Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
niettegenstaande dit alles, heb ik nog steeds mijn eigen visie. als historicus ben ik mij heel goed bewust van de franstalige overheersing, van de knechting van het vlaamse volk, van de uitverkoop door de eigen vertegenwoordigers.
Het barst hier opeens van de historici. Maar waarom houd je er dan zulke rigide denkbeelden op na? Historici moeten bepaalde zaken toch ook in de juiste context kunnen zien?
Onze ondemocratische koning heeft nu Reynders aangesteld als bemiddelaar. Niet dat ze dat al niet in 2007 geprobeerd hebben, maar alles om het apenland te redden van de ondergang natuurlijk. Blijven rekken ook al hebben de Vlamingen een democratische meerderheid om heel dat BHV te stemmen. Maar dat kunnen we niet hebben met een francofiele koning.
.Dit land loopt op haar laatste km, het is een kwestie van tijd...

Ze zijn allemaal als de dood voor verkiezingen, want dan winnen NVA, VB en misschien ook LDD.
...
Dan toch een groeiende minderheid. Als ik me niet vergis zitten NVA, VB en LDD samen al op zo'n 40% of meer. Helaas nog geen meerderheid nee, maar ik denk niet dat dat nog heel lang zal duren. Alleen wil niemand graag met VB samenwerken daar zit het probleem in dit land. Democratie wordt hier afgeblokt door de monarchie en links.
Klopt, maar ik had het ff over de 60% Vlamingen en waarom ze steeds aan het kortste eind trekken tegenover Wallonië. Dat hebben ze namelijk aan zichzelf te danken.
VB ooit wel gestemd maar ingezien dat ze buiten spel staan. Zo verzwak je de Vlaamse zijde eigenlijk ook. NVA staat niet buiten spel, ok ze zijn minder Vlaams, maar ik vind het het beste van twee werelden. BDW behoort idd tot één van de weinige betrouwbare en betere politici.
Aan hun stemmen komen ze sowieso dankzij de verzuiling (vooral cd&v) maar toch denk ik dat velen gaan inzien dat het zo niet langer kan. Cd&v heeft veel tijd gehad om de problemen aan te pakken, vld ook. De bewuste kiezer gaat volgens mij toch wat dieper nadenken nu.
die man is super intelligent en, heel uitzonderlijk, integer.

En toch is er een evolutie in de positieve zin aan de gang... maar idd de gekleurde media (VRT) vormt een groot probleem.Daar zit je volgens mij verkeerd. De media prijst de vld en cd&v nog altijd hoog. En velen luisteren dan dat ze zelf nadenken.
Dan worden het verkiezingen als het gestemd wordt. Ik weet nog zo niet ofdat LDD en VB het zo goed gaan doen, NVA vermoed ik van wel.Ik geloof niet dat MR het FDF zal laten vallen om BHV erdoor te krijgen. Ik denk (en hoop ook) dat dit weer zal mislukken. Vervolgens kan de democratie zijn normale gang gaan en kunnen we dit eindelijk stemmen. Als de tsjeven weer geen excuus vinden natuurlijk...
Ze zijn allemaal als de dood voor verkiezingen, want dan winnen NVA, VB en misschien ook LDD.
Dit land loopt op haar laatste km, het is een kwestie van tijd...
Niet overdrijven e. Het Vlaams Blok is niet voor niets veroordeelt? Of zijn de rechters corrupt?Alleen wil niemand graag met VB samenwerken daar zit het probleem in dit land. Democratie wordt hier afgeblokt door de monarchie en links.
)Of hebben gewoon geen zin om het te volgen. Waar ik hoe langer hoe meer kan inkomen.Daar zit je volgens mij verkeerd. De media prijst de vld en cd&v nog altijd hoog. En velen luisteren dan dat ze zelf nadenken.