Fitness Seller

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
2004 vs 2009

Met deze foto's vind ik de progressie het beste te zien

2004 was ik nog niet serieus bezig. Dat kwam later pas ergens in 2006
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is in 2009 en ik ga er nu helemaal voor dus in 2010 moet het veel beter zijn
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

5 jaar getraind, echter had je het in 7 maanden kunnen halen.

20+ kg in 7 maanden ?
ps
Eerste foto is wel van een grotere afstand

Dan klopt de weegschaal zeker niet.
Weegschalen eerder gezegd. En toen had ik echter een bierbuikje bij 60kg
En die bierbuik heb ik niet meer

Als ik je een tip zou mogen geven... Besteed niet zoveel tijd om jezelf telkens te verdedigen op een forum. Gooi er een goede cut tegenaan, verhoog daarmee tevens je insuline gevoeligheid... Ga goed clean bulken met een fatsoenlijk schema. Train, eet, slaap.... repeat.

En laat later nog eens een foto zien. Komt ook vele malen geloofwaardiger over.

voor hoelang je traint is het resultaat gewoon niet goed
(veel praten poep over hoelang ze trainen, en rekenen pas vanaf ze "serieus" trainen enzo, jij zal ook wel periodes hebben gehad dat het trainen een beetje stil lag maar voor 5jaar is het mager)
stop nou eens met het goed praten van je fysiek/progressie/kuur etc.

je hebt nu echt wel prima basis om hiervan uit een buffel te worden, laat het verleden nou achter je en richt je op de progressie die voor je ligt.

edit; ben het met tatsu eens

als dat mijn vooruitgang was in zon lange periode was ik gaan dammen.

Als ik je een tip zou mogen geven... Besteed niet zoveel tijd om jezelf telkens te verdedigen op een forum. Gooi er een goede cut tegenaan, verhoog daarmee tevens je insuline gevoeligheid... Ga goed clean bulken met een fatsoenlijk schema. Train, eet, slaap.... repeat.

En laat later nog eens een foto zien. Komt ook vele malen geloofwaardiger over.

Ik verdedig mij om de waarheid.
En wat jij nu verteld doe ik allemaal al en dat meen ik serieus.
Zie foto van nu en direct na de kuur. In een maand tijd gelijk al een verbetering zichtbaar omdat ik het nu goed aan pak.

Waarom leest iedereen daar tog telkens overheen?

En nogmaals die 5 jaar reken ik niet mee vanwegen geen voeding en geen training schema's alleen maar zuipen en feesten en drug gebruiken en af en toe thuis wat met db's en bb spelen 2 keer per week. En dan ook nog eens alleen een beetje banken en roeien verder niet

huh je hebt je kuur helemaal lopen verdedigen
je was er echt klaar voor.. gemotiveerd, goed bezig, deftig eet patroon, jaren trainings ervaring

en nu zeg je dat je in de maand na je kuur al dik vooruit bent gegaan omdat je het nu pas goed aanpakt

Tijdens du kuur ook al en ik was er idd ook klaar voor en was gemotiveerd
Alleen nu gaat het allemaal heerlijk.
Ik denk door al dat gebash ?

Dan mis je mijn punt en zijn ze aan dovemansoren besteed. Doe ermee wat je wil.

wow 12 pagina's en 13x hetzelfde verhaal...

ik denk dat we onderhand wel weten wat luppie wil zeggen en ook wzt zijn critici willen zeggen. Ik herken dit maar al te goed vrees ik, op een gegeven moment reageer je dan alleen liever gewoon zelf niet meer dan houdt het wel een keer op. De enige verdediging die nu nog effectief is, zijn zichtbare resultaten:o

Dan mis je mijn punt en zijn ze aan dovemansoren besteed. Doe ermee wat je wil.

Die cut gaat pas in maart in ik vind het namelijk niet nodig om daar nu mee te beginnen nu ik tijdens cleanbulk sterker word en droger

wow 12 pagina's en 13x hetzelfde verhaal...

ik denk dat we onderhand wel weten wat luppie wil zeggen en ook wzt zijn critici willen zeggen. Ik herken dit maar al te goed vrees ik, op een gegeven moment reageer je dan alleen liever gewoon zelf niet meer dan houdt het wel een keer op. De enige verdediging die nu nog effectief is, zijn zichtbare resultaten:o

Jah en ik ga net zo lang door tot ik mijn gelijk heb wat het is gewoon waar.

Gebruik het gebash van iedereen voor je motivatie. Laat zien dat iedereen het onjuist heeft en dat je wel op een goede manier je doelen kan halen.

Goede resultaten leggen kritici het zwijgen op...

Zijn de front pics er al, want daar ven ik wel benieuwd naar.

Zijn de front pics er al, want daar ven ik wel benieuwd naar.

+1 daar ven ik ook wel benieuwd naar ;)

En dan niet een foto in t-shirt en niet zeggen dat je ze niet kan maken omdat er een donslaagje overheen zit, daar ben je man voor toch?:p

Klopt Ik heb mijn galerij alvast verschoond Dus ff geduld en dan zet ik daar wat pics in van de voorkant.
Verder ben ik het er wel mee eens dat ik meer had berijkt als ik vanaf 2004 gelijk bezig ging zoals nu bezig ben.

:roflol::roflol: hou nou eens op met jezelf te verdedigen en probeer jezelf te verbeteren dmv kennis vergaren
Hoeft al niet meer want dat is al gebeurd

Jeps tatto zit scheef Er komt een groot zwart kruis overheen binnenkort.
En jah progressie heb ik ook niet veel gemaakt in vvm vanwege een jaar lang cutten.

Ik kon er helaas niet verder van af staan in de douche
Ik zal nog 1tje schieten van afstand
Je hebt degene die die tatoo heeft gezet toch wel ff vorstelijk voor zijn ballen geschopt neem ik aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven