AndroidHealthClinic

Vooruitgang pics rug

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als ik het goed begrijp uit jouw beginpost heb je 1 jaar gecut, ben je op dat jaar van 19% naar 13% gegaan en heb je 14kg verloren (van 94 naar 80)?

Bench 5x80kg
Squat 6x120kg
Deadlift 5x120kg
Sorry man, maar dit kan toch niet na 6 jaar? Ik kan me echt niet voorstellen hoe dat je uberhaupt lukt. Verder met degenen die zeggen dat je mischien eens iemand moet zoeken om je hiermee te helpen eens.
Veel succes en ga nou voorlopig gewoon niet kuren.

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt door een moderator:
Kun je dat voedingsschema hier een precies posten? Wanneer je eet en wat je eet. Hoe gedetailleerder hoe beter.

Van 94 en 19 % volgens 4 punt vetmeting naar 80kg naar 12% volgens 4 punt vetmeting. Opgemeten in de gym

oke, dat is best wel raar dat je 14kg afvalt om 7% te verliezen en daar een jaar over doet?

ik denk dat je in 3 maanden ook die 7% kon verliezen en ipv 14kg veel minder hoefde af te vallen.

Of was het meer een cut zonder cardio en zonder goede voeding, kortom een wat minder trainingsjaartje;)

oke, dat is best wel raar dat je 14kg afvalt om 7% te verliezen en daar een jaar over doet?

ik denk dat je in 3 maanden ook die 7% kon verliezen en ipv 14kg veel minder hoefde af te vallen.

Of was het meer een cut zonder cardio en zonder goede voeding, kortom een wat minder trainingsjaartje;)

Klopt. Weinig eten af en toe cardio. Ik had wat andere dingen te doen
dan voldoende naar het krachthonk te gaan. Zat minder goed in mijn vel vanweg dat ik 94kg woog en ben ds niet zo groot. Dus had ik ook elke dag
last van mijn rug en benen enzo dus stopte het krachttainen een beetje en dat bijna een jaar lang.

Ik zoop op dat moment ook aardig veel drank en snoof vaak een lijntje
speed. In het weekend was het 3 dagen zuipen en niet eten. En om de honger
een beetje te stillen af en toe wat speed.

Maar nu ben ik helemaal gekapt met alcohol want ben er gewoon flauw van.
Dus zins 8 a 10 week eet ik ook weer normaal mijn voeding door in het weekend. Verder rook is savonds na de training nu wel af en toe nog een
jointje. Maar hiermee wil ik ook nog stoppen.

Ik merk iig nu al wel dat mijn kracht beter is nu ik normaal door eet in het
weekend en de drank laat staan. Ik ben dus in deze korte tijd wel
wat vooruit gegaan.

Dan is het zeer begrijpelijk dat je geen winst boekte. Maar grijp dan ook aljeblieft niet naar de AAS. Je hebt geen basis en disipline om het maximale uit zo'n kuur te halen. Ga eerst een jaar met goede regelmaat eten en trainen om zo een goede basis te leggen voordat je verder gaat met kuren.

Nogmaals post je voedingsschema eens.

Maaltijd 1 9.00 uur
Brinta 80 gram
Melk halvolle 500 cc
2 maderijnen
5gram visolie

Maaltijd 2 12.00 uur
2 grote plakken brood
1 gebakken ei
40 gram kaas
2 plakjes casselerip
2 tomaten

maaltijd 3 14.00 uur
2 grote plakken brood met boter
50 gram casselerip
250 gram magere kwark
1 appel

maaltijd 4 17.00 uur
130 gram kipfilet blokjes met uitjes en champions
Aardappelen 250 gram, rijst 150 gram of pasta 250 gram
2 ons groente gekookt
20gram olijf olie

Na de training 20.30 uur
40 gram whey eiwitten met 30 gram dextrose
1 banaan

maaltijd 5 na de training 21.30 uur
250gram magere kwark
15 gram casewnoten
100 gram wortelen of komkommer

maaltijd 6 23.30 uur
250 gram magere kwark
15 gram casewnoten

totaal 2900 cals uit mijn hoofd 230 gram eiwit 90 gram vet 250 gram carbs

Ok dat is mooi, kun je nog even de tijden erachter zetten wanneer je eet.
Vertel ook iets meer over wat je dagelijks doet. Fiets je naar je werk/school? Ben je erg actief overdag of zit je achter een bureau?

Eerste maaltijd 9 uur de rest om de 2 a 3 uur.
Overdag doe ik op het moment niets beetje typen achter de pc. 27 feb begint mijn opleiding
Ik zal ondertussen de tijden erbij zetten.

Edit
Ik moet er bij zeggen dat ik dit nu zo'n 8 tot 10 week pas eet.
Ervoor zat ik rond de 2000 cals ongeveer 1 jaar lang

Maaltijd 1 9.00 uur
Brinta 80 gram
Melk halvolle 500 cc
2 maderijnen
5gram visolie

Maaltijd 2 12.00 uur
2 grote plakken brood
1 gebakken ei
40 gram kaas
2 plakjes casselerip
2 tomaten

maaltijd 3 14.00 uur
2 grote plakken brood met boter
50 gram casselerip
250 gram magere kwark
1 appel

maaltijd 4 17.00 uur
130 gram kipfilet blokjes met uitjes en champions
Aardappelen 250 gram, rijst 150 gram of pasta 250 gram
2 ons groente gekookt
20gram olijf olie

Na de training 20.30 uur
40 gram whey eiwitten met 30 gram dextrose
1 banaan

maaltijd 5 na de training 21.30 uur
250gram magere kwark
15 gram casewnoten
100 gram wortelen of komkommer

maaltijd 6 23.30 uur
250 gram magere kwark
15 gram casewnoten

totaal 2900 cals uit mijn hoofd 230 gram eiwit 90 gram vet 250 gram carbs

Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1 keer per week MTB er bij doe van ongeveer 1 uur lang medium instensief parcour
Dit doe ik om in het weekend niet de hele dag op mij reet te hoeven zitten en tug grijp naar de drank als ik mij verveel
in het weekend.

Ik ben van mening dat je meer koolhydraten moet binnenkrijgen. Zeker als je kuurt. Je lichaam heeft energie nodig om iets met die kuur te kunnen doen. Eiwitten zijn belangrijk, maar zonder koolhydraten kan je lichaam weinig met die eiwitten.

Ik kan begrijpen dat je denkt dat je maar weinig kh wilt hebben als je een hoog vet% hebt. Maar wil je gains maken dan moet je goed eten. Die 2000 kcal is echt veeeeel te weinig. Heb je al bepaald wat je onderhoud is? En ga daar dan boven zitten.

Je zegt nu pas op dit schema te zitten. Ik adviseer je post-training ook een aantal langzame (complexe) koolhydraten te nemen als aanvulling op je eiwitten. Dextrose is heel snel en is heel goed na de training, maar vul het aan.

Geef het de tijd, niet te ongeduldig. Maak je kuur gewoon netjes af... maar beloof me dat je daarna minimaal een jaar dedicated gaat trainen en leven als een bb-er voordat je verder gaat met kuren.

Ik ben van mening dat je meer koolhydraten moet binnenkrijgen. Zeker als je kuurt. Je lichaam heeft energie nodig om iets met die kuur te kunnen doen. Eiwitten zijn belangrijk, maar zonder koolhydraten kan je lichaam weinig met die eiwitten.

Ik kan begrijpen dat je denkt dat je maar weinig kh wilt hebben als je een hoog vet% hebt. Maar wil je gains maken dan moet je goed eten. Die 2000 kcal is echt veeeeel te weinig. Heb je al bepaald wat je onderhoud is? En ga daar dan boven zitten.

Je zegt nu pas op dit schema te zitten. Ik adviseer je post-training ook een aantal langzame (complexe) koolhydraten te nemen als aanvulling op je eiwitten. Dextrose is heel snel en is heel goed na de training, maar vul het aan.

Geef het de tijd, niet te ongeduldig. Maak je kuur gewoon netjes af... maar beloof me dat je daarna minimaal een jaar dedicated gaat trainen en leven als een bb-er voordat je verder gaat met kuren.

Mijn bmr is 1882 cals en zit nu op 2900cals
als ik helemaal niets zal doen overdag en nacht

Mijn kuurtje is al bijna 2 week afgelopen. Maar moet ik nu zo blijven eten zoals ik nu doe ?
Het is niet de bedoeling om vet massa aan te zetten integendeel ik wil drager worden voor de zomer

Te weinig junkfood, te weinig squats = recipe for fail.

Junkfood eet ik 1 keer per week.
Squaten doe ik helemaal niet te weinig
Heb het altijd te veel gedaan zelfs met vb altijd 3 keer squaten per week
Met ub/lb altijd 2 keer squaten per week.
En nu toevallig 1 keer per week om mijn volume wat omlaag te brengen en intensiteit omhoog brengen
voor meer groei en herstel

Teveel squatten bestaat niet.

Nu ik 1 keer per week squat doe ik 3 squat oefeningen in één been training

Nou niet teveel aanpassen (voeding) zou alleen die complexe carbs post-training nemen naast de eiwitten. Kijken wat dit voor je lichaam doet. Je moet je lichaam analyseren. Kijken wat werkt. Als je nu te snel gaat aanpassen dan weet je niet wat voor je werkt.

Zo zie je dat bb geen domme sport is. Gaat heeeel veel kennis in zitten.

Oke dan laat ik het ff zo eerst. Ik dacht dat de maaltijd voor de training wel voldoende carbs was. Maar als ik vanaf nu niet meer aankom zal ik wel voor de training nog wat complexe carbs extra nemen bij maaltijd 4 dan he

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven