XXL Nutrition

voor iedereen die bang is om te spuiten nog een leuik verhaaltje!

Het schijnt dat je van roken ook longkanker krijgt!

Prachitg artikel , wat trouwens ook de copy-paste technieken van de schrijver weergaloos demonstreert. Dat daarnaast de geloofwaardigheid van het stuk zich al openbaart bij de intro " onderzoekers durven geen cijfers te noemen, maarrrr " doet mij vermoeden dat dit artikel een ware revolutie in BB-land zal ontketenen

:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
weet ook wel dat het grootendeels bullschit is maar daarom kan het nog wel interesant zijn om te lezen.

staan altijd wel interesante dingen op ergogenics ookal is het onzin.

zobiezo wie gaat nou zijn naalden delen :rolleyes: kost bijna nix nieuwe naalden.

Laatst bewerkt:
hahahaaha :fire: :devil:

Hahaaa...denk je dat je vitamine B12 injecteert...is het in werkelijkheid Hepatitis B12 :D

Vroeg me al s af hoe ze de vials en amps steriliseren, ik weet t niet maar vaak kan door verhitting een chemische reactie in gang gebracht waardoor chemische stoffen omgezet of afgebroken worden.
Of is het de BA dat ze toevoegen als bacteriedoder?

Lijkt mij niet meer dan logisch dat je elke keer een nieuwe naald+spuit neemt.

Voor een injectie gebruik ik 2 naalden. 1tje om de vloeistof in de spuiit te krijgen, en 1tje (schone en scherpe) om te injecteren.

Beetje stemmingmakerij dus dat verhaaltje... :rolleyes:

Kunt bovenkant van de vial ook ff desinfecteren met alcohol, heb je ook geen 2 nldn nodig. Is veilig genoeg....

waarschijnlijk doet J het omdat de naald stomp wordt wanneer je em in de vial drukt

juist...de naald word stomp. Kheb een keer een plaatje gezien met een injectienaald die 1 keer 2 keer drie keer en 4 keer gebruikt is misschien dat eimand hier een link heeft. Maar als je de nald door de vial drukt en hem dan gebruikt voor injectie heb je dus al een flinke krul aan de punt. Met het blote oog niet te zien maar je schrikt seriues als je het door een microscoop ziet. Tis gewoon echt een KRUL die je door ej huid duwt dus waarom geen nieuwe naald? In t ziekhuis is ook ALTIJD opzuignaald en injectienaald apart

Had ik nog niet eens bij nagedacht...klinkt logisch.

D. zei:
waarschijnlijk doet J het omdat de naald stomp wordt wanneer je em in de vial drukt

het stomp worden valt wel mee heb prongelijk ook wel een x met zelfde naald olie opgezogen en ge injecteerd voel je weinig van

Barman,

ik heb in 2002 een licht kuurtje gehad van deca 200mg per week en dianabol 15mg per dag

maar had naar mijn idee geen goed eetpatroon/schema en niet genoeg rust
heb er toen wel 6 kg mee gewonnen maar het bleef er niet lang zitten
heb er 1 a 2 kg van over gehouden

ben nu een goed eetschema aan het samen stellen uit de info die hier word vermeld en wil het dan laten beoordelen door jullie
zodat ik zeker weet dat ik het maximale uit mijn voeding kan halen

dan wil ik weer hetzelfde kuurtje gaan proberen...

200mg deca per week en 25mg dbol per dag

dus die kreet

"nou raziel begint dus ook nooit meer met anabolen"

gaat niet meer op ;)

Raziel zei:
Barman,

ik heb in 2002 een licht kuurtje gehad van deca 200mg per week en dianabol 15mg per dag

maar had naar mijn idee geen goed eetpatroon/schema en niet genoeg rust
heb er toen wel 6 kg mee gewonnen maar het bleef er niet lang zitten
heb er 1 a 2 kg van over gehouden

ben nu een goed eetschema aan het samen stellen uit de info die hier word vermeld en wil het dan laten beoordelen door jullie
zodat ik zeker weet dat ik het maximale uit mijn voeding kan halen

dan wil ik weer hetzelfde kuurtje gaan proberen...

200mg deca per week en 25mg dbol per dag

dus die kreet

"nou raziel begint dus ook nooit meer met anabolen"

gaat niet meer op ;)

haha suc6 met je kuur!

gewoon zorgen dat je veel eiwit binnen krijgt en koolydraten dat moet toch niet zo moeilijk zijn eiwit uit kip. koolvisfile eiwit shakes. koolydraten uit spagetie rijst. groente moet je mij nie vragen geen id.

wat je zegt is niet zo zwaar dus extreem veel eten hoeft ook niet. 3 a 4 gram eiwit per kg lichaamgewicht.

Laatst bewerkt:
3 a 4 ? hmm ik probeer het toch altijd wel op 2.5 a 3 gr eiwit per kilo lichaams gewicht te houden, maar is 4 niet een beetje veel?

maar iig bedankt voor de info!!

maar ik wil gewoon wel dat ik weet dat ik het maximale uit me voeding kan halen op het moment dat ik aan de kuur begin.

en ik heb altijd genoeg naalden bij de hand !! ;) 0.38x0.8 was de maat geloof ik

recycling doe ik nie aan! hehe

Woont nog n junk bij me in de straat, kan m wel vragen of ik zijn naald mag lenen :D :D :D

dbol laat zijn bloedtesten ohw shit denk je van mijn lever is niet goed meer. blijkt het dat dbol aids op heeft gelopen

Of Hepatitis A t/m Z...ik kan dan altijd nog n relatie aan gaan knopen met Pamela Anderson :D

Terug
Naar boven