Fitness Seller

Voor lange(re) periode naar Amerika

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ik vroeg me af wat je precies nodig hebt als je naar Amerika wilt gaan voor ongeveer een jaar. Ik weet dat hiervoor een visum nodig is, maar wat is er verder nog nodig, hoe kan je dit aanvragen etc.

Daarnaast vroeg ik me af of je nog een speciaal werkvisum nodig hebt mocht je willen werken in the US of A.

Ik denk laat ik het hier maar vragen omdat ik weet dat er een aantal members al in Amerika wonen.

bedankt:cool:
 
Laatst bewerkt:
Als je blank bent, kom je daar zo aan de bak.
 
Ik zou toch maar opletten voor aanslagen, Al Qaida enzo.
 
denk dat je gemakkelijk aan werk komt hoor:) ga zelf naar australie en hoor van vele mensen dat je daar goed werk kan vinden.. dus hoezo amerika niet?
 
Neem een grote zak euro's mee en maak gebruik van de dollar-euro koers :thumbs:
 
precies voor 5 euro koop je daar nu een nieuwe auto
 
denk dat je gemakkelijk aan werk komt hoor:) ga zelf naar australie en hoor van vele mensen dat je daar goed werk kan vinden.. dus hoezo amerika niet?

Ik snap dat je makkelijk aan werk komt daar,maar Amerika heeft met iets meer bureaucratie rompslomp te maken dan Australie, dus vandaar;)


Van die euro-dollar koers ga ik wel profiteren ja:D
 
Ik vroeg me af wat je precies nodig hebt als je naar Amerika wilt gaan voor ongeveer een jaar. Ik weet dat hiervoor een visum nodig is, maar wat is er verder nog nodig, hoe kan je dit aanvragen etc.

Daarnaast vroeg ik me af of je nog een speciaal werkvisum nodig hebt mocht je willen werken in the US of A.

Ik denk laat ik het hier maar vragen omdat ik weet dat er een aantal members al in Amerika wonen.

bedankt:cool:

Je hebt inentingen nodig, en een medisch paspoort. Het visum aanvragen is echt een ramp (dat was het voor mij een jaar na 911) dus trek daar je tijd voor uit.
Wat ik begrepen heb van een werkvisum (ik had studenten visum), is dat je al aangenomen moet zijn, of de werkgever een verklaring heeft waarmee jij een visum kan krijgen
Voor de rest heb je volgens mij niks nodig.
 
Je hebt inentingen nodig, en een medisch paspoort. Het visum aanvragen is echt een ramp (dat was het voor mij een jaar na 911) dus trek daar je tijd voor uit.
Wat ik begrepen heb van een werkvisum (ik had studenten visum), is dat je al aangenomen moet zijn, of de werkgever een verklaring heeft waarmee jij een visum kan krijgen
Voor de rest heb je volgens mij niks nodig.

En; spreek je al Engels....;):D
 
spreken wel, schrijven minder, net zo als mijn nederlands. Ben zo taalzwak als het maar kan :janken:

Ik bedoelde het meer naar citizendildo toe, maar bedankt voor de openbaring.;):D
 
Ik bedoelde het meer naar citizendildo toe, maar bedankt voor de openbaring.;):D

:rolleyes:, je moet gewoon heen gaan en praten (iedereen kan wel beetje engels). En woordenboek thuis laten, dan leer je het alleen maar sneller
 
Ik bedoelde het meer naar citizendildo toe, maar bedankt voor de openbaring.;):D

Engels is geen probleem voor mij, dat zou wat zijn als ik naar Amerika zou toegaan:roflol::D
 
Wat moet je dan in amerika ?
 
een klikklak kopen jwt
 
wat ik had gelzen op andere fora´s.
is dat je niet langer dan 3 maanden in amerika mag blijven.
en dat je werken zo en zo al kan vergeten.
want in amerika zeggen ze:als een buitenlander(dit geval een nederlander) het werk kan doen,waarom kan een amerikaan het dan niet doen.
ze willen dus eerst amerikanen aan het werk krijgen.ipv een buitenlander.

lees dit anders even door

http://www.allesamerika.nl/forum/index.php
 
Laatst bewerkt:
3 maanden is de "vakantieperiode" ja
 
Back
Naar boven