Fitness Seller

voor mensen uit belgie, een goede dieetist

skrad

Novice
Waardering
0
voor mensen uit belgie, ik heb gehoord dat er in merelbeke een supergoeie dieetist is, waar veel van de belgische bodybuilders naartoe gaan.

ikzelf heb ook een afspraak gemaakt, binnen twee weekjes mag ik bij hem gaan, hij zal een perfect dieet geven voor me, die speciaal voor mijn stats goed is.

als ik geweest ben zal ik mijn voedingsschemaeens posten, voor mensen met interesse.

zijn naam is de baets, het is in merelbeke, adres weet ik niet, heb het kaartje niet bij me, maar zoek in de gouden gids, daar vind je het adres wel

het telefoonnummer is 092321838

aub en vele groeten

mijn pictures komen nog, wss vanavond

leuk, laat het ons weten

haha jij bent toch nooit zelf die diëtist zeker? :D
Nog niet langs geweest en al tevreden ?

• Topic Starter Topic Starter
zal ik zeker doen, het schijnt 1 van de betere in vlaanderen te zijn dus, we will see, ik ga zeker foto's posten van voor en na het dieet

wat bedoel je daarmee? van zelf de dieetist zijn?

Ben benieuwd wat er zo geweldig aan is dan..
Als je redelijk wat materie leest op verschillende fora kun je al ver komen, en leer je bovendien je eigen lichaam kennen.

Als het over pre-contest voorbereiding gaat, heb ik niks gezegd :)

Tis het enthousiasme wat telt.

ik probeer men eigen lichaam te kennen, en het lukt me behoorlijk goed, kwa training enzo, maar toch wil ik het ideale bereiken en hoop echt dat het met deze vent kan lukken, ik wou gewoon eens meedelen aan andere mensen.

volgens mijn fitnessuitbater (olympia gym destelbergen) is hij 1 van de betere, het kan nooit kwaad toch om eens te gaan luisteren, hij zal het alszins wel beter weten dan mij, hij zit al 40 jaar in het vak dus

Natuurlijk tof dat je het meedeelt. Ben benieuwd, keep us updated.

zal ik zeker doen, nu nog die fotos hierop krijgen, maar ben er niet echt tevreden over want heb ze zelf getrokken met men gsm, en dat lukt niet echt, 1 kant staat dan opgespannen, en de andere kant niet, ik vraag het men vriendin vanavond wel en post dan de eerste foto's, dan als ik men dieet heb post ik men dieet, en dan zal ik om de maand foto's trekken voor de evolutie te zien.

ty althans voor de positieve reacties, ik ben hier namelijk nieuw, train ondertussen wel al een jaar (met 3 a 4 maaltijden per dag), ben benieuwd naar jullie reacties op men foto's vanavond

ook al zijn ze niet zo goed na een jaar, iedereen ziet hier wel dat je initiatief neemt om je dieet enzo op punt te stellen :)

Ik ben van mening dat als je er niet professioneel mee bezig bent je geen dieetist nodig hebt. Je kan genoeg info van het net halen en als je dan op een bepaald moment vastzit of een plafond bereikt dan zou je misschien kunnen gaan.

De openingspost lijkt idd op een reclameboodschap met naam en telefoonnummer erbij. :spam:

euh ok, ik zal dus niks meer meedelen, en btw het is dus wel men bedoeling om in bodybuilding verder te gaan hoor :s

ten slotte ben ik 21 jaar, denk je dat ik zelf voor men eigen reclame maak, hoe kan je in godsnaam op je 21 al dieetist zijn, dat moet je wel eens uitleggen

Succes, bro.
Met een beetje doorzettingsvermogen en genoeg gedrevenheid kom je er wel.
Hou ons op de hoogte.

ten slotte ben ik 21 jaar, denk je dat ik zelf voor men eigen reclame maak, hoe kan je in godsnaam op je 21 al dieetist zijn, dat moet je wel eens uitleggen

iedereen is er gewoon mee aan het lachen, als je een dieetist wilt kan je er beter een nemen, word je goed begleid enzo, ok je kan veel op het forum vinden maar een dieetist blijft handig omdat die je ook goed opvolgt enzo

altijd leuk om te lezen,hou ons op de hoogte!ikzelf heb ook veel betere resultaten als iemand die er verstand van heeft mij een voedingsplan aansmeert...

Als die gast nu naar een dieetist wil gaan, laat hem dan toch eens gaan zonder die commentaar. Hij wil er maar goed mee doen. Als hij al zo lang in het vak zit, en regelmatig met bodybuilders te werk gaat dan zal hij wel enige kneepjes van het vak kennen om je wat verder op weg te helpen.

Maar idd, als je hier en daar wat rondsurft en wat over voeding leert dan kom je ook ver.

Enigzins weet ik wel, dat als je bvb teveel van het 1 neemt dat het andere in werking minderd of als je teveel van die vitamine neemt, het gevolgen kan hebben op een andere soort.

Ik ben van België, en is leuk om te horen dat er zo iemand is. thx en succes

Terug
Naar boven