MuscleMeat

Vraag Anavar

Cafeïne en Concerta zijn bij uitstek middelen die behoorlijk je bloeddruk kunnen verhogen. Wat zijn de doseringen van beide stoffen die je neemt?

Ik garandeer je dat Anavar hier niet DE oorzaak is, maar de combinatie (en ws doseringen) van je caff/concerta als combi en de rest van je voeding. Overigens, ook als voorheen je BP altijd prima is geweest, kan er vanzelf een moment komen dat die toch wel omhoog gaat schieten. Dit kan door van alles komen, wat regelmatiger slecht eten, wat minder sporten, te weinig cardio, warmer weer, ga zo maar door. Dat dus (icm cafeïne en concerta), en hormoonschommelingen (hoe gering ook, gezien je pas paar dagen bezig bent), dan heb je dit soort bijwerkingen al gauw gezien het totaalplaatje. Maar die had je wellicht in net iets mindere maten tot vorige week ook al, alleen merkte je het toen niet zo. Mensen gaan als ze nieuwe middeltjes pakken ook ineens alles aan zichzelf analyseren en bijhouden. Inderdaad, dan zit er ook al snel iets tussen je oren.

Meer cardio'n (3x per week half uurtje na je KT), beetje op je voeding letten en clean eten (ook zout op letten), en kijken hoe het vordert. Eerste waar ik mee zou kappen is Cafeïne. Buitenom een boost die van zeer relatieve aard is, bouw je hier ook nog eens vrij snel tolerantie voor op wat die boost betreft. Lekker links laten liggen dus.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks @Patjeh een goede post waar ik zowel andere wat aan hebben.

Neem nu 20-20-20 iets verhoogd dus Totaal 60mg per dag.

Ben zeker al iets droger en je voelt de hardheid zeker. Laat binnenkort weer wat horen

Terug
Naar boven