XXL Nutrition

Voor alle (ex-) studenten.

:roflol: Nee man.

---------- Toegevoegd om 19:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Wat een hoop boeken ook man wtf :eek:

ja dat zei ik al :p
Wordt lekker blokken hé :D
Ik ga daar wel om als het school begonnen is.
Of mss vrijdag al achter een deeltje :p

• Topic Starter Topic Starter
ja dat zei ik al :p
Wordt lekker blokken hé :D
Ik ga daar wel om als het school begonnen is.
Of mss vrijdag al achter een deeltje :p

Jaman... Als ik da ooit van zn leven allemaal ga gelezen hebben, ga ik ne verstandige mens zijn :D

Ben eerst die sylabussen gaan halen, en bekeek al die gastjes eens die aan het tjollen waren met hun dozen en zakken met boeken. Vergeet da maar :p
Ben ze achteraf met auto komen halen :P

Jaman... Als ik da ooit van zn leven allemaal ga gelezen hebben, ga ik ne verstandige mens zijn :D

Ben eerst die sylabussen gaan halen, en bekeek al die gastjes eens die aan het tjollen waren met hun dozen en zakken met boeken. Vergeet da maar :p
Ben ze achteraf met auto komen halen :P

:roflol:
luiaard :D
Ik heb dat vorig jaar allemaal in 1 keer gedaan. Heel mijn rugzak bomvol en met nog een paar dikke zakken langs mij terug naar huis :')

:roflol:
luiaard :D
Ik heb dat vorig jaar allemaal in 1 keer gedaan. Heel mijn rugzak bomvol en met nog een paar dikke zakken langs mij terug naar huis :')

Haha, gek :D
Maar ge woont in Gent dan vermoed ik?

(hmm, ga da boekske keer bekijken subiet, want heb bij het snel doorbladeren een paar McDo logo's zien staan :P)

Haha, gek :D
Maar ge woont in Gent dan vermoed ik?

(hmm, ga da boekske keer bekijken subiet, want heb bij het snel doorbladeren een paar McDo logo's zien staan :P)

Thoja, in theorie wel..
en ik praktijk dus eigenlijk ook :D Maar da wordt elke dag een uur op den bus/tram om op school te geraken dus kzou der mss zelfs sneller zijn alzek aan het station in Antwerpen zou wonen, en gij?
En zeg eens je stats :D

voor mensen die weinig moeite hebben met studeren en/of een goed gevoel voor organisatie en planning hebben kan een studentenclub echt wel de moeite waard zijn maar als je, en ik geef het toe, moeite hebt met studeren, concentratieproblemen en al niet uit het ASO komt dan denk je er best 2 keer over na :')
Ik had nu al 2 herexamens en heb voor 3 vakken 10/20 dus call me lucky :D

Ok, da's een volwassen redenering waar ik me kan achter scharen. Toch jammer :)

Ok, da's een volwassen redenering waar ik me kan achter scharen. Toch jammer :)

Idd. Eerste keer toen ik daar een rondleiding kreeg dacht ik 'lol, nerds...' zoiets zou nooit voor mij zijn. Maar heb gisteren het boekje eens doornomen en lijkt me wel een unieke ervaring. Je leert veel mensen kennen enzo, het is sociaal. En staat goed op je CV :D

Maar vraag me idd af hoeveel tijd het in beslag neemt. Vooral nu zo in het begin, nog niet weten wat ik moet verwachten... Dan wordt het een moeilijke combinatie imo.

Terug
Naar boven