- Waardering
- 401
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 116kg
Waar heb je meer profeit van Test E of Tren A als eerste kuur?
ssssssssssscheer je weg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar heb je meer profijt van Test E of Tren A als eerste kuur?
Ja, zelfs relatief lage hoeveelheden hebben al impact op je Hematocriet.
Big Cat, wat raadt jij aan aan iemand die tijdens een test-e cycle gyno begint te krijgen?
Ik lees hier vooral dat je dan paar dagen Nolvadex/Clomid moet nemen.. Maar als je na die paar dagen dan stopt met Nolvadex/Clomid tijdens je kuur, gaat die gyno dan niet gewoon terugkomen?
Big, hoe denk jij over het plaatsen van winstrol 50mg ed aan het einde van een test e/winny kuur ?
test e 1-10
winny 8-12
kan ik de winny gewoon zo laten of adviseer jij winny als kicker ipv aan het einde te zetten ?
Maar in hoe verre zal dit je hinderen of problemen op leveren? Ik neem aan dat grotere hoeveelheden sneller voor problemen zorgen met de dikte van je bloed? Of kan dit ook al bij lagere innamen problemen opleveren? Ik lees dat een aspirine kan werken? Zou dit als preventie ook goed zijn 1 per dag.
Big Cat;8340892[COLOR=Silver zei:[/COLOR]Netto zal het geen zo'n groot verschil maken. Bij een kicker ga je sneller op gang komen, door het op het einde te zetten ga je je totaal op het einde een stuk verhogen. Denk tenzij je naar shoot of wedstrijd toe werkt, zou ik ze wel vooraan ipv achteraan plaatsen, maar denk niet dat het een groot verschil zal maken.
Big Cat, Een maat van me doet momenteel 1000mg sust voor 8 weken en 50mg winstrol voor 8 weken. Hij neemt de winstrol eigenlijk tegen het vocht, dit werk volgens hem beter als Masteron. Wat denk jij, is het niet wat nutteloos om 50mg winstrol mee te laten lopen? Hij injecteerde de sust en winstrol EOD
oke thx, ga hem dan toch vooraan plaatsen. zou ook beter zijn ivm cortisol heb ik gehoord.
)50mg per dag, injecteert 100mg om de dag, beetje verwarrend. Maar ik dacht ook al dat de test veel sterker zou zijn. ik laat m dit lezen. Karma
Zeker op waterbasis wil dat zeggen dat ie slechts zo'n 8-10 uur op 48 winstrol in zen bloed heeft anyway.
is volgens mij op waterbasis, niet helemaal zeker van. Zal m gelijk zeggen dat hij daar ook niet goed over heeft nagedacht. thnx. bij elke dag injecteren had hij trouwens sowieso beter orale kunnen nemen. hahaha
Ja, denk voor winny dat het niet zoveel uitmaakt of je oral of injectable doet. Is natuurlijk wel iets milder voor de lever. Ook waarom metribolone beter geinjecteerd wordt.
beste big cat,
ik hoor vaak dat de combi tren en bold samen voor erg dik bloed zorgt en dus samen beter niet genomen kunnen worden klopt dit? en zo ja hoe komt dat?
alvast bedankt voor je reactie.
ja precies, dat was niet z’n uitgangspunt denk ik. Hij had het over veel betere opname toen ik vroeg waarom hij inject had genomen. Heb namelijk al vaak gelezen dat winstrol behoorlijk pijn doet.
dus de combi beter mijden dan?beide lijken inderdaad wel een impact te hebben op eryhtropoetine productie, maar eerlijk gezegd nooit hogere hematocriet waarden willen zien daarmee dan met andere kuren eens je aan een bepaalde dosis AAS zit. Nuja, ik vind hematocriet waarden van 52-55, zoals je die wel al eens tegenkomt, al behoorlijk risicovol.
---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:40 ----------
Waterbasis betekent natuurlijk wat korrelvorming wat minder aangenaam kan zijn. En zal inderdaad wel iets beter opname zijn, maar gezien winstrol behoorlijk goed first pass overleeft zal het verschil niet zo groot zijn dat het echt de moeite is om injectable te gaan daarvoor alleen.
Hey BC,
Even een heeeeel andere vraag dan alle andere vragen in dit topic maar wat voor studies heb jij gedaan? Ik vind momenteel niet direct terug maar ik ben er wel benieuwd naar![]()