym. eerst maakte ik mijn eigen programma( heb diploma LO-Sport & 3 weken stage gedaan in de plaatselijke sportoase) met mijn programa ben ik een pak breder geworden. ik volgde direct de regels om tot hypertrofie te komen. nu vertellen de dominicaane mij hoe zij het doen. 70 procent van de mensen in de fitness heeft een lichaam zoals een bodybuilder en zijn ongeloofelijk sterk.

wat de dominicaane doen is ze trainen gewoon 2 spieren per dag bv maandag schouders en borst. dinsdag biceps en triceps,woensdag bovenrug en onderrug, donderdag benen en buikspieren dan vrijdag weer van het begin of cardio.

ze doen opbouwende sets van 20,16,12 en 8

commentaar gevraagt ??

zoals hun zou je het kunnen doen maar beetje hoge reps maar kan best dat het voor sommigen van hun werkt. zou iets van 10 8 8 6 doen anders 12 10 10 8
14 12 10 8 12 10 8 6

wat deed je zelf dan?

Zo trainen wij hier toch ook. Dit is gewoon een 4 daagse split schema.

Maar de aantal reps zijn wel erg hoog. Dat betekent dus dat ze een 4 daagse split doen met lage gewichten en veel reps. Meer cardio gericht dan massa lijkt mij. Ik denk dat ze veel eten, met name koolhydraten om het te compenseren.

Ben benieuwd in welke plaats je woont op de Dominicaanse,
ik ga in juli voor 2 weken naar Punta Cana,
kan me niet voorstellen dat daar ergens een Gold's Gym zit ?

Hasta la vista

• Topic Starter Topic Starter
nee er zijn 2 goldgyms, ( er zijn hier 2 steden de hoofdstad santo domingo en Santiago ergens in het midden van het land ) ik woon in santiago. vergelijk het met amsterdam en rotterdam. brussel en antwerpen. :p santiago is wel de beste stad dat er is.

wel wat de dominicaanen eten is elke dag rijst, meer rijst dan vlees. met boonen. en advocado wat vol calorien zit. vlees eet men minder zeker nu dat er cholera is. ook veel gefrituurt voedsel omdak het het cholera virus dood. dus men eet hier niet echt gezond. ook veel bakbananen geen aardappen. en aan de belgen men eet hier veel gefrituurt eten maar denk niet dat ze hier friet kunne make zoals wij.

kan het mischien zijn dat de gemidelde dominicaan gewoon meer testosteron heeft dan de gemiddelde belg en nederlander

@ kyser soze ; wel punta cana ligt helemaal in het oosten en is een gebied vol toeristen haha. ge zult snel wel sankys lere kennen. sankys zijn van die vrouwen of mannen dat gewoon me u naar bed wille en trouwen voor u geld en u visa haha :P heel normaal maar past daar me op die mensen kunne opeens ne pimp boven haale en ge moe betalen.

Ben er al een aantal geweest clasico, 2x is mijn creditcard gekopieerd en misbruikt, notabene gebeurd bij een winkeltje op het vliegveld, stelletje boeven, sankys daar loop ik met een grote boog om heen :)
vind de Dominicanen die in de resorts werken wel heel erg vriendelijk

• Topic Starter Topic Starter
jajaja de dominicaane zijn ook heel vriendelijk:P maar ge moet ook oppasen waar. ook ja als je geen spaans spreekt, maken ze gebruik van je. maar dit zijn arme mensen en doen ze ook in vele landen aleen de sankys zijn echt extreem geworden hier. Steek je visa eens omhoog als ne een meisje zoekt :P

waar ben je dan geweest in het land ?

lol vorige maand hoogste berg van de cariben beklommen. 3089 meter, pico duarte. volgens mijn dominicaanse vriendin is het de 2e hoogste berg van de wereld na de mt.everest ;D

Terug
Naar boven