AndroidHealthClinic

Voor en na 6 maandjes sporte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Girly1991

Cool Novice
Waardering
8
Lengte
1m65
Massa
54kg
Vetpercentage
17%
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voor en na.jpg

Jij woont ergens in de VS?

Kloontje!

• Topic Starter Topic Starter
dat was op vakantie in spanje

Pics or it didn't happen :D

VS, zie strepen op de weg, epic VS :wave:

Nog een thread ???

Ik zou je op de linker foto ook hard nken. Geil man

Lesly, is dat een damesnaam? In 2008 geslaagd? Klink wel geloofwaardig ja. Mooi lichaam, maar ervoor nog mooier IMO, sorry.

tsja foto's lijken me niet echt maar ja weer een topic ben je e aandachtsgeile sl*t ofzo ?

als jhe echt zo graag een bb lul wilt voelen bied ik me wel aan mail me ff dan naar midnightpussy@hotmail.com en stop aub even met deze zinloze topics en open er maar 1

je doet je hoofd weg met paint maar op je avatar staat je hoofd ?

Goed resultaat.

Is dat wat je wou horen?

Die foto's vind ik trouwens ook maar opvallend, de rest lijkt nog enigszins te kloppen.

Hoi Girly, dit ben ik en mijn broer, train ook sinds 6 maanden. Hieronder zie je een foto van een half jaar geleden, die knappe jongen rechts, dat ben ik. Bij mijn profiel staat een foto van hoe ik er nu uitzie, althans mijn rug. Goed he. Ik zou graag binnenkort met je afspreken, wat dacht je van een Trio samen met mijn broer.

Liefs

447.jpg

• Topic Starter Topic Starter
Hoi Girly, dit ben ik en mijn broer, train ook sinds 6 maanden. Hieronder zie je een foto van een half jaar geleden, die knappe jongen rechts, dat ben ik. Bij mijn profiel staat een foto van hoe ik er nu uitzie, althans mijn rug. Goed he. Ik zou graag binnenkort met je afspreken, wat dacht je van een Trio samen met mijn broer.

Liefs

te lelijk

Mijn pa dan, die ziet er best goed uit en is sinds kort gescheiden. Hij zag je foto en in ruil voor een uurtje jouw uitgewoonde ... gebruiken krijg je 5 euro van hem of 2 breezertjes. Deal or no Deal

427.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven