Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oops ni gezienmaak maar even een nieuw Topic daar over zodat we niet in TS z'n topic hierover verder gaan.
Begrijp je hele redenatie niet, je kuurvoorstellen niet niks.
!), ben ik tot de conclusie gekomen om van het voorstel in post 1 of post 4 af te stappen en te gaan voor een kuur van 10 of 12 weken. Ik moet nog een voorstel doen op dit principe (10/12 weken kuur).

. Heb het al overlegd met een member hier (thanks bro!). Ben daarnaast ook benieuwd naar jullie meningen.
. Wat mij absoluut niet tegen valt.Mijn vet% is 14/15 schat ik zo. Het zit met name op mijn onderrug.Het heeft even geduurd maar ik kom met een nieuw voorstel wat em naar alle waarschijnlijkheid gaat worden. Heb het al overlegd met een member hier (thanks bro!). Ben daarnaast ook benieuwd naar jullie meningen.
Komt ie dan:
Week 1 t/m 12 > Test-e 500 MG EW
Week 1 t/m 10> Tren-e 400 mg EW
Week 1 t/m 4 > Winny 40 mg ED
Week 5 t/m 12 T3 (opbouwend en afbouwend principe. Ik start met 25 mcg, en om de 3 dagen verhoog ik totdat ik op 100 mcg ED uitkom.In week 11 ga ik afbouwen en dit houd ik in week 12 aan op 25 mcg ED).
Week 5 t/m 12> 500 iu HCG EW
Nakuur:
Week 12> Nolvadex 40 mg ED
Week 13> t/m 15> Nolvadex 20 mg ED.
Ook houd ik Arimidex bij de hand mocht ik last krijgen van gevoelige tepels of veel vocht vast houden.
Daarbij heb ik eindelijk een weegschaal aangeschaft en me vanmiddag gewogen. Het verbaasde me; ik kwam op 97,5/98 kg uit. Dit betekend naar alle waarschijnlijkheid dat ik op nuchtere maag 's ochtends op 95,5 kg uit kom. Wat mij absoluut niet tegen valt.Mijn vet% is 14/15 schat ik zo. Het zit met name op mijn onderrug.
Ben benieuwd wat bovenstaande kuur mij gaat brengen.
Ik denk dat wanneer ik start met bovenstaande kuur , mijn huidig dieet aanhoud. Kijk wat er gebeurd , en dan ga ik stap voor stap terug in carbs naar mijn onderhoudsniveau.
Ik wil mijn vet% verlagen en daarnaast hopelijk paar kg massa te winnen.
We shall see.
Let's discuss.

Je kuur ziet er nu veel beter uit.
Ik heb geen op of aanmerking, een goed doordachte kuur moet ik zeggen.
Mischien ook leuk om je voedings patroon te posten, kunnen we ook feedback opgeven.
Met de juiste dieet, en ok wat cardio moet je zeker wat % eraf, en wat kg derbij. Gaat zeker lukken.
Btw voeg wat eiwitten aan je suplementlijstje.
suc6 ermee

enerzijds vind ik het jammer dat je die theorie van korte kuren niet gaat uitvoeren.
Het is zeker een goed onderbouwde theorie en er zitten zeer aannemelijke dingen tussen.
Ik had graag je log gevolgd, maar ik snap dat je nu qua winstoogmerk het zekere voor het onzekere gaat nemen. Suc6 iig.
)!je kuur eindigd in w 12 en je nakuur start ook in die week...?foutje hoop ikgoeie keus kwa kuur trouwens
Ben blij dat je hebt (ingezien) dat bovenstaand beter bij je wensen past als je startpost.
In een Massa kuur gebruik je geen Clen en ephedrine, dat zorgt voor gestreste spieren die dan echt minder groeien.
De hoeveelheden die je aangaf te gebruiken in je startpost zag ik ook niet zitten voor 1 week tren A á 37.5mg p/d en de T prop. 3 weken
Om te cutten was het het proberen waard.
nakuur start je in week 14 he![]()
).Ik lees nu pas het het topic en moet zeggen dat de korte kuren die jij het het Ebook hebt overgenomen een veel gebruikte kuur is hoor.
Volgens mij heeft drycure hier ook ervaring mee.
Doel van deze kuur is snel erin en snel eruit.
Verwacht ook geen grote gains hiermee, da's duidelijk ivm een langere test en tren kuur. Maar omdat je er ook sneller " uit bent" zo je na een korte tijd deze kuur kunnen herhalen en dat is wat L Rea ook deed.
Ikzelf heb persoonlijk geen ervaring met zijn methode, maar wil het na mijn wedstrijd wel toepassen.
1, omdat je lichaam in een korte tijd (wedstrijd jongens weten dit) snel massa aan kunt zetten.
2, omdat ik op deze manier er optimaal van kan profiteren.
Als je aan side injects wilt gaan doen dan zou ik de test prop vervangen door test suspension.
Deze hebben een snellere halfwaarde tijd.
Tegen die tijd zal ik wel een logje bijhouden.

!He Ibo D.
bedankt voor je reactie.
Begrijp me goed, ik geloof ook in de korte kuur theorie! Enkel zoals je al aangeeft : verwacht er geen grote gains mee, dit komt pas door het vaak achter elkaar te herhalen.
Ik zie er nu zelf van af, voornamelijk uit financiële redenen. Kan mij nu niet permitteren om cycle na cycle te gaan doen.
Ben uiteraard wel benieuwd naar jouw ervaringen met die theorie > loggen aub!
Gr
! Party kan beginnen, alleen wil ik eerst mijn dieet op orde hebben en hierin een plan van aanpak hebben hoe ik het wil gaan aanpakken om zodoende mijn doel zo goed als het kan te behalen.dit dieet ga je dan ook gebruiken nu?
waarom pro80 en niet instant whey?

!