Er is een weggetje langs de zijkant van het gebouw.
Daar is een deur waar je ook naar binnen kan gaan. Dit is eigenlijk de Hoofdingang op het gelijkvloers. Je hebt ook een hoofdingang op het eerste verdiep en dat is dan via die brug. Maar als je dus via het gelijkvloers gaat dan heb je daar een weg, als je die weg volgt dan loopt die weg uiteindelijk over in een nog smaller wegje (voetpaadje) en dan in kiezelsteentjes. De kiezelsteentjes lagen vorig jaar nogal los waardoor als je een stap zette, je meteen een halve stap terugslierde over de kiezelsteentjes, dus moest je eigenlijk dubbel zoveel stappen zetten om over de losse kiezelsteentjes te geraken. Ze hebben op het einde van het jaar daar wat werken uitgevoerd dus het kan zijn dat die kiezelsteentjes nu weg zijn of dat ze gewoon wat verhard zijn.
Anyway je passeert daar een andere school en helemaal aan het uiteinde van dat baantje ga je naar links. Je kan ook naar rechts gaan maar die straat loopt dood dus ga je beter naar links voor ongeveer 50 meter. Dan kom je bijna aan de hoek van die straat, maar dus niet tot aan de hoek. Slechts bijna. Wrs sta je nu aan een gebouw met trapjes voor de ingang. Steek daar over. Recht erover is er een vage ingang tot een gebouw. De ingang loopt daar naar beneden enzo en er staat wrs 1 of ander plakkaat met richtingaanwijzer "de zaal" gewoon die wijzer volgen en daar je boeken afhalen. De boeken kosten geld. De sylabussen zijn gratis. Sylabussen is een geleerd woord voor een hele hoop copies en geprinte cursussen die je dat jaar gaat nodig hebben. De sylabussen moet je zelf pakken en liggen per richting. Je pakt dus zo een ganse doos waar KMO op staat en weg ben je. Je moet wel nog een keer je studentenkaart tonen zodat ze weten dat jij al om je sylabussen geweest bent. Dan ga je in datzelfde lokaal gaan aanschuiven bij de rij voor je boeken. Dat is in samenwerking met de story of standaard boekhandel ofzo. Anyway, daar liggen gratis zakjes. Pak er een stuk of 10, ze zijn toch gratis en mss heb je wel reserve nodig voor als jouw zakken scheuren. Alhoewel het best sterke zakken zijn! Onder het motto beter te veel dan te weinig pak je er toch maar voldoende mee. Ik had er zelf 6 nodig ofzo. Ik heb mijn sylabussen ook verstoken in zo zakken. Bij die rij zeg je gewoon dat je alle boeken nodig hebt van KMO management, eeste jaar. Ze weten ook wel welke dat zijn maar best geef je die boekenlijst af. Mss was dat zelfs verplicht. Daar moet je alle boeken op aankruisen die je wil. Meestal is dat dus alles. Dat papiertje krijg je op de introductiedag. Het kan zijn dat binnormen en rapporteren er ook bij staat. Als je dat nog hebt uit je middelbaar dan moet je dat niet aankruisen. Als je liever nieuwe hebt mag dat natuurlijk wel, binnormen en rapporteren kosten toch niet veel.
Zie je op de toog een stylo liggen van hen, rip die dan mee. Die schrijven supergoed! Zie je er 2 liggen, pak ook 1 voor mij want ik was de mijne al kwijt na 1 week