MuscleMeat

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp hun punt wel dat ze het zat zijn maar wil je nu serieus dat er verkeerde info word gegeven op dit forum? Denk niet dat er dan nog veel aanmeldingen komen

Je zou denken van niet, maar zijn genoeg threads hier die het tegendeel bewijzen.

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

BC: we zien vaak een combinatie van aromasin/nolvadex (beide op 10mg) voorbij komen als PCT, wat is de theorie hier achter? nolva only voldoet toch ook prima ?

Inderdaad, nolva doet het op zich prima. Je ziet vaak van die onnuttige mengsels voorkomen, en dan vraag ik me af waarom het zo moeilijk is veel nuttiger dingen te vinden.

BC, is een vergroting van de linker hart ventrikel door AAS nu wel of niet een groot probleem? En is de kans hierop groter bij de wat langere kuren van 16+ weken?

Op rustdagen orals ook in 1 keer nemen inplaats van verpreid?

Op rustdagen orals ook in 1 keer nemen inplaats van verpreid?

Geen reden om je patroon of timing op rustdagen te veranderen. Ofwel verspreid je ze, ofwel neem je ze ineens, maar je neemt ze niet anders op andere dagen.

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

BC, is een vergroting van de linker hart ventrikel door AAS nu wel of niet een groot probleem? En is de kans hierop groter bij de wat langere kuren van 16+ weken?

De causaliteit lijkt vooralsnog moeilijk vast te stellen. Veel mensen die al jaren AAS gebruiken lijken qua hartstructuur enkel een vergrootte rechterkant te hebben, wat niet abnormaal is bij gewichtssporters. Uiteraard zal lange duur onder verhoogde bloeddruk daar wel een negatieve impact hebben, dus als je die niet onder controle houd, dan verhoogt je kans op lange termijn inderdaad wel.

ok neem ze nu 1,5 voor workout en rustdag in de ochtend

-

Laatst bewerkt:
Bigcat,

Wat kun je eigenlijk preventief doen tegen een hogebloeddruk als je erachter komt dat je bloeddruk te hoog is in een kuur?

ok neem ze nu 1,5 voor workout en rustdag in de ochtend

probeer het op rustdagen zoveel mogelijk identiek te doen aan trainingsdagen, dus als je 's morgens traint is dat perfect.

---------- Toegevoegd om 20:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Bigcat,

Wat kun je eigenlijk preventief doen tegen een hogebloeddruk als je erachter komt dat je bloeddruk te hoog is in een kuur?

Lage dosis HCT, bloed doneren, als het moet ATR1 blokkers.

Jammer dat er in geen velden of wegen HCT te bekennen is :(

Jammer dat er in geen velden of wegen HCT te bekennen is :(

Daar zeg je zoiets. Vind je letterlijk overal dingen als aroxifen, ultra-drive en nog van die dingen waar niemand eigenlijk een boodschap aan heeft, maar raloxifene, HCT, beter geconcentreerde primo etc, dat vind je dan weer niet.

Daar zeg je zoiets. Vind je letterlijk overal dingen als aroxifen, ultra-drive en nog van die dingen waar niemand eigenlijk een boodschap aan heeft, maar raloxifene, HCT, beter geconcentreerde primo etc, dat vind je dan weer niet.

Klopt man. Primo schijnt volgens mij niet te kunnen heb ik eens gelezen, al is er wel zoiets als Primo Ace in de US. Maar raloxifene en HCT zoek ik nu al een tijdje naar en kom het bij niemand, maar dan ook echt niemand tegen :') Heel vreemd maar we houden hoop :p

Probleem blijft jammer genoeg dat zolang er geen UG productie van is het aanbod beperkt naar HG zonder counterfeits.
Ook bestaat de wereldwijde populatie van gebruikers uit een veel te groot deel uit personen die gezondheid met een korreltje zout nemen en geen zin heben om zich verder te verdiepen in de stoffen die ze gebruiken.
Zolang er amper vraag is zal het aanbod ook uit blijven.

Primo in geen enkele zin enige anti-e werking. Dus enige effect zal zijn dat je A:E ratio verhoogt, maar dan zou het ongeveer even goed werken als elk ander niet-estrogeen AAS (trenbolone, masteron, etc)

Idd, en dat is wel belangrijk, omdat het je referentie wordt voor alles wat daarna komt. 500 mg TE is in de eerste plaats omdat je weet hoe je reageert op een verhoogde testosteron. Dat laat je dan ook toe, omdat je altijd test als een base zal gebruiken, wat van je toekomstige cycles het gevolg is van de andere producten, en wat gewoon test, of androgeen in het algemeen is.
Ok maar wat raad jij mensen dan aan om te doen als ze tijdens hun "starterskuur" (500mg test-e) last krijgen van gyno?

Hallo Big Cat,

Ik ben me sinds kort aan het in lezen over T3, nu ben ik er al veel over te weten gekomen door op dit board en op google rond te zoeken mbt gebruik, dosis en dergelijke, maar er is mij 1 ding nog onduidelijk.

(EDIT) LINK er uit gehaald, geen T3

In hoe verre is dit middel lever toxisch? aangezien ik toch veel kuurlogs lees waar mensen het samen met orals gebruiken.

Alvast bedankt :)

Laatst bewerkt:
Hallo Big Cat,

Ik ben me sinds kort aan het in lezen over T3, nu ben ik er al veel over te weten gekomen door op dit board en op google rond te zoeken mbt gebruik en dosis en dergelijke, maar er is mij 1 ding nog on duidelijk.

Op de wikipedia pagina voor T3 http://wiki.dutchbodybuilding.com/Clenbuterol lees ik enkele stukjes over dat het lever toxisch is.

In hoe verre is dit middel lever toxisch aangezien ik toch veel kuurlogs lees waar mensen het samen met orals gebruiken.

Alvast bedankt :)
T3 is GEEN clenbuterol.

Ok maar wat raad jij mensen dan aan om te doen als ze tijdens hun "starterskuur" (500mg test-e) last krijgen van gyno?
Tamoxifen, MITS ze echt gyno hebben. Meeste mensen beginnen te huilen bij wat jeukende tepels. Je kunt gyno hebben zonder jeukende tepels en je kunt geen gyno hebben met jeukende tepels, dus totaal aspecifiek.

urgghh.. beetje verkeerd gekeken met de link -.- er is dus geen wikipedia pagina over duidelijk.

maar even terug komende op mijn vraag is T3 dan lever toxisch?

Nee.

Probleem blijft jammer genoeg dat zolang er geen UG productie van is het aanbod beperkt naar HG zonder counterfeits.
Ook bestaat de wereldwijde populatie van gebruikers uit een veel te groot deel uit personen die gezondheid met een korreltje zout nemen en geen zin heben om zich verder te verdiepen in de stoffen die ze gebruiken.
Zolang er amper vraag is zal het aanbod ook uit blijven.

Gezien het aantal mensen met hypertensie kan het niet zo moeilijk zijn voordelige HCT en ATR1 blokkers aan te bieden. Maar het is globaal genomen erg gesteld met de initiatieven op dit vlak. Ik denk dat er wel wat vraag is naar al deze producten, en nog een hele hoop meer, inclusief AAS in bepaalde combinaties en dosissen.

---------- Toegevoegd om 07:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Klopt man. Primo schijnt volgens mij niet te kunnen heb ik eens gelezen, al is er wel zoiets als Primo Ace in de US. Maar raloxifene en HCT zoek ik nu al een tijdje naar en kom het bij niemand, maar dan ook echt niemand tegen :') Heel vreemd maar we houden hoop :p

Primo, net als Anavar, idd geen product wat je zomaar vertrouwd. Dat geld ook voor Primo Ace. Primo Ace tabs bv vind je al nergens meer.

Ik wil dus deze kuur gaan doen. 250 mg test 2x per week.
150 mg deca 2x per week.

Alleen ik heb van mijn eigen al puffy nippels ( tegen het gyno aan) Merkte ook in mijn eerste kuur test e 500 per week dat het lichterlijk erger is geworden. Nou denk ik dus dat het met deca nog sneller zal gaan. Is dit dan wel een geschikte kuur. Of kan ik het beter doen met andere middelen die minder oestrogenen werkingen hebben?

Ik heb wel altijd nolvadex bij de hand wil het merkbaar erger worden.

Om toch nog eenmaal mijn vraag te stellen.

Rond oktober vorig jarig kreeg ik last van gevoelige tepel. 2 maand terug echo laten maken en er zit idd Gyno.

Nu zon paar weken geleden +- 3 weken last van mn andere tepel. vermoedelijk gaat hier dus ook gyno komen.

Hoe kan dit? ik ben in de afgelopen 5 maand 2 keer getest op mijn oestrogeen, en dit was elke keer binnen de normale waarden.

Wel moet ik zeggen dat de eerste keer dat ik last kreeg van mn tepel 1,5/2 maand na het gebruik van Ultradrol was. welke ik abrupt heb moeten stoppen ivm persoonlijke problemen.

Wel handig om te vermelden dat ondanks ik maar 2 weken ultradrol heb gepakt toen wel 3 weken nolvadex op 20/20/20 heb gepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven