MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC, wat is je mening over de toxiciteit van boldenone ? Ik dacht dat het een vrij mild middel was, maar vond een paar dierenstudies die wat anders zeggen. Hebben er mensen die je hebt begeleid of personen in je omgeving weleens last gehad van complicaties na langdurig bold gebruik, laat staan uberhaupt bijwerkingen?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21878449

BC, wat is je mening over de toxiciteit van boldenone ? Ik dacht dat het een vrij mild middel was, maar vond een paar dierenstudies die wat anders zeggen. Hebben er mensen die je hebt begeleid of personen in je omgeving weleens last gehad van complicaties na langdurig bold gebruik, laat staan uberhaupt bijwerkingen?

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/21878449

Als je goed gekeken hebt zul je ook gezien hebben dat al die studies van één researcher in een vakgroep kwamen ;) Maar nee, nooit iets van gemerkt. Boldenone een van de weinig producten die ook in erg hoge doses gebruikt wordt, als basis gebruikt wordt etc, en ondanks de berichtgeving waarschijnlijk zowat het product dat de minste complicaties oplevert.

Hoe werkt nolva nou precies in de nakuur, en dan specifiek met betrekking tot de NIET aromatiserende anabolen.

Hoe werkt nolva nou precies in de nakuur, en dan specifiek met betrekking tot de NIET aromatiserende anabolen.

Zodra je opnieuw testosterone produceert produceer je ook weer estrogenen, door de feedback van die estrogenen te blokkeren ga je sneller meer test produceren.

Zoals ik al eerder heb aangehaald in een ander topic lees ik al in dit topic mee (zonder account) vanaf de discussie met big cat en cools. Voor heen heb ik al veel dingen geleerd mbt bodybuilding en aas, maar voor dit topic twijfelde ik nog wel vaker aan de dingen die ik las en of ze wel echt waar waren of voor een deel

Dus bij deze Big cat en Getxxl bedankt voor jullie inbreng in dit forum en bedankt voor alle informatie jullie zijn geweldig!

Van een test 500 mg en deca 300 mg kuur, word je bloed daar dikker van? Aangezien ik dit lees maar kan er niet uithalen bij welke hoeveelheden dit voorkomt.

Ja, zelfs relatief lage hoeveelheden hebben al impact op je Hematocriet.
Ik heb ooit iets gelezen over methandienon die hematocriet verlaagde, maar ik heb hier nooit de originele paper voor gevonden noch weet ik er 'n verklaring voor. Weet jij hier toevallig meer over?

Ik heb ooit iets gelezen over methandienon die hematocriet verlaagde, maar ik heb hier nooit de originele paper voor gevonden noch weet ik er 'n verklaring voor. Weet jij hier toevallig meer over?

Nee, die ben ik nooit tegengekomen. Ik zou zeggen ik ga even zoeken, maar weet uit ervaring als jij hem niet vind dat het wel niet met standaardzoektermen zal lukken op 5 minuutjes :p

Ik heb even je topic door gelezen en hele veel info heb ik daaruit mee gekregen.
Verder ben ik ook actief op GH15 sindskort en daar hebben ze het over dat je met tren dus veel kan eten en niet op kcals hoeft te letten je alsnog vet kwijt kunt raken en VVM kan gainen, hoe gaat dat dan?

En dat je met tren geen cardio kunt doen.

Ik wil 2 maanden cutten en ong 6-7 % bodyfat kwijt raken maar weet niet exact hoe ik dat zou moeten doen omdat ik steeds verschillende meningen lees over het manier van dieeten.

Kuur is
1/8 test e 250 mg
1/8 tren ace 50 mg ED (zo nodig 100 mg ed)

Ik heb even je topic door gelezen en hele veel info heb ik daaruit mee gekregen.
Verder ben ik ook actief op GH15 sindskort en daar hebben ze het over dat je met tren dus veel kan eten en niet op kcals hoeft te letten je alsnog vet kwijt kunt raken en VVM kan gainen, hoe gaat dat dan?

Niet :p is een absoluut fabeltje. Tren zorgt weliswaar voor wat redistributie, zeker in het begin, waardoor het lijkt alsof je op bepaalde plaatsen wat droger wordt, maar het is een illusie. Als je veel mensen op GH15 gelooft dan doet GH hetzelfde en zou T3 een supervetverbrander zijn, maar neem het aan van iemand die ze alle 3 tegelijk nam dat er niks van aan is ;)

Moet me trouwens niet teveel meer vragen over GH15, denk dat ik het bijna gehad heb met de spelletjes daar. Leuk board, leuke mensen, maar veel van de mods zijn paranoide mensen met bepaalde ingevingen die blijkbaar nooit met elkaar praten, waardoor het beheer van de board enorm arbitrair is.

En dat je met tren geen cardio kunt doen.

Uithouding daalt, deels door anti-progesterone en deels door anti-cortisol effect, dus het wordt moeilijker.

Ik wil 2 maanden cutten en ong 6-7 % bodyfat kwijt raken maar weet niet exact hoe ik dat zou moeten doen omdat ik steeds verschillende meningen lees over het manier van dieeten.

Niet moeilijk : minder calorien dan onderhoud, gewicht gaat naar beneden. meer calorien dan onderhoud, gewicht gaat omhoog. Veel eiwitten + AAS + Zwaar trainen = minder spierverlies, dus meer vetverlies.

Kuur is
1/8 test e 250 mg
1/8 tren ace 50 mg ED (zo nodig 100 mg ed)

600 mg puur tren per week dan ? zou er toch wat testo bijzetten hoor, al is het maar een halve ml per week.

Nee,lijkt me best redelijk, maar dit is zowat het maximum denk ik waar je nog iets uithaalt zonder dat je diminished returns krijgt. Denk met die dosis tren dat je ook best elke dag je bloeddruk neemt :p Dit zijn echter al dosissen die profs doorgaans gebruiken.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

nee, om een of andere reden is test een van de weinige producten die op zich al wat diminished returns heeft boven de 1g. Dus test vind ik eigenlijk altijd best in 250-1000 mg.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

Zul je wat moeten zoeken. In het begin ga je best proberen je slin maaltijden zo vet vrij mogelijk te houden, maar dan kun je die geleidelijk aan opbouwen tot waar je je comfortabel voelt zonder dat je een bloedsuikerval krijgt op korte termijn.

Dezelfde persoon gebruikt in de bulk

Test E 4000 mg per week
Deca 2000 mg per week
Dianabol 100 mg per dag ( 6 maanden lang)

Zelfmoord zeg ik dan

Nee, die ben ik nooit tegengekomen. Ik zou zeggen ik ga even zoeken, maar weet uit ervaring als jij hem niet vind dat het wel niet met standaardzoektermen zal lukken op 5 minuutjes :p
Wel het punt is een beetje dat het uit een van jouw oude steroid profiles komt waarin staat dat 'it decreases rather than increases red blood cell content in the blood'. Maar die zijn >10 jaar oud, dus kan me voorstellen dat je het niet meer weet :D

Als je goed gekeken hebt zul je ook gezien hebben dat al die studies van één researcher in een vakgroep kwamen ;) Maar nee, nooit iets van gemerkt. Boldenone een van de weinig producten die ook in erg hoge doses gebruikt wordt, als basis gebruikt wordt etc, en ondanks de berichtgeving waarschijnlijk zowat het product dat de minste complicaties oplevert.

Vind je boldenone effectiever dan primobolan?

Niet :p is een absoluut fabeltje. Tren zorgt weliswaar voor wat redistributie, zeker in het begin, waardoor het lijkt alsof je op bepaalde plaatsen wat droger wordt, maar het is een illusie. Als je veel mensen op GH15 gelooft dan doet GH hetzelfde en zou T3 een supervetverbrander zijn, maar neem het aan van iemand die ze alle 3 tegelijk nam dat er niks van aan is ;)

Moet me trouwens niet teveel meer vragen over GH15, denk dat ik het bijna gehad heb met de spelletjes daar. Leuk board, leuke mensen, maar veel van de mods zijn paranoide mensen met bepaalde ingevingen die blijkbaar nooit met elkaar praten, waardoor het beheer van de board enorm arbitrair is.

Uithouding daalt, deels door anti-progesterone en deels door anti-cortisol effect, dus het wordt moeilijker.

Niet moeilijk : minder calorien dan onderhoud, gewicht gaat naar beneden. meer calorien dan onderhoud, gewicht gaat omhoog. Veel eiwitten + AAS + Zwaar trainen = minder spierverlies, dus meer vetverlies.

600 mg puur tren per week dan ? zou er toch wat testo bijzetten hoor, al is het maar een halve ml per week.

Thx!

Ik zet er ook 250 mg test e naast bro.
En over T3, ik lees nu ook dat jij year on t3 zou adviseren, hoe zit het met je herstel qua schildklier dan?
Als ik 1 jaar ON ben kan ik fluiten naar mn testproductie, hoe zit het met je schildklier dan?

Hij heeft nou, ik denk al 900 keer verteld wat ie van Primo vindt. Leuk spul maar veel te duur en veel te laag geconcentreerd voor de prijs. Voor 't zelfde geld zet je 2 keer zoveel Tren bijv.

Wel het punt is een beetje dat het uit een van jouw oude steroid profiles komt waarin staat dat 'it decreases rather than increases red blood cell content in the blood'. Maar die zijn >10 jaar oud, dus kan me voorstellen dat je het niet meer weet :D

Ja, en zaten wel meer foutjes in :p Als er geen ref bijstaat/stond is kans wel groot dat ik iets gezien had waarbij het ten opzichte van andere AAS een vermindering gaf of zo. Heb het al duizend keer gezegd dat ik die hele profile toestand opnieuw moet doen.

---------- Toegevoegd om 16:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:56 ----------

mg voor mg denk ik primo wel iets effectiever dan bold, maar gezien prijs en gebruiksgemak bold zeker de betere koop ;) Ook vooral omdat bold als basis gebruikt kan worden, primo absoluut niet.

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Thx!

Ik zet er ook 250 mg test e naast bro.
En over T3, ik lees nu ook dat jij year on t3 zou adviseren, hoe zit het met je herstel qua schildklier dan?
Als ik 1 jaar ON ben kan ik fluiten naar mn testproductie, hoe zit het met je schildklier dan?

Bij mensen die verkeerdelijk T3 waren voorgeschreven voor periodes van soms meer dan 3 jaar was er een volledig herstel na slechts 2 a 3 weken. Dus zolang je niet hoger dan 50 gaat moet je al heel hard je best doen om je schildklier te vernken :) daarnaast zelfs als het kon leek me dat geen drama, want dan krijg je het gewoon op voorschrift.

Hij heeft nou, ik denk al 900 keer verteld wat ie van Primo vindt. Leuk spul maar veel te duur en veel te laag geconcentreerd voor de prijs. Voor 't zelfde geld zet je 2 keer zoveel Tren bijv.

Klopt, maar is allemaal persoonsgebonden. Ik vind Primo (originele Bayer, geen UG want dat is in 95% vd gevallen geen Primo) veel fijner als Tren. Ik ben een van de weinige die geen Tren kan pakken, zelfs niet met een minimale dosering Test en nog geen 250mg Tren pw. Zodra ik Tren pak ga ik alleen maar achteruit omdat ik me er k*t door voel en mijn eetlust compleet verdwijnt.

Klopt, maar is allemaal persoonsgebonden. Ik vind Primo (originele Bayer, geen UG want dat is in 95% vd gevallen geen Primo) veel fijner als Tren. Ik ben een van de weinige die geen Tren kan pakken, zelfs niet met een minimale dosering Test en nog geen 250mg Tren pw. Zodra ik Tren pak ga ik alleen maar achteruit omdat ik me er k*t door voel en mijn eetlust compleet verdwijnt.

Dan snap ik inderdaad heel goed dat je Primo verkiest boven Tren :P Ik heb echt nauwelijks last van Tren-sides op het zweten na en dan is Primo me het geld niet waard daar ik ook op Test zweet en ook op deca.

Waar heb je meer profijt van Test E of Tren A als eerste kuur?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven