Mikeh18
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik het goed begrijp uit jouw beginpost heb je 1 jaar gecut, ben je op dat jaar van 19% naar 13% gegaan en heb je 14kg verloren (van 94 naar 80)?
Sorry man, maar dit kan toch niet na 6 jaar? Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat je uberhaupt lukt. Verder met degenen die zeggen dat je mischien eens iemand moet zoeken om je hiermee te helpen eens.
Van 94 en 19 % volgens 4 punt vetmeting naar 80kg naar 12% volgens 4 punt vetmeting. Opgemeten in de gym

oke, dat is best wel raar dat je 14kg afvalt om 7% te verliezen en daar een jaar over doet?
ik denk dat je in 3 maanden ook die 7% kon verliezen en ipv 14kg veel minder hoefde af te vallen.
Of was het meer een cut zonder cardio en zonder goede voeding, kortom een wat minder trainingsjaartje![]()
Maaltijd 1 9.00 uur
Brinta 80 gram
Melk halvolle 500 cc
2 maderijnen
5gram visolie
Maaltijd 2 12.00 uur
2 grote plakken brood
1 gebakken ei
40 gram kaas
2 plakjes casselerip
2 tomaten
maaltijd 3 14.00 uur
2 grote plakken brood met boter
50 gram casselerip
250 gram magere kwark
1 appel
maaltijd 4 17.00 uur
130 gram kipfilet blokjes met uitjes en champions
Aardappelen 250 gram, rijst 150 gram of pasta 250 gram
2 ons groente gekookt
20gram olijf olie
Na de training 20.30 uur
40 gram whey eiwitten met 30 gram dextrose
1 banaan
maaltijd 5 na de training 21.30 uur
250gram magere kwark
15 gram casewnoten
100 gram wortelen of komkommer
maaltijd 6 23.30 uur
250 gram magere kwark
15 gram casewnoten
totaal 2900 cals uit mijn hoofd 230 gram eiwit 90 gram vet 250 gram carbs
Ik ben van mening dat je meer koolhydraten moet binnenkrijgen. Zeker als je kuurt. Je lichaam heeft energie nodig om iets met die kuur te kunnen doen. Eiwitten zijn belangrijk, maar zonder koolhydraten kan je lichaam weinig met die eiwitten.
Ik kan begrijpen dat je denkt dat je maar weinig kh wilt hebben als je een hoog vet% hebt. Maar wil je gains maken dan moet je goed eten. Die 2000 kcal is echt veeeeel te weinig. Heb je al bepaald wat je onderhoud is? En ga daar dan boven zitten.
Je zegt nu pas op dit schema te zitten. Ik adviseer je post-training ook een aantal langzame (complexe) koolhydraten te nemen als aanvulling op je eiwitten. Dextrose is heel snel en is heel goed na de training, maar vul het aan.
Geef het de tijd, niet te ongeduldig. Maak je kuur gewoon netjes af... maar beloof me dat je daarna minimaal een jaar dedicated gaat trainen en leven als een bb-er voordat je verder gaat met kuren.