Is mijn nick salieri?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Olympic Gent.
Helft OL. Andere helft bench presses, dumbbells, ... Abbo voor 6 maand kost 55 euro en er heerst hardcore sfeertje. Oa tom vt & tom goegebuer trainen er, ohja en het legendarische beest calibre ook.
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
Studentenleven is trouwens mooiste tijd van je leven. Ik kijk zo hard naar de eerste schooldag uit.
Weet niet goed wat ik er van moet denken... Lijkt me wel dat het een prachtige tijd gaat worden, maar toch... 

Mijn studententijd was wel ok. Ben 2 halve jaren naar de Katho geweest in Kortrijk. Gent lijkt me wel één van de beste Studentensteden. Mijn zus gaat er nu ook de opleiding Toegepaste Taalkunde starten..
Is ook op Mercator toch eh?
Ken een meiske die dat ook gaat doen vandejaar...
Train nu 2 dagen in de week thuis en 1 dag naar de gym in Oudenaarde.
Maar ik ging idd een gym in Gent zoeken...
Suggesties?

Is wel maar op maandag, woensdag, vrijdag en zondag (klopt dat calibre?) open, maar das maar een kleine aanpassing lijkt me.Haha okWeet niet goed wat ik er van moet denken... Lijkt me wel dat het een prachtige tijd gaat worden, maar toch...
Hmm wel nice, dus voor 110 euro train je een heel jaar?
Handig.
TU Delft,
Ik studeer nu Computer Science, op hbo niveau van de hhs. Ligt ook op de Tu.
Is de opleiding die je nu doet moeilijk en veel verschil met hbo niveau als je dat weet ?
4 jaar lang in Brussel (VUB) het varken uitgehangen en ondertussen mijn licenciaat theoretische natuurkunde gehaald. Nu aan het doctoreren.
Prachtige tijd. Enige spijt dat ik heb is dat ik in die periode niet ben beginnen sporten, toen ik nog een zee van tijd had![]()
drie jaartjes major filosofie, minor klassieke traditie op de blandijnberg te Gent, hopelijk dit jaar mastervakken meekrijgen, maar betwijfel het. Olympic Gent mag dan wel niet duur zijn, zonder hardcore mentaliteit kom je er niet in "jumpertje".
Olympic Gent.
Helft OL. Andere helft bench presses, dumbbells, ... Abbo voor 6 maand kost 55 euro en er heerst hardcore sfeertje. Oa tom vt & tom goegebuer trainen er, ohja en het legendarische beest calibre ook.
---------- Toegevoegd om 22:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:36 ----------
Studentenleven is trouwens mooiste tijd van je leven. Ik kijk zo hard naar de eerste schooldag uit.
Dat zou goed kunnen, ga het haar morgen eens even vragen..
4 jaar lang in Brussel (VUB) het varken uitgehangen en ondertussen mijn licenciaat theoretische natuurkunde gehaald. Nu aan het doctoreren.
Prachtige tijd. Enige spijt dat ik heb is dat ik in die periode niet ben beginnen sporten, toen ik nog een zee van tijd had![]()
Zit in Leuven. Handelsingenieur. Ga nu naar mijn Master. Student zijn is de shit.

Binnenkort beginnen aan hogeschool gent Voskeslaan, Toegepaste informatica..
Ben van plan om te gaan trainen op school, schijnt dat ze daar ook gym hebben, iemand daar al geweest?