Fitness Seller

Voor en na 6 maandjes sporte

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
je zit wel veel uren aan een stuk op dbb he, heb je niks beter te doen

of heb je tegenwoordig ook al meisjes addicted aan dbb

Moeilijk iets zinnigs van te zeggen.. te veel kleren...

• Topic Starter Topic Starter
je zit wel veel uren aan een stuk op dbb he, heb je niks beter te doen

of heb je tegenwoordig ook al meisjes addicted aan dbb

herfstvakantie
en ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer over fitness wilde lezen... dacht, lijkt me leuk om hier aan te melden en ook mijn progressie te laten zien enzo... maarja jullie haten alleen maar joh... alleen maar negatieve of coïtusistische berichten, jammer.

herfstvakantie
en ik ben hier terecht gekomen omdat ik meer over fitness wilde lezen... dacht, lijkt me leuk om hier aan te melden en ook mijn progressie te laten zien enzo... maarja jullie haten alleen maar joh... alleen maar negatieve of coïtusistische berichten, jammer.

Doen we omdat we denken dat je een kloon bent, sorry korrie :(

Je bent nog steeds vettig, en nou opzoute

herfstvakantie

meh fitness dan ga je toch op een fitness forum zitten, en je krijgt zulke reacties van mensen omdat je nu al 3 topics heb geopend om je lichaam te "showen"

je komt nu echt over alsof je wanhopig bent die snakt naar aandacht en ja dat doe je goed om als 18 jarige in een bikini op een bodybuilding forum waar 98% mannen zijn en dat is nog niet eens zo erg, andere vrouwen doen dat ook en die krijgen ook gewone normale reacties.

maar dan nog is 3 topics opnen om te laten zien hoe geil je bent tsja je vraagt erom.

genoeg text en uitleg ?

IP-ban voor deze troll misschien?

Ik vind je wel leuk en lief hoor Lesley:heart::heart:

herfstvakantie

bGjfANdAGj9t1y81lIVqe3uKo1_500.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven