Fitness Seller

voor iedereen die bang is om te spuiten nog een leuik verhaaltje!

• Topic Starter Topic Starter
wast al bijna vergeten moet zo ook weer ff prikke

Hoeveel kuurtjes heb jij al gehad?
en welke AS en in welke hoeveelheden?

en jij bent nog maar 18!

vervelend dat praten in een vakje

je begrijpt me verkeerd, al ben je 12 en je zit zwaar aan de testo dat maakt me niet uit
vind het alleen onverstandig.

maar zo bedoelde ik het niet

ik wil wel graag een antwoord op mijn vragen als je die wilt beantwoorden...

ik ben nu met de 2e bezig de eerste ging in het begin heel goed maar had geen geld meer voor voeding daarom heb ik lang niet alles er uit gehaald. waar ik nu mee bezig ben staat wel in het logboek 105kg moet toch lukken.

als je nog meer vragen heb pm maar

dank je

en wat voor AS heb je?

ja wat voor AS heb jij Barman??...en los je die pillen op voor je ze injecteert of prop je ze er in met n stokje? :D

hahah maar ff serieus. Hoe komen jullie dan in godsnaam aan al jullie spuiten en naalden ?

een vriend van me is apotheker .

Ryu zei:
hahah maar ff serieus. Hoe komen jullie dan in godsnaam aan al jullie spuiten en naalden ?

wat geplant Ryu? gewoon bij de apotheek. doen ze niet moeilijk over. het is alleen wel heel erg lulllig als er net een hele sooi naalden en spuiten bij de kassa lichen en er dan net een bekende binnen komt.

Ryu zei:

Mijn supplier verkoopt ook spuiten en naalden. Voor die 10 euro meer hoef ik ook niet naar de apotheek...waar ze me overigens al s vertelden dat het alleen op recept mogelijk is.

Dboll zei:
Mijn supplier verkoopt ook spuiten en naalden. Voor die 10 euro meer hoef ik ook niet naar de apotheek...waar ze me overigens al s vertelden dat het alleen op recept mogelijk is.

dat is dik gelul dat je er een recept voor nodig bent maar je zult wel net een verkeerde hebben gehad. als ik het goed heb zijn ze zelfs verplicht om naalden tegeven als ze het niet doen zijn hun mede verantwoordelijk voor alle aids hepatites enz.. door vaker gebruiken van naalden.

ik plan altijd vooruit barman. :D

Ik weet niet of het gelul is ofniet...maar boeit me ook niet. ik bestel ze dr voor mn volgende kuur gewoon bij, ben ik in 1 keer klaar.

tuurlijk :D anders zou ik niet vooruit hebben geplanned :D

Enig vraag. Je hebt altijd van die afmetingen. Hoe moet je in godsnaam weten welke afmeting bij jouw past ? of bij de steriod past ? Weet niet waarop dat afgekeken word.

En wat doe je eigenlijk met de spuit zelf na gebruik? Weggooien of hergebruiken ?

Aan je babysister geven om mee te spelen...weggooien natuurlijk! :D

Terug
Naar boven