XXL Nutrition

Voorstel kuur voor een vrouw

Hallo mede BB,

Mijn vriendin zit te denken om aan een kuur te gaan beginnen, haar Stats zijn:
1,63 56 kg 18% bf. Ze traint nu inmiddels 4 naar en ze is 21 jaar oud.
We zatten te denken aan winny 6 weken 30 mg per dag.
Andere tips?
Te hoog gedoseerd.

Is belangrijk om voor de allereerste keer LAAG te beginnen qua dosering, sommige vrouwen zijn ZEER gevoelig voor androgenen en sommige bijwerkingen zijn onomkeerbaar. Eerst dus pijlen in hoeverre ze gevoelig is voor androgene neveneffecten, bijv: 3 weken 5 mg anavar ED. Safety first. Ik wijk hier af van m'n principes omdat ik weet dat bijna niemand op dit board verstand heeft van AAS bij vrouwen (ik geef nooit concrete kuur adviezen :)).
Bij afwezigheid van bijwerkingen kun je ophogen. Slik naast niet-aromatiserende steroiden zoals anavar altijd een anticonceptiepil. Kies er eentje die een progestageen bevat die geen (of nagenoeg geen) affiniteit heeft voor de AR, met relatief laag gedoseerd ethinylestradiol. Succes.

Valt overigens nog natty winst te halen, maar dat snappen jullie wel lijkt me.

Kuuradvies, zeker voor vrouwen, svp overlaten aan mensen die er verstand van hebben.

eu 18% VP is toch niet echt laag he.
ik heb zelf 11% en vind me toch niet zo heel scherp staan.
Mss dat het VP voor vrouwen anders is, dat weet ik niet.

11% is voor vrouwen wel echt een ondergrens

Maar 18% ongezond? Enlighten me.

Ik had het gewoon wiskundig bekeken 18% is voor iedereen of alles hetzelfde, mensen of dieren.
Als je een man, vrouw of dier hebt van 100 kg zal elk 18 kg vet hebben.
Hoe dit visueel is heb ik even niet in acht genomen, mijn excuses.
Maar als je ook de laatste regel leest in je quote aan mij kom ik daar ook direct voor uit...
En kuuradvies heb ik toch niet gegeven?

Ik had het gewoon wiskundig bekeken 18% is voor iedereen of alles hetzelfde, mensen of dieren.
Als je een man, vrouw of dier hebt van 100 kg zal elk 18 kg vet hebben.
Hoe dit visueel is heb ik even niet in acht genomen, mijn excuses.
Maar als je ook de laatste regel leest in je quote aan mij kom ik daar ook direct voor uit...
En kuuradvies heb ik toch niet gegeven?
Visueel is niet zo boeiend voor je lichaam, maar functioneel. Dat je de vergelijking doortrekt naar alle dieren is al helemaal absurd. :o

Nee, ik trek het gewoon door naar dat een percentage van iets ALTIJD hetzelfde is.
18% van 100 is altijd 18
18% van 200 is altijd 36
18% van 300 is altijd 54, enz...

Voor de rest heb ik me al geëxcuseerd voor het feit dat vrouwen blijkbaar meer VP mogen hebben dan mannen om er slanker uit te zien...

lol, 30mg voor een vrouw. Wordt ze zeker een man van.

5 a 10mg is meer dan genoeg voor een vrouw. En je kan beter deca gebruiken, want oestrogeen gaat op anavar only veels te laag komen.

Een vrouw kan deca only gebruiken op 50 a 100mg/week

Maar zoals GetXXL aangeeft (goed advies trouwens) kan je op 5mg anavar beginnen en anticonceptie zeker bij slikken.

lol, 30mg voor een vrouw. Wordt ze zeker een man van.

5 a 10mg is meer dan genoeg voor een vrouw. En je kan beter deca gebruiken, want oestrogeen gaat op anavar only veels te laag komen.

Een vrouw kan deca only gebruiken op 50 a 100mg/week

Krijgt ze daar geen deca d*ck van dan :D

ik had een vriendin die is tijdje anavar heeft gepakt en was zeer tevrede wel niet hoog gedosseerd 10mg/pd ofzo en die paste 5/7 toe alleen trainignsdagen werd iets scherper en kreeg hardere spiere maar eigenlijk vind ik alle roids af te raden voor vrouwen teveel neveneffecte en kansen op vermannelijking vrouwen hebben zoiezo al genoeg last van hun hormonen :D

lig je straks ineens met een vent in bed

Terug
Naar boven