XXL Nutrition

Voorstellen en hgh vraag

Bezoekers in dit topic

Jacky

Novice
Lid geworden
28 jan 2022
Berichten
6
Waardering
1
Lengte
1m60
Massa
57kg
Hi, ik ben Jacky 36 jaar, 1,60 en weeg 57 kg.
Ik ben hier terecht gekomen om info te vinden over vrouwen en hgh.

Ik zet nu zo een klein maandje hgh 2iu per dag, 5 dagen on 2 off.

Ik wil het gebruiken als "verjongingskuur" en de andere bijkomende voordelen zijn ook zeker welkom.

De laatste 3 dagen heb ik blijkbaar een hypo gehad...ik heb hier over niet veel kunnen vinden op het forum maar misschien zijn er toch mensen die dit ook hebben gehad?

Verder zou ik graag advies van kenners willen hoeveel en hoelang ik dit kan gebruiken.
Ik heb uiteraard gelezen over het groeien van je kaak en andere gekkigheid dus vandaar...

Ook las ik over IGF waardes enzo, hoe zit dit precies en wat kan ik het beste doen tijdens m'n kuur om m'n lichaam af en toe te checken of alles nog oke is?
 
Laatst bewerkt:
Langdurig gebruik van hgh kan ervoor zorgen dat je diabetes krijgt. Er is geen eenduidig antwoord op te geven hoe lang dit gebruikt kan worden. Zou een bezoekje aan de huisarts brengen.
 
Langdurig gebruik van hgh kan ervoor zorgen dat je diabetes krijgt. Er is geen eenduidig antwoord op te geven hoe lang dit gebruikt kan worden. Zou een bezoekje aan de huisarts brengen.
Dat heb ik gelezen maar ik gebruik het pas sinds kort... Ik ga idd even bloed laten prikken voor de zekerheid 🙂
 
Langdurig gebruik van hgh kan ervoor zorgen dat je diabetes krijgt. Er is geen eenduidig antwoord op te geven hoe lang dit gebruikt kan worden. Zou een bezoekje aan de huisarts brengen.
Het risico is er wel, maar op 2iu zal het wel meevallen denk ik. Wellicht dat 5 days on 2 days off dit ook wellicht beperkt.

Toch zou ik aanraden om:
- Elke paar weken je fasted blood glucose te meten, s'ochtends op een lege maag
- Na elke 6 maanden GH misschien een maandje pauze nemen
 
Het risico is er wel, maar op 2iu zal het wel meevallen denk ik. Wellicht dat 5 days on 2 days off dit ook wellicht beperkt.

Toch zou ik aanraden om:
- Elke paar weken je fasted blood glucose te meten, s'ochtends op een lege maag
- Na elke 6 maanden GH misschien een maandje pauze nemen
Ik dacht ook dat ik met deze minimale hoeveelheid geen gekke bijwerkingen zou kunnen krijgen...
Wel heb ik gelezen dat bij vrouwen de IGF waardes zoiezo al hoger zijn als bij een man dus misschien toch naar 1iu?

Werkt het bij HGH ook zo dat je genoeg koolhydraten enzo binnen moet krijgen?
Ik heb de laaste dagen weinig gegeten, misschien dat het daardoor komt dat ik die hypo's heb gehad...
 
Ik dacht ook dat ik met deze minimale hoeveelheid geen gekke bijwerkingen zou kunnen krijgen...
Wel heb ik gelezen dat bij vrouwen de IGF waardes zoiezo al hoger zijn als bij een man dus misschien toch naar 1iu?

Werkt het bij HGH ook zo dat je genoeg koolhydraten enzo binnen moet krijgen?
Ik heb de laaste dagen weinig gegeten, misschien dat het daardoor komt dat ik die hypo's heb gehad...
Het lijkt mij wel verstandig om een normaal voedingspatroon aan te houden ja, en daar horen ook koolhydraten bij. Er is geen reden om meer of minder koolhydraten te eten dan normaal.
 
Het risico is er wel, maar op 2iu zal het wel meevallen denk ik. Wellicht dat 5 days on 2 days off dit ook wellicht beperkt.

Toch zou ik aanraden om:
- Elke paar weken je fasted blood glucose te meten, s'ochtends op een lege maag
- Na elke 6 maanden GH misschien een maandje pauze nemen
TS weegt natuurlijk wel maar 57 kg. Geen idee of dat verder nog verschil maakt met een van ons die het dubbele weegt. En goed advies verder :thumbs:
 
Het lijkt mij wel verstandig om een normaal voedingspatroon aan te houden ja, en daar horen ook koolhydraten bij. Er is geen reden om meer of minder koolhydraten te eten dan normaal.
Oke, thnx voor je reactie ☺
Ik voelde me niet lekker dat is de reden dat ik niet veel heb gegeten. Normaal gesproken eet ik gewoon goed en gezond 💪🏼
 
TS weegt natuurlijk wel maar 57 kg. Geen idee of dat verder nog verschil maakt met een van ons die het dubbele weegt. En goed advies verder :thumbs:
Dat idd dan weer wel, jullie wegen het dubbele 😅 Ik heb het niet van de apotheek dus ik neem aan dat ik dan wel iets meer dan die 0,8 mag hebben wat ze aanraden als je het van de dokter krijgt?
 
Back
Naar boven