AndroidHealthClinic

Voor alle (ex-) studenten.

HAHAHA ****ing nice verhaal alweer, en god damn ik zit met el smurfo op school :roflol:

Hoop idd dat ik wat geluk heb met mijn uren/dagen. Vrijdag thuis zijn zou ik ideaal vinden (workout + lang weekend)

Thanks voor de tips al, ik houd er rekening mee! :p
Ik was er vandaag, volgende week woensdag is er een soort van introductiedag. Ik moet naar lokaal G5.05 dacht ik? Zal waarschijnlijk op de bovensta verdieping liggen dus :P

yup, ik zal je even uitleggen hoe je daar komt.
Beneden vind je een lift. Best neem je die. Ze gaat helaas maar tot het 4de verdiep dus zal je op het 4de eruit moeten en van daar naar het vijfde moeten gaan. Op het eerste zicht lijkt het alsof er geen vijfde verdiep is.
Andere mensen volgen naar het vijfde verdiep werkt meestal wel. Is er niemand te bespeuren? Dan zoek je best naar een uitsteeksel in de gang. Achter dat uitsteeksel zit een deur die leidt naar een verborgen trap. Vind je de trap.. dan vind je het 5de verdiep!
Zin in een stevige beentraining? Neem de lift niet!
Neem 2 of 3 trappen tegelijkertijd en ga zo naar het 5de verdiep.
Best ga je eerst ook nog eens achter je boeken in "de zaal"
Met 20 kg aan boeken is naar het 5de verdiep gaan nóg uitdagender!

• Topic Starter Topic Starter
Nu je er toch over begint!

Die boeken en syllabussen, hoe zit dat nu juist? :D

Binnenkort beginnen aan hogeschool gent Voskeslaan, Toegepaste informatica..

Ben van plan om te gaan trainen op school, schijnt dat ze daar ook gym hebben, iemand daar al geweest?

was daar bijna naartoe gegaan, uiteindelijk voor leuven gekozen omdat het dichterbij was (brussel)

Nu je er toch over begint!

Die boeken en syllabussen, hoe zit dat nu juist? :D

Er is een weggetje langs de zijkant van het gebouw.
Daar is een deur waar je ook naar binnen kan gaan. Dit is eigenlijk de Hoofdingang op het gelijkvloers. Je hebt ook een hoofdingang op het eerste verdiep en dat is dan via die brug. Maar als je dus via het gelijkvloers gaat dan heb je daar een weg, als je die weg volgt dan loopt die weg uiteindelijk over in een nog smaller wegje (voetpaadje) en dan in kiezelsteentjes. De kiezelsteentjes lagen vorig jaar nogal los waardoor als je een stap zette, je meteen een halve stap terugslierde over de kiezelsteentjes, dus moest je eigenlijk dubbel zoveel stappen zetten om over de losse kiezelsteentjes te geraken. Ze hebben op het einde van het jaar daar wat werken uitgevoerd dus het kan zijn dat die kiezelsteentjes nu weg zijn of dat ze gewoon wat verhard zijn.
Anyway je passeert daar een andere school en helemaal aan het uiteinde van dat baantje ga je naar links. Je kan ook naar rechts gaan maar die straat loopt dood dus ga je beter naar links voor ongeveer 50 meter. Dan kom je bijna aan de hoek van die straat, maar dus niet tot aan de hoek. Slechts bijna. Wrs sta je nu aan een gebouw met trapjes voor de ingang. Steek daar over. Recht erover is er een vage ingang tot een gebouw. De ingang loopt daar naar beneden enzo en er staat wrs 1 of ander plakkaat met richtingaanwijzer "de zaal" gewoon die wijzer volgen en daar je boeken afhalen. De boeken kosten geld. De sylabussen zijn gratis. Sylabussen is een geleerd woord voor een hele hoop copies en geprinte cursussen die je dat jaar gaat nodig hebben. De sylabussen moet je zelf pakken en liggen per richting. Je pakt dus zo een ganse doos waar KMO op staat en weg ben je. Je moet wel nog een keer je studentenkaart tonen zodat ze weten dat jij al om je sylabussen geweest bent. Dan ga je in datzelfde lokaal gaan aanschuiven bij de rij voor je boeken. Dat is in samenwerking met de story of standaard boekhandel ofzo. Anyway, daar liggen gratis zakjes. Pak er een stuk of 10, ze zijn toch gratis en mss heb je wel reserve nodig voor als jouw zakken scheuren. Alhoewel het best sterke zakken zijn! Onder het motto beter te veel dan te weinig pak je er toch maar voldoende mee. Ik had er zelf 6 nodig ofzo. Ik heb mijn sylabussen ook verstoken in zo zakken. Bij die rij zeg je gewoon dat je alle boeken nodig hebt van KMO management, eeste jaar. Ze weten ook wel welke dat zijn maar best geef je die boekenlijst af. Mss was dat zelfs verplicht. Daar moet je alle boeken op aankruisen die je wil. Meestal is dat dus alles. Dat papiertje krijg je op de introductiedag. Het kan zijn dat binnormen en rapporteren er ook bij staat. Als je dat nog hebt uit je middelbaar dan moet je dat niet aankruisen. Als je liever nieuwe hebt mag dat natuurlijk wel, binnormen en rapporteren kosten toch niet veel.
Zie je op de toog een stylo liggen van hen, rip die dan mee. Die schrijven supergoed! Zie je er 2 liggen, pak ook 1 voor mij want ik was de mijne al kwijt na 1 week :(

Er is een weggetje langs de zijkant van het gebouw.
Daar is een deur waar je ook naar binnen kan gaan. Dit is eigenlijk de Hoofdingang op het gelijkvloers. Je hebt ook een hoofdingang op het eerste verdiep en dat is dan via die brug. Maar als je dus via het gelijkvloers gaat dan heb je daar een weg, als je die weg volgt dan loopt die weg uiteindelijk over in een nog smaller wegje (voetpaadje) en dan in kiezelsteentjes. De kiezelsteentjes lagen vorig jaar nogal los waardoor als je een stap zette, je meteen een halve stap terugslierde over de kiezelsteentjes, dus moest je eigenlijk dubbel zoveel stappen zetten om over de losse kiezelsteentjes te geraken. Ze hebben op het einde van het jaar daar wat werken uitgevoerd dus het kan zijn dat die kiezelsteentjes nu weg zijn of dat ze gewoon wat verhard zijn.
Anyway je passeert daar een andere school en helemaal aan het uiteinde van dat baantje ga je naar links. Je kan ook naar rechts gaan maar die straat loopt dood dus ga je beter naar links voor ongeveer 50 meter. Dan kom je bijna aan de hoek van die straat, maar dus niet tot aan de hoek. Slechts bijna. Wrs sta je nu aan een gebouw met trapjes voor de ingang. Steek daar over. Recht erover is er een vage ingang tot een gebouw. De ingang loopt daar naar beneden enzo en er staat wrs 1 of ander plakkaat met richtingaanwijzer "de zaal" gewoon die wijzer volgen en daar je boeken afhalen. De boeken kosten geld. De sylabussen zijn gratis. Sylabussen is een geleerd woord voor een hele hoop copies en geprinte cursussen die je dat jaar gaat nodig hebben. De sylabussen moet je zelf pakken en liggen per richting. Je pakt dus zo een ganse doos waar KMO op staat en weg ben je. Je moet wel nog een keer je studentenkaart tonen zodat ze weten dat jij al om je sylabussen geweest bent. Dan ga je in datzelfde lokaal gaan aanschuiven bij de rij voor je boeken. Dat is in samenwerking met de story of standaard boekhandel ofzo. Anyway, daar liggen gratis zakjes. Pak er een stuk of 10, ze zijn toch gratis en mss heb je wel reserve nodig voor als jouw zakken scheuren. Alhoewel het best sterke zakken zijn! Onder het motto beter te veel dan te weinig pak je er toch maar voldoende mee. Ik had er zelf 6 nodig ofzo. Ik heb mijn sylabussen ook verstoken in zo zakken. Bij die rij zeg je gewoon dat je alle boeken nodig hebt van KMO management, eeste jaar. Ze weten ook wel welke dat zijn maar best geef je die boekenlijst af. Mss was dat zelfs verplicht. Daar moet je alle boeken op aankruisen die je wil. Meestal is dat dus alles. Dat papiertje krijg je op de introductiedag. Het kan zijn dat binnormen en rapporteren er ook bij staat. Als je dat nog hebt uit je middelbaar dan moet je dat niet aankruisen. Als je liever nieuwe hebt mag dat natuurlijk wel, binnormen en rapporteren kosten toch niet veel.
Zie je op de toog een stylo liggen van hen, rip die dan mee. Die schrijven supergoed! Zie je er 2 liggen, pak ook 1 voor mij want ik was de mijne al kwijt na 1 week :(

Ok, ik doe mijn best om dat allemaal foutloos te overlopen :p

Haha, great minds think alike? :D (toen ik mij aan het inschrijven was heb ik een stylo meegenomen :p je bedoelt toch die grijze met gele letters eh? :P)

Ok, ik doe mijn best om dat allemaal foutloos te overlopen :p

Haha, great minds think alike? :D (toen ik mij aan het inschrijven was heb ik een stylo meegenomen :p je bedoelt toch die grijze met gele letters eh? :P)

:roflol: geen idee hoe die eruit zag.
Ik weet alleen nog dat die van hogent zelf (die dus van in dat zakje dat je gaat krijgen) dat die zo een ingerold papiertje hebben dat je eruit kan trekken.
Gegrapt om als spiekbriefje te gebruiken. Het grappige is dat sommigen dat daadwerkelijk als spiekbriefje gebruiken :D
not me.. ik ben veel te braaf natuurlijk

Dat zou goed kunnen, ga het haar morgen eens even vragen..

En? :D

Ik train zelf in Jacky's gym, je stuurt maar eens een pm als je eens wilt komen trainen. ;)

Maar ik ga binnenkort ook eens naar olympic Gent, waar calibre traint dus. :) Is wel maar op maandag, woensdag, vrijdag en zondag (klopt dat calibre?) open, maar das maar een kleine aanpassing lijkt me.

Al eens gaan kijken? (vanwaar de overstap btw?)

drie jaartjes major filosofie, minor klassieke traditie op de blandijnberg te Gent, hopelijk dit jaar mastervakken meekrijgen, maar betwijfel het. Olympic Gent mag dan wel niet duur zijn, zonder hardcore mentaliteit kom je er niet in "jumpertje".

...

Hehe lol :D

Ik ben vandaag achter mijn boeken geweest. Regentaat Secundair onderwijs : Biologie + lichamelijke opvoeding. Damn veel boeken :(.

Heb deze week introductiedagen en kbegin ook volgende week.

Ik twijfel wel of ik een gym in Gent zoek of ik in Waregem blijf.. Moet toch het 1ste jaar met de trein , als ik op kot zit = zowieso gym in Gent. Kdenk van mss te boksen in Gent en trainen in Waregem , tenzij ik echt veel tussenuren heb dan zoek ik dr wel 1tje in Gent.

Weet iemand btw 1 waar je ofwel per keer kan betalen , of waar het echt neit veel geld kost en ze toch genoeg gewichten hebben? Vooral Sq , DL , bench + pullups moeten mogelijk zijn.

Ik ben vandaag achter mijn boeken geweest. Regentaat Secundair onderwijs : Biologie + lichamelijke opvoeding. Damn veel boeken :(.

Heb deze week introductiedagen en kbegin ook volgende week.

Ik twijfel wel of ik een gym in Gent zoek of ik in Waregem blijf.. Moet toch het 1ste jaar met de trein , als ik op kot zit = zowieso gym in Gent. Kdenk van mss te boksen in Gent en trainen in Waregem , tenzij ik echt veel tussenuren heb dan zoek ik dr wel 1tje in Gent.

Weet iemand btw 1 waar je ofwel per keer kan betalen , of waar het echt neit veel geld kost en ze toch genoeg gewichten hebben? Vooral Sq , DL , bench + pullups moeten mogelijk zijn.

een maat van mij heeft een stuk of 6 fitnesscenters gedaan in gent.
Telkens gevraagd om een proefbeurt, wat altijd gratis is. Behalve in 1 fitnesscenter kreeg hij geen proefbeurt maar hij is in het fitnesscenter waar ik train al 3 keer op proefbeurt geweest. Gewoon een beetje vermommen will do the trick.

En? :D

Al eens gaan kijken? (vanwaar de overstap btw?)

Nog niet. Zit momenteel sowieso niet daar dus er geraken is minder praktisch. Zal voor binnen enkele weekjes zijn ofzo.

Niet echt een overstap, wil de twee gyms combineren voor tal van redenen. :)

---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:10 ----------

een maat van mij heeft een stuk of 6 fitnesscenters gedaan in gent.
Telkens gevraagd om een proefbeurt, wat altijd gratis is. Behalve in 1 fitnesscenter kreeg hij geen proefbeurt maar hij is in het fitnesscenter waar ik train al 3 keer op proefbeurt geweest. Gewoon een beetje vermommen will do the trick.

Waar train jij smurf?!! :D

Nog niet. Zit momenteel sowieso niet daar dus er geraken is minder praktisch. Zal voor binnen enkele weekjes zijn ofzo.

Niet echt een overstap, wil de twee gyms combineren voor tal van redenen. :)

---------- Toegevoegd om 03:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:10 ----------

Waar train jij smurf?!! :D

family fitness :D
2 minuten fietsen van mijn deur en 250 euro/jaar wat dus goed meevalt.
Maar dat mag ook wel want de dumbbells beginnen af te brokkelen, gaan maar tot 30 kg (wat voorlopig net gaat), en er is geen squatrek :o
Maar voorlopig gaat squatten ook hoor. Alleen ben ik bang dat die handvaten van waar je kan dippen eens gaan afbreken :')
en jij?

family fitness :D
2 minuten fietsen van mijn deur en 250 euro/jaar wat dus goed meevalt.
Maar dat mag ook wel want de dumbbells beginnen af te brokkelen, gaan maar tot 30 kg (wat voorlopig net gaat), en er is geen squatrek :o
Maar voorlopig gaat squatten ook hoor. Alleen ben ik bang dat die handvaten van waar je kan dippen eens gaan afbreken :')
en jij?

3 stylo's en 3 condoom rijker ben ik terug thuis :D

De schachtentemmer :roflol:
Wa een beest.

Informatica op de Universiteit van Amsterdam, is wel chill daarzo, doe gewoon lekker op m'n laptop van alles tijdens de lessen en wanneer ik zin heb ga ik naar huis.

nice! :D
wat is schachtentemmer ???

Kerel van de studentenclub kwam wat uitleg geven, en er was nog zo een kerel mee, de schachtentemmer. Beest van een kilo of 120 schat ik :D

Nice, meiske dat naast mij zat over condooms:

"Ehjjj ze zijn maar geldig tot december, we gaan ze rap moeten gebruiken eh"
**elleboogstootje - wink wink **
"Hihihi"

Heb nu al het gevoel dat er een mooie tijd aanbreekt :D

Kerel van de studentenclub kwam wat uitleg geven, en er was nog zo een kerel mee, de schachtentemmer. Beest van een kilo of 120 schat ik :D

Nice, meiske dat naast mij zat over condooms:

"Ehjjj ze zijn maar geldig tot december, we gaan ze rap moeten gebruiken eh"
**elleboogstootje - wink wink **
"Hihihi"

Heb nu al het gevoel dat er een mooie tijd aanbreekt :D

:roflol:
lucky you :p
je hebt je toch niet ingeschreven in die studentenclub of wel?

Terug
Naar boven