Fitness Seller

voorstellen en wat vragen.

j3roentje

Novice
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
69kg
hoi ik ben jeroen

ik train nu 14 maanden minimaal 3 dagen per week.
op het moment heb ik een split van 4 dagen waar bij ik mijn armen 2 keer per week train.
ik ben 185 met nu 69 kilo waar ik al een maand of 3 op blijf hangen.
toen ik begon woog ik 60 kilo.
mijn doel weet ik niet presies maar ik hoop tog wel ruim boven de 75 kilo te komen ergens eind van het jaar.

ik heb mijn kcal behoeften uitgerekend en kwam op 3049

ik eet sochtens 50 gram havermoud melk =- 500 ml
dan tot 12:00 4 boterhammen 2 met kip en 2 met iets anders
1 gekookt ei en een eiwitshake met als ik me niet vergis 48gram eiwit 2 scheppen (bodylab eigen merk)

om 12 uur eet ik 150 gram kip met spaghetti/rijst (om de week) en beetje spinazie en dan een gainer shake `(mammoeht) =- 500 kcal

dan tussen 12:00 en 5 weer 4 boterhammen 2 met pindakaas 2 met iets anders en 2 gekookte eieren na

het sporten doe ik voor het eten en dan gooi ik er geleik een eiwit shake in met 2 scheppen.
avond eten elke dag wat anders vaak spagetie 2 keer per week.
en voor het slapen 225gram kwark met suiker. verdeeld over de dag 1 liter vollemelk

dat warm eten om 12 uur is pas 2weken daar voor had ik 2 boterhammen.
ik heb het een keer berekent met een app en daar zat ik ruim op de 4400 kcal
nu heb ik wel een buikje gekregen maar wat ik zeg ik zit al maanden op die 69 kilo (frustrerend)
mijn rep rang ligt tussen 3 en 12 cruches 15 .
sets 3 of 4 ik weet dat ik een ectho ben maar er moet toch veel meer uit te halen zijn dan dit. iemand miss tips. alvast bedankt
:)

• Topic Starter Topic Starter
Haha ik wist dat het antwoord ging komen meer eten.
Maar in mijn theorie eet ik veel zeker als ik lees dat je 500 boven op je behoefte moet zitten. En daar zit ik ruim boven.
Ik zal me even gaan Door lezen en staat dat icf 5x5 ok daar tussen. Alvast bedankt.

Je hebt een vierdaagse split en traint 2 daarvan armen?
Ik weet niet veel van je trainingsschema maar daar zou ik eens goed naar kijken.
Het klinkt namelijk als een epic beachboy droeloe schema

Maar in mijn theorie eet ik veel zeker als ik lees dat je 500 boven op je behoefte moet zitten. En daar zit ik ruim boven.
Ik zal me even gaan Door lezen en staat dat icf 5x5 ok daar tussen. Alvast bedankt.

Als je niet aankomt zit je niet boven je onderhoud. Zo simpel is het nu eenmaal. Enige oplossing is meer eten.

In de theorie ja, in de praktijk eet je misschien minder. Maar of het nu klopt of niet, je eet te weinig want je komt niet aan: man up, en eet meer.

En qua training focus op de grote drie oefeningen: deadlift, squat en bench press. Dat is je basis.

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap hem ga nog meer eten. Maar dat wat ik hier boven genoemd heb dat eet ik ok werkelijk. Op werk dag in het weekend eet ik wat minder. Minder structuur zeg maar.
en dat 2 keer armen deed ik omdat ze naar mijn idee achterblijven op de rest.
Iemand miss nog tips over eten ofzo
En die 3 grote oefeningen zitten ok ik mijn schema idd

Terug
Naar boven