XXL Nutrition

Vraag betreft Test E 500 :kickstart of frontload?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien kun je nog Turinabol overwegen. Zit een beetje tussen winny en dboll in, wordt vaak gezegd.

In ieder geval minder aromatisering dan dboll.

Thanks! Moet tbol wel hoger doseren 50/60 mg ED maar inderdaad geen/weinig vocht of gyno. Sommige beweren wel dat het erg slecht is voor de leverwaarden. Bedankt voor de toevoeging

---------- Toegevoegd om 20:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ---------- Klopt had ik ook als optie maar was me afgeraden ivm te pijnlijke injecties voor beginner. Heb jij dit echter wel gedaan?

Ik had er geen last van (had het merk met rood en wit). Ik deed het met insuline spuiten in de schouder en triceps. :) Gewoon de gear eerst goed warm maken in je hand of ergens anders en daarna rustig injecteren.

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties alvast mannen! Ben nog aan het uitzoeken /inlezen welke dosis en in welke frequentie ik arimidex of aromasin mee laat lopen naast dbol of test p en test e en in hoeverre het effect heeft ip het eindresultaat! Advies is nog steeds van harte welkom!

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Ik had er geen last van (had het merk met rood en wit). Ik deed het met insuline spuiten in de schouder en triceps. :) Gewoon de gear eerst goed warm maken in je hand of ergens anders en daarna rustig injecteren.

Ik ben inderdaad ook aan het orienteren op het merk rood/wit! Veel
Goede verhalen over dat lab gehoord! Bedankt voor de reactie!

Gewoon 500 enanthaat prikken eerste kuur. Kun je veel mee pakken. kickt vanzelf in in 2e week...dboll levert niks op behalve snelle krachtwinst en een dikke kop.gewoon test only is prima kuur om te starte!

Terug
Naar boven