Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Winstrol = Stanozolol
Deca-Durabolin = Nandrolone Decaonate
Testosteron Blend = Sustanon
Er zijn ook andere vormen van testosteron verkrijgbaar maar dit is de meest gangbare via de Nederlandse Apotheken. Als je enkel de Winstrol en Sustanon krijgt zet je de Winstrol het best elke dag, en de Sustanon om de dag. Wat de prijs betreft.. als je het volle pond moet betalen kost het in de apotheek meer dan op de zwarte markt. Daarentegen als je dokter het je voorschrijft zou je het toch vergoed moeten krijgen. Hij moet zich verantwoorden waarom hij jou dit voorschrijft en dus heb jij daarmee een reden om het terug te krijgen van je ziekefonds..
De deca die wij kennen in Nederland via de apotheek is overigens wel waardeloos gedoseerd, dus die kan je wel missen.
Doe de groeten aan je vader van me
succes
In Sustanon zit een korte ester, dus als je optimaal wil profiteren van deze blend zul je het protocol moeten hanteren van de kortste ester..
Ben dat niet met je eens maar als we die discussie - die al vaak gevoerd is - hier weer over doen raken we beetje of topic.
Maar je hebt gelijk, we kunnen het beter bij dit topic houden +1Hoeveel zou je dan van winstrol zetten elke dag. en van sustanon om de dag?
uhu rust, 3maanden lang genoeg?

Jaja, heb mijn keuze al lang gemaakt.
Als je niet wilt antwoorden op de vraag, dan hoef je niet te antwoorden.
toch bedankt voor je opmerking, al heb ik er niets aan.
Hmm.. Aparte combi, Napo/Win.. en heavy op je lever. Wilde je toen nog niet injecteren?
Test E in de apotheek kost stukken van mensen dus dat zal voor die Sustanon en Winstrol ook wel zijn.
Raar dat je zomaar zulke medicijnen krijgt voorgeschreven, eigenlijk gewoon onverantwoord.
Ja weet het ondertussen van mijn apotheker dat het veel kost, zal rond de 12.5EUR zijn voor 1 ampule dus zal het niet via die weg doen.
Heb ondertussen een goede bron gevonden, dus zal het dat worden.
Ik zal wel mijn stats bijhouden tijdens de kuur, dan kunnen jullie meevolgen.
Damn wat een afzetter, wacht ff....aha ik krijg op voorschrift 2amps testoviron depot, ik betaal daar 5.06€ voor!Best een nette prijs myjector voor 100% legit HG spul
Als het imo met een ECHT voorschrift word voorgelegd plus inscannen sis-kaart, Betaal je dit bedrag (in belgie alsinds) en aangezien het niet zonder voorschrift mogelijk is (naar mijn weten) word automatisch een stuk betaald door de mutualiteit
Damn wat een afzetter, wacht ff....aha ik krijg op voorschrift 2amps testoviron depot, ik betaal daar 5.06€ voor!
Kan misschien de prijs zonder het gedeelte dat ik terug zou krijgen via de mutualiteit.
Toch zal het duurder zijn legaal dan illigaal. Had gehoopt dat dat niet zo was, maar blijkt niet zo te zijn.
?