XXL Nutrition

Voorstellen

Roy020

Cool Novice
Waardering
102
Lengte
1m89
Massa
88kg
Goedemiddag,

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Roy, ik ben 21 en woon in Amsterdam. Ik sta nu sinds 3 jaar ingeschreven bij een sportschool en ben nu sinds een jaar serieus bezig.

Ik zal bij het begin beginnen, 15 jaar jong en wou graag bij defensie na 2 jaar mijn Veiligheid en Vakmanschap afgerond. Helaas een maand voordat ik zou beginnen met de AMO ( algemene militaire opleiding) wordt er een spontane klaplong bij me geconstateerd, dat is pech 2 jaar wachten voor ik weer kon. Tijdens mijn herstel terug gevallen van 67kg ( ik ben trouwens 1,89) naar 61kg.

Na een half jaar kon ik beginnen met sporten nadat mijn long nog een keer geklapt was. mijn doel was zo snel mogelijk naar de 70 kg. Zonder kennis anderhalf jaar lopen aan kutten en ja hoor eindelijk 70kg.
Daarna in een half jaar nog 5 kg erbij en me meer gaan inlezen over het hele BB verhaal.

Nu kon ik ook weer gaan beginnen met defensie maar dat aan de kant gezet omdat ik geen zin had in de combnatie defensie en BB wat gewoon erg lastig is als je afvalt als je niet sport en helaas zijn er oefeningen bij defensie waar je niks aan krachttraing doet.

Sinds 7 maanden een nieuwe baan in de verkoop wat perfect te combineren is met de gym. 5 dagen ( in de avond) door de weeks trainen weekend rust aangezien de sportschool niet in de avond open is in het weekend en ik werk beide dagen.

Nu dus op de goede weg en klaar voor nieuwe doelen: ik weeg nu 82 kg met een VP van 12-13% ik wil met dit VP naar de 90kg toe.

Mijn Stats momenteel:

BP: 90kg 3x
SQ: 130KG 3x
DL: 110KG 3x

Lets do this en we gaan niet Beaste in de gym maar we gaan op de SuperSaiyen modus

Welkom en succes !

Welkom,

Rare reden om niet bij defensie te gaan. Ken heel veel mensen bij defensie en heel veel die ook aan bb doen. Als je naar een gewone eenheid gaat is dat zeer goed te combineren met BB.

Een elite eenheid die vaak weg is dat is niet te combineren neen.

• Topic Starter Topic Starter
Welkom,

Rare reden om niet bij defensie te gaan. Ken heel veel mensen bij defensie en heel veel die ook aan bb doen. Als je naar een gewone eenheid gaat is dat zeer goed te combineren met BB.

Een elite eenheid die vaak weg is dat is niet te combineren neen.

Yoo,

pantserinfanterie heeft meerdere oefeningen in het jaar die niks met krachttraining te maken hebben, voor iemand als mij die snel afvalt is zo'n oefening zwaar kut want je valt gewoon zo een 1kg af die er weer moeilijk aankomt.

Plus je krijgt een baan aangeboden waar je de rest van je leven carriere kan maken dat is voor mij de druppel geweest om te kiezen voor het leven waar in BB een groot gedeelte vormt.

Maar snap wat je zegt hoor maar denk er alleen iets anders over!

Terug
Naar boven