Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat als je al moeilijk aan je kcal komt terwijl je on bent? 25/50 mcg t3 gaat je toch verplichten om nog meer te eten tijdens je bulk? Of zie ik dat verkeerd

Wat als je al moeilijk aan je kcal komt terwijl je on bent? 25/50 mcg t3 gaat je toch verplichten om nog meer te eten tijdens je bulk? Of zie ik dat verkeerd

Op 25 zit je op normaal tot hoog normaal metabolisme, mag geen obstakel zijn, al zeker niet met AAS. En anders is er nog altijd zink he.

Op 25 zit je op normaal tot hoog normaal metabolisme, mag geen obstakel zijn, al zeker niet met AAS. En anders is er nog altijd zink he.

Functioneert exogeen T3 inname anders dan endogeen T3 op bijv 25µg?
Hiermee bedoel ik dat (in theorie) wanneer je eigen T3 aanmaak 25µg zou zijn je geen extra voordeel krijgt van exogeen T3 (25µg) wanneer je het gebruikt als een selective nutrient repartitioning agent?

Functioneert exogeen T3 inname anders dan endogeen T3 op bijv 25µg?
Hiermee bedoel ik dat (in theorie) wanneer je eigen T3 aanmaak 25µg zou zijn je geen extra voordeel krijgt van exogeen T3 (25µg) wanneer je het gebruikt als een selective nutrient repartitioning agent?

Correct, maar weinig mensen die 24/24 hun T3 op hoog normaal hebben :p

Correct, maar weinig mensen die 24/24 hun T3 op hoog normaal hebben :p

****, ik gebruikte een tegenstelling in mijn 2e vraag :p
Maar ik neem dus aan dat je bedoelt dat exogeen en endogeen T3 geen andere functie hebben.
En 24/24 zal in België wel gelijk staan aan 24/7 in Nederland, het blijft een apart volkje :p

Thanks BC!

Ga me wat meer inlezen over t3 year round gebruik. Klinkt interessant, als het niet teveel neveneffecten zou hebben, wil geen schade toebrengen aan mn schildklier bvb.

K ga dat zink verhaal ook eens even een kans geven.
Al doe ik het vooral wil testen ivm prolactine. Ben benieuwd of die verhoogt is na de tren en als het dus wat beter word na paar weken high dose zink dan weet ik dat net verhoogd is.

@BC:

Wanneer zijn voor jou de AAS doseringen veel te hoog en vind je het gewoon teveel allemaal?
Zijn er grenzen qua aas gebruik voor je?

Iemand van Get Big Forum wil het volgende gaan uitproberen:

TestE 1000 mg
Equipose 2000 mg
Tren 2100 mg (300 per dag)

Is toch waanzin of niet?

Waarom zou dit waanzin zijn ? valt nog goed mee.

Waarom zou dit waanzin zijn ? valt nog goed mee.

5 gram roids is wel veel man :P Serieus. Moet het uiteraard wel in verhouding zien, een gast met 't fysiek van Jay Cutler ofzo nja oke, no prob maar vaak zijn ze nog niet eens extreem buff ook.

BC, wat ik me afvraag. Hoe belangrijk zijn vetten nou tijdens een kuur? Wil binnenkort eens wat hoger in Slin gaan voor een maand ofzo, kijken hoe het bevalt. Zit alleen een beetje met de timing ivm vetten.

Veel meerwaarde zal het idd niet hebben nee :P

Dan zie je er teminste echt freaky uit! Ik zou het er ook in rammen maar dan wel die bold eruit. Overkill anders.

Dan zie je er teminste echt freaky uit! Ik zou het er ook in rammen maar dan wel die bold eruit. Overkill anders.

Zou wel eens Test op een gram en Bold op 2 gram willen checken, schijnt wel heavy te zijn :p Grammetje Tren ernaast, bam.

Maar we gaan offtopic haha

Dan toch liever omgekeerd :p 2gr test 1 gr bold

@BC:

Wanneer zijn voor jou de AAS doseringen veel te hoog en vind je het gewoon teveel allemaal?
Zijn er grenzen qua aas gebruik voor je?

Iemand van Get Big Forum wil het volgende gaan uitproberen:

TestE 1000 mg
Equipose 2000 mg
Tren 2100 mg (300 per dag)

Is toch waanzin of niet?

Nee,lijkt me best redelijk, maar dit is zowat het maximum denk ik waar je nog iets uithaalt zonder dat je diminished returns krijgt. Denk met die dosis tren dat je ook best elke dag je bloeddruk neemt :p Dit zijn echter al dosissen die profs doorgaans gebruiken.

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:55 ----------

Dan toch liever omgekeerd :p 2gr test 1 gr bold

nee, om een of andere reden is test een van de weinige producten die op zich al wat diminished returns heeft boven de 1g. Dus test vind ik eigenlijk altijd best in 250-1000 mg.

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

5 gram roids is wel veel man :P Serieus. Moet het uiteraard wel in verhouding zien, een gast met 't fysiek van Jay Cutler ofzo nja oke, no prob maar vaak zijn ze nog niet eens extreem buff ook.

BC, wat ik me afvraag. Hoe belangrijk zijn vetten nou tijdens een kuur? Wil binnenkort eens wat hoger in Slin gaan voor een maand ofzo, kijken hoe het bevalt. Zit alleen een beetje met de timing ivm vetten.

Zul je wat moeten zoeken. In het begin ga je best proberen je slin maaltijden zo vet vrij mogelijk te houden, maar dan kun je die geleidelijk aan opbouwen tot waar je je comfortabel voelt zonder dat je een bloedsuikerval krijgt op korte termijn.

Nee, heb het zelf nooit gehad en het lijkt me zo'n raar fenomeen gezien het aantal mensen dat producten zoekt specifiek om pumps te krijgen. Vanuit wetenschappelijk oogpunt zou ik geneigd zijn te zeggen om te kijken voor een NO blokker, zoals L-NAME, maar weet niet eens of dat beschikbaar is, laat staan bruikbaar voor menselijke consumptie.[/QUOTE]

ik denk dat je me verkeerd begrijp..
de taurine slik ik JUIST om de ergelijke backpumps weg te krijgen, of in ieder geval handelbaar.
daar komen we dus ook niet veel verder mee.
er moet haast toch wel een remedie voor zijn..
dit komt overigens niet alleen bij mij persoonlijk voor, heb dit probleem al vaker gelezen/gehoord.
wat waarschijnlijk ook mee speelt zijn aas, maar buiten dat, ik heb er zowel last van gehad tijdens mijn off periode, on periode, alsmede cruise.

Nee, heb het zelf nooit gehad en het lijkt me zo'n raar fenomeen gezien het aantal mensen dat producten zoekt specifiek om pumps te krijgen. Vanuit wetenschappelijk oogpunt zou ik geneigd zijn te zeggen om te kijken voor een NO blokker, zoals L-NAME, maar weet niet eens of dat beschikbaar is, laat staan bruikbaar voor menselijke consumptie.

ik denk dat je me verkeerd begrijp..
de taurine slik ik JUIST om de ergelijke backpumps weg te krijgen, of in ieder geval handelbaar.
daar komen we dus ook niet veel verder mee.
er moet haast toch wel een remedie voor zijn..
dit komt overigens niet alleen bij mij persoonlijk voor, heb dit probleem al vaker gelezen/gehoord.
wat waarschijnlijk ook mee speelt zijn aas, maar buiten dat, ik heb er zowel last van gehad tijdens mijn off periode, on periode, alsmede cruise.[/QUOTE]

Had of heb er ook last van.. Taurine helpt idd niet, althans voor mij.

Benieuwd hoe je dit zou kunnen oplossen want als ik on ben wil wel gewoon kunnen deadliften/squaten etc

Ik zie dat je T3 jaar lang on aanraad, als ik AAS een jaar lang gebruik dan mag je vaarwel zeggen tegen mijn productie, hoe ziet het dan met je schildklier?

Big cat. Moet die zink eigenlijk in 1 keer worden genomen of verspreid?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven