Fitness Seller

Voordelen van een hoge dosis aas tijdens cut

Anticipation

Cool Novice
Waardering
6
Lengte
1m67
Massa
74kg
Zoals de titel al zegt zou ik graag weten welke voordelen er zijn aan een hoge dosis AAS om te cutten.
Stel dat je zou cutten met 250test/400 tren of je cut met 500test/800 tren, zal dit veel verschil opleveren?
Of is het vanaf een bepaalde moment overbodig om nog een hogere dosis te zetten omdat er geen voordelen aan verbonden zijn zoals winnen van extra massa?

Voor cutten is 250 test-e genoeg.

Als je een recomp wil doen ( rond de 2% in vp omlaag en massa erbij) kan je tren erbij doen, maar een recomp als je boven de 12% zit heeft niet zoveel zin vind ik.

Heb zelf gecut op test-e 250/tren 400/winstrol 50. Heb wat spiermassa er bij maar niet veel en ben in kracht omhoog gegaan maar dat stopte ook in week 7. Nu cut ik verder op alleen test-e 250 en merk weinig verschil met toen de tren nog in mijn systeem zat.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als je een echte cut zou doen maakt de dosis AAS niet uit, je zal sowieso (bijna) geen massa kunnen pakken?

Is het niet zo dat een hogere Androgenen:Oestrogenen ratio zorgt voor meer vetverbrandring? (Lypolyse)

Dus in die zin is het beter om sterk androgene middelen te gebruiken tijdens een cut.

• Topic Starter Topic Starter
AAS is geen magie. Voor spiermassa heb je nou eenmaal meer calorieën nodig dan dat je verbruikt.
Nee dat begrijp ik heel goed. Daarom dat ik de vraag ook stel of er wel voordelen zijn aan een hoge dosis tijdens de cut. Kwestie van geen hopen AAS in te spuiten als het toch geen voordeel heeft.

Nee dat begrijp ik heel goed. Daarom dat ik de vraag ook stel of er wel voordelen zijn aan een hoge dosis tijdens de cut. Kwestie van geen hopen AAS in te spuiten als het toch geen voordeel heeft.

Zal wel enig voordeel hebben maar dat zal minimaal zijn. Als je puur wil cutten kan je beter alleen test-e 250 met misschien winstrol/anavar er bij pakken. Beter bewaar je de rest dan voor een goede bulk/recomp kuur.

AAS worden niet gebruikt om bij te komen tijdens het cutten, gewoon om massa-verlies tegen te gaan/vetverbranding te versnellen. Zie ook mijn comment over verhoogde lypolyse door androgenen.

Edit: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/2153523

Terug
Naar boven