Fitness Seller

Voor alle (ex-) studenten.

• Topic Starter Topic Starter
Olympic Gent.

Helft OL. Andere helft bench presses, dumbbells, ... Abbo voor 6 maand kost 55 euro en er heerst hardcore sfeertje. Oa tom vt & tom goegebuer trainen er, ohja en het legendarische beest calibre ook.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Studentenleven is trouwens mooiste tijd van je leven. Ik kijk zo hard naar de eerste schooldag uit.

Haha ok :D Weet niet goed wat ik er van moet denken... Lijkt me wel dat het een prachtige tijd gaat worden, maar toch... :p

Hmm wel nice, dus voor 110 euro train je een heel jaar? :eek:
Handig.

Mijn studententijd was wel ok. Ben 2 halve jaren naar de Katho geweest in Kortrijk. Gent lijkt me wel één van de beste Studentensteden. Mijn zus gaat er nu ook de opleiding Toegepaste Taalkunde starten..

Mijn studententijd was wel ok. Ben 2 halve jaren naar de Katho geweest in Kortrijk. Gent lijkt me wel één van de beste Studentensteden. Mijn zus gaat er nu ook de opleiding Toegepaste Taalkunde starten..

Is ook op Mercator toch eh?
Ken een meiske die dat ook gaat doen vandejaar...

Train nu 2 dagen in de week thuis en 1 dag naar de gym in Oudenaarde.
Maar ik ging idd een gym in Gent zoeken...

Suggesties?

Ik train zelf in Jacky's gym, je stuurt maar eens een pm als je eens wilt komen trainen. ;)

Maar ik ga binnenkort ook eens naar olympic Gent, waar calibre traint dus. :) Is wel maar op maandag, woensdag, vrijdag en zondag (klopt dat calibre?) open, maar das maar een kleine aanpassing lijkt me.

Yups.

Zijn geen commerciele gym maar vzw, een club dus. Vandaar dat onze prijzen zo laag zijn. Flessen water worden ook aan inkoopprijs verkocht. Verder is het er lekker hardcore. In zomer in bloot bovenlijf trainen, magnesium overal, op gewichthefplatformen gewichten droppen, ... Zijn open ma-woe-vrij van 15/16 uur tot 20 uur en zondagvoormiddag.

---------- Toegevoegd om 23:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:55 ----------

Haha ok :D Weet niet goed wat ik er van moet denken... Lijkt me wel dat het een prachtige tijd gaat worden, maar toch... :p

Hmm wel nice, dus voor 110 euro train je een heel jaar? :eek:
Handig.

Ja. Maandabbo kost 12.5 euro geloof ik.

TU Delft,

Ik studeer nu Computer Science, op hbo niveau van de hhs. Ligt ook op de Tu.

Is de opleiding die je nu doet moeilijk en veel verschil met hbo niveau als je dat weet ?

Ben nu aan het promoveren, dus niet echt een opleiding. Verschil tussen bachelor CS en HBO CS is al behoorlijk naar mijn mening, tussen master en hbo verschil erg groot.

Prachtige tijd. Enige spijt dat ik heb is dat ik in die periode niet ben beginnen sporten, toen ik nog een zee van tijd had :(

Laatst bewerkt:
4 jaar lang in Brussel (VUB) het varken uitgehangen en ondertussen mijn licenciaat theoretische natuurkunde gehaald. Nu aan het doctoreren.

Prachtige tijd. Enige spijt dat ik heb is dat ik in die periode niet ben beginnen sporten, toen ik nog een zee van tijd had :(

So true.

drie jaartjes major filosofie, minor klassieke traditie op de blandijnberg te Gent, hopelijk dit jaar mastervakken meekrijgen, maar betwijfel het. Olympic Gent mag dan wel niet duur zijn, zonder hardcore mentaliteit kom je er niet in "jumpertje".

drie jaartjes major filosofie, minor klassieke traditie op de blandijnberg te Gent, hopelijk dit jaar mastervakken meekrijgen, maar betwijfel het. Olympic Gent mag dan wel niet duur zijn, zonder hardcore mentaliteit kom je er niet in "jumpertje".

En wat bedoel je daar mee?

Binnenkort beginnen aan hogeschool gent Voskeslaan, Toegepaste informatica..

Ben van plan om te gaan trainen op school, schijnt dat ze daar ook gym hebben, iemand daar al geweest?

Zit in Leuven. Handelsingenieur. Ga nu naar mijn Master. Student zijn is de shit.

Olympic Gent.

Helft OL. Andere helft bench presses, dumbbells, ... Abbo voor 6 maand kost 55 euro en er heerst hardcore sfeertje. Oa tom vt & tom goegebuer trainen er, ohja en het legendarische beest calibre ook.

---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------

Studentenleven is trouwens mooiste tijd van je leven. Ik kijk zo hard naar de eerste schooldag uit.

Dat zou goed kunnen, ga het haar morgen eens even vragen..

Heb het ook nog eens nagevraagd. Die gaat Toegepaste Taalkunde Duits-Engels doen.

4 jaar lang in Brussel (VUB) het varken uitgehangen en ondertussen mijn licenciaat theoretische natuurkunde gehaald. Nu aan het doctoreren.

Zit in Leuven. Handelsingenieur. Ga nu naar mijn Master. Student zijn is de shit.

Hmm, positief allemaal :D

ja ik zit dus ook op het mercator, andere richting :p
Het gebouw zelf is de eerste dagen een beetje een doolhof.
Maar eigenlijk is het 1 groot vierkant en is er aan elke hoek een trap.
Nu ik je dat verteld heb, heb ik je enkele dagen uitgespaard :')
Het eerste verdiep is de main room. Dit in tegenstelling tot de meeste gebouwen waar dit op het gelijkvloers is. Het secretariaat is dus ook op het eerste verdiep en tevens vele stoelen en banken.
Op de introductiedag krijg je een zakje waar alvast een condoom, stylo en guido gids in zit. Gooi de guido gids niet weg en verscheur hem ook niet om indruk te maken op je klasgenootjes! Er staan namelijk kortingsbonnen in. Dus zo kan je wel enkele pinten gratis krijgen en enkele ongezonde snacks.
Beter schenk je die troep dus weg aan mededbb'ers.
Je hebt ook 2 soorten lokalen. Lokalen met traditionele bankjes en stoelen.
De bankjes zijn dieper maar de stoelen doen na verloop van tijd pijn aan je kont (of toch bij mij)
Het andere type lokaal zijn de lokalen met plastieken stoeltjes die vastgemonteerd zijn aan 1 lange doorlopende bank.
Het nadeel van de stoeltjes is dat je een stoeltje moet hebben dat NIET kapot is, dat is dus het eerste waar je op moet letten, en het nadeel van de bankjes is dat ze niet erg diep zijn. Dus als je zoals mij je pennenzak op het einde van je bank legt en je legt er een kaft of je boek voor dan is de kans groter dat je pennenzak van je bank vliegt als je je kaft of boek een beetje verschuift. Ik heb dit zelf uitgetest voor je en ben tot de conclusie gekomen dat je beter je pennenzak goed dicht doet als je hem op je bank legt ofwel je pennenzak niet op je bank legt.
als je vermeulen hebt voor economie dan hoop ik voor je dat hij net zoals bij ons na 2 weken lekker ziek is zodat je een vervanger krijgt. Zoniet.. dan wens ik je veel succes bij zijn dolenthousiaste lessen :D
Voor alle duidelijkheid: ultrasaaie lessen. Wil je dan toch iets verstaan van wat hij zegt dan zet je je best helemaal vooraan. Hij voelt zichzelf nogal ultraslim en stelt vragen waar niemand antwoord op weet. Vervolgens antwoord hij zelf ook niet maar laat hij het 5 minuten ijskoud stil zijn om vervolgens mss wel antwoord te geven op de vraag of mss ook niet en gewoon door te gaan met de leerstof. Alle andere leerkrachten waren redelijk chill tot zelfs heel goed.
Die ouwe zak heeft trouwens zelfs nog een boek geschreven ook over financieel rekenen. Een boek dat we moesten kopen maar dat eigenlijk niet in het leerplan stond. Maarjah ze moesten ons "een" boek aansmeren dus hebben ze maar dat van Vermeulen gekozen om hem te vriend te houden. Maar eigenlijk hebben ze zijn boek wel afgekraakt, of toch al zeker mijn leerkracht die ik had voor de praktijklessen van financieel rekenen.
Heel veel succes,
Normaal heb je 1 dag in de week vrij, maar als je pech hebt moet je die dag 2 uur komen ofzo, en dat is wel eens het geval bij sommige klassen dus ik hoop dat je daar ook wat geluk in hebt.
Owja nog een kleine tip: ren nooit de trap op met je kop naar beneden gericht, want het kan zijn dat je plots om een hoekje gaat en in de kont terecht komt van iemand anders. Ik had daarbij nog het geluk dat het een meisje was en dat het niet onaangenaam hard was en ze nu ook weer niet uberlelijk was en dat ze niet boos was ofzo :')
Leer ze!

Binnenkort beginnen aan hogeschool gent Voskeslaan, Toegepaste informatica..

Ben van plan om te gaan trainen op school, schijnt dat ze daar ook gym hebben, iemand daar al geweest?

ja ik, paar keer geweest met een maat :')
Klein kamertje waar ze wat dingen gepropt hebben. Denk niet dat ze er dumbbells hadden en ook geen ez stang.. eigenlijk hebben ze daar niet veel dus. Je kan ook alleen maar gaan na 18 uur en tot een bepaald uur en moet dan nog vragen aan die ouwe man of je de fitnesszaal (fitnesskamertje) mag gebruiken.
Dan geeft hij je een sleutel maar o wee als je je studentkaart niet bij hebt: no sleutelsleutel for you then.
Gewoon niet waard om daar te trainen, zoveel is er echt niet. Ook hoogstens een spiegel van 1 meter hoog op 30 cm breedt.. of zo iets.
Er trainde ook soms iemand anders daar met een klein baardje en die was nog aardig gespierd.
In dat zelfde sportcomplex hebben ze wel goeie zalen voor minivoetbal enzo!

HAHAHA ****ing nice verhaal alweer, en god damn ik zit met el smurfo op school :roflol:

Hoop idd dat ik wat geluk heb met mijn uren/dagen. Vrijdag thuis zijn zou ik ideaal vinden (workout + lang weekend)

Thanks voor de tips al, ik houd er rekening mee! :p
Ik was er vandaag, volgende week woensdag is er een soort van introductiedag. Ik moet naar lokaal G5.05 dacht ik? Zal waarschijnlijk op de bovensta verdieping liggen dus :P

Terug
Naar boven