AndroidHealthClinic

voor test-only

GJM

Competitive Bodybuilder
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Wat lijkt jullie beter voor een eerste kuurtje test-only: 750mg per week voor 10 weken, of de eerste 2 weken 1000mg en de laatste 8 weken 500mg.
Doel is zoveel mogelijk massa opbouwen maar niet in 1 keer gigantisch ontploffen, denk daarom dat de eerste het beste is de dosering is hoger en zonder de front loopt de groei gelijkmatiger.
Alle twee met een juiste nakuur natuurlijk.

Wat denken jullie

500 mg per week is voor de meesten al voldoende. Maar ik ben wel voorstander van dan een stack te doen. Maar dat is jouw keuze.

• Topic Starter Topic Starter
admin zei:
500 mg per week is voor de meesten al voldoende. Maar ik ben wel voorstander van dan een stack te doen. Maar dat is jouw keuze.

weet ik maar wil net wat meer en niet stacken om goed gezond te blijven, dus is een front van 1000mg beter 2weken en dan 8 weken 500mg, of 750mg 10 weken voor het beste resultaat en niet gelijk in 1 keer te ontploffen

Ofwel zonder fl

Week 1-10 : 500 mg test enth/cyp /wk
Week 1-3 : 100-150 mg test prop /ED-EOD
Week 11-12: -

Week 13-15: wk13= 40mg Nolvadex/D, wk14=20mg Nolvadex/D, wk15=20mg Nolvadex/D

of

Week 13-15: wk13= 100mg Clomid/D, wk14=75mg Clomid/D, wk15=75mg Clomid/D

ik zou het ook op 500mg houden voor een eerste kuurtje
maar zoals Admin zegt een stack is beter

Sterker nog, ik zou voor de eerste kuur 8 weken 250 mg. pakken, zeker de eerste keer kan je daar al vrij goed op gaan. Ik zou de eerste keer geen stack doen, maar rustig 1 middel verkennen, stel je krijgt bijwerkingen dan weet je in deze precies welk middel de bijwerkingen veroorzaakt.

250 mg, hm... zou kunnen maar verwacht zoiezo mindere resulaten. Dit is de dosis die word voorgeschreven aan patiënten met testosteron deficiëntie als TRPT. Natuurlijk, als je goed reageerd op AAS dan zul je er wat mee halen, maar ik vrees dat er veel meer in een eerste kuur zit dan dat.

admin zei:
Ofwel zonder fl

Week 1-10 : 500 mg test enth/cyp /wk
Week 1-3 : 100-150 mg test prop /ED-EOD
Week 11-12: -

Week 13-15: wk13= 40mg Nolvadex/D, wk14=20mg Nolvadex/D, wk15=20mg Nolvadex/D

of

Week 13-15: wk13= 100mg Clomid/D, wk14=75mg Clomid/D, wk15=75mg Clomid/D

even een snelle vraag wat bouw je hier me op droge spiermassa of is dit echt om massa te pakken

admin zei:
250 mg, hm... zou kunnen maar verwacht zoiezo mindere resulaten. Dit is de dosis die word voorgeschreven aan patiënten met testosteron deficiëntie als TRPT. Natuurlijk, als je goed reageerd op AAS dan zul je er wat mee halen, maar ik vrees dat er veel meer in een eerste kuur zit dan dat.

is waar, maar is geen wekelijkse dosering, zij krijgen het eens in de ik meen 3-4 weken geinjecteerd.. 250 mg. per week is nog altijd flink boven je eigen productie.. ik zou rustig beginnen. testosteron mag het gezondste product zijn, het is ook degene met de grootste gebruiksaanwijzing.

bedoel je 3-4 dagen neem ik aan? dat zou dus op 500mg/week komen he... wat bedoel je met die gebruiksaanwijzing? lijkt me eigenlijk vrij duidelijk, alleen veel aromatiseren dus oppassen voor gyno´s en dat stoppen niet helpt...

D. zei:
bedoel je 3-4 dagen neem ik aan? dat zou dus op 500mg/week komen he... wat bedoel je met die gebruiksaanwijzing? lijkt me eigenlijk vrij duidelijk, alleen veel aromatiseren dus oppassen voor gyno´s en dat stoppen niet helpt...
Nee, soulreaver bedoelt echt 250mg per 3 weken. Dat is de medicinale toepassing van testosteron in het geval van een deficientie. Een gezonde volwassen man maakt iets van een dikke 10mg/dag aan, dat komt dus neer op een kleine 250mg per 3 weken......
In onze sport gebruiken we echter hogere dosissen.

Ik heb ook gevallen gezien waarbij 250 mg per 2 of 1 week werd gedosseerd in TRPT. De dosis bij AIDS, kanker of brandwondenpatiënten ligt eerder dichter bij die van bbers. Ik denk dat 300 mg per week voor bbers eigenlijk wel een minimum is, maar als je het eerste kuurtje rustig aan wil doen (bijvoorbeeld als je er wat angstig tegenover staat) dan ben ik het wel eens met een lagere dossering.

michael zei:
even een snelle vraag wat bouw je hier me op droge spiermassa of is dit echt om massa te pakken
Droge spiermassa maar ook water en vet uiteraard. testosteron is en blijft een massa bouwer en je kan dus niet spreken van droge netto kilo's. Als je het water en vet wil vermijden kan je eraan denken om het product te stacken met mesterolone (proviron) of stanozolol (winstrol) welke de werking van aromatase tegengaan (vorming oestrogeen).

admin zei:
Ik heb ook gevallen gezien waarbij 250 mg per 2 of 1 week werd gedosseerd in TRPT. De dosis bij AIDS, kanker of brandwondenpatiënten ligt eerder dichter bij die van bbers. Ik denk dat 300 mg per week voor bbers eigenlijk wel een minimum is, maar als je het eerste kuurtje rustig aan wil doen (bijvoorbeeld als je er wat angstig tegenover staat) dan ben ik het wel eens met een lagere dossering.

Maar dat is dan ook logisch. We hebben het hier over mensen die de voordelen van een beter immumsysteem en snellere genezing dmv. test. dan ook heel hard nodig hebben. En in geval van aidspatienten is overleven het doel, bph, onvruchtbaarheid e.d. zal hun een rotzorg zijn..

Ik wilde enkel aangeven dat de ampullen dan wel 250 mg. per ml zijn, maar dat niet elk persoon die deficientie heeft deze ook wekelijks injecteerd. Over het algemeen wordt dit om de 3-4 weken geinjecteerd. Tenzij je gevallen hebt zoals T al beschreef, maar dan hebben we het ook over uitersten.

Ontopic, 500 mg. zal een beter resultaat geven dan 250 mg. maar met 250 mg. kan je in een eerste kuur een prima resultaat boeken. Uitgaande van recreatieve gebruikers die meerdere malen kuren en dan voornamelijk met test. zou 250 mg. een leuk begin zijn, hoger kan altijd nog. Al valt er wat te zeggen voor het feit dat je de eerste kuur de meeste massa pakt.

• Topic Starter Topic Starter
maar heeft iemand nog een antwoord op de gestelde vraag: eerste 2 weken 1000mg en de 8 daarna 500mg test of 10 weken 750mg voor het beste resultaat

mij lijkt zelf 750mg tien wekn lang beter omdat zonder de front de massa ook geleidelijker komt iemand hier een mening over

Terug
Naar boven