Sleep a lot
Cool Novice
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje lomp ook van me dat ik nandrolon als uitzondering probeer te hanteren, terwijl er onder de reguliere steroiden uberhaupt weinig uit te zonderen valt m.b.t. 5a-reductie.
Zou inderdaad beter plaatsen dat 'DHT derivaten' niet inherent slecht zijn voor de haarlijn omdat DHT dat in de volksmond is. Simpelweg om dat testosteron converteert naar DHT in het betreffende weefsel.
Er is geen volgorde van binding. Er is niet een dermate beperkte androgeen receptoren in 'n cel aanwezig dat ze in een figuurlijke rij staan oid. Wat Big Cat ook zegt:
Enige prob met nandrolone samen met iets anders is.. nandrolone![]()
Kort samengevat: ja.
big cat. Moet die zink eigenlijk in 1 keer worden genomen of verspreid?
Kan in een keer, maar afhankelijk van welk soort pillen je gebruikt en wat er van vullers inzit kan het wat maagproblemen geven, dan best opsplitsen.
Uiteraard is dat verstandig, zou moeten een gegeven zijn dat je HCG van in het begin laat meelopen.
Ben benieuwd alsk jou zo hoor. Doseer het op 300 kg en eet wel extra boerenkool voor de koper.
Ben alleen bang dat ik de gehaktballen moet laten staan nu
Dank u, het heeft dus ook geen nadelige gevolgen om hCG voor zulke lange perioden te gebruiken ivm beschadigen van leydig cellen?
Krijg ik nou een antwoord zonder uitleg van GetXXL? Toelichting pls?M'n desktop is stuk en m'n laptop heb ik net afgegeven gezien er rook uitkwam dus ik zit op m'n mobielKrijg ik nou een antwoord zonder uitleg van GetXXL? Toelichting pls?

M'n desktop is stuk en m'n laptop heb ik net afgegeven gezien er rook uitkwam dus ik zit op m'n mobiel![]()

hahahaJammer, ik had mn googletab en de dikke van dale al open.

Ik heb een soortgelijk idee. Om misschien toch eens een keertje tren te proberen zou ik in een eventuele latere kuur van 12weken, enkele weken tren-a willen laten meelopen. Puur om te zien wat het geeft en wat het met me doet. Wat zou dan de 'beste' manier zijn? De eerste 4/6 weken, of op het einde? Misschien zelfs in het midden, bvb wk4-9 oid. Indien het mentaal met me ****t, zou ik het natuurlijk snel kunnen droppen, maar het is toch de bedoeling het een weekje of 4-6 te doenBC wat vind je er van om tren-a als kickstart te gebruiken de eerste 4 weken zeg maar?
Mijn volgende kuur in mei/juni wordt waarschijnlijk 250test-e en 500 primo voor 10/12w. Mijn doel spreekt voor zich. De test en primo heb ik al in huis liggen, maar mijn intresse is gewekt voor tren.
De reden is dat ik eerst niet aan de tren wilde beginnen, maar de voordelen doorwegen hoe meer ik er over lees en mij er verder in verdiep. Ik lees in sommige logs en buitenlandse forums dat het wel vaker gebruikt wordt als kickstart. De meningen verschillen hier uiteraard veel over net als de werking per persoon.. De ene heeft na een week al degelijk een goed effect en de andere pas na 4 weken en dan zou het erg onlogisch zijn. Plus drie verschillende middelen lijkt mij ook misschien te veel van het goede. Andere opties zijn ook altijd welkom.
Ik ben bekend met het probleem dat het te veel gaat aromatiseren. Aan de andere kant is tren een goed middel om te combineren met primo....
Hopelijk is het een beetje duidelijk....![]()
300 kg ?
---------- Toegevoegd om 12:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------
Niet op die dosissen nee.