Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bigcat,

Ik cruise nu 7weken op test e 250ew .
Zit in een cut en wil vóór me blast wat in vet% zakken.

Kan ik nu 7weken anavar op zeg, 70mg mee laten draaien?

Als je geen orals in je blast gebruikt, tuurlijk. Maar je bent je toch bewust van het feit dat Var geen vetverbrander is hoop ik :p

Als je geen orals in je blast gebruikt, tuurlijk. Maar je bent je toch bewust van het feit dat Var geen vetverbrander is hoop ik :p

Klopt ik gebruik geen orals in me blast!

Ik hoor van bijna alle gebruikers(var) dat de omvang van de taille verminderd . Heb var nog nooit gebruikt en durf het best een kans te geven desnoods op 100mg ed.

Wat is je ervaring met dit middel en wat voor alternatief zou ik kunnen pakken?

nee, niet bewust van. GH+T3 doen dat vaak wel met je :p

Hmm ok, dan zal ik het ergens anders moeten zoeken.

Nog een vraag: ben jij je bewust van enige wetenschappelijk bewijs voor een verhoogde eetlust dmv vit B12 injecties? Of weet je van iets anders wat je eetlust kan verhogen/bevorderen?

Klopt ik gebruik geen orals in me blast!

Ik hoor van bijna alle gebruikers(var) dat de omvang van de taille verminderd . Heb var nog nooit gebruikt en durf het best een kans te geven desnoods op 100mg ed.

Wat is je ervaring met dit middel en wat voor alternatief zou ik kunnen pakken?

wel er is een goeie reden waarom ik geen Var meer neem :p Op 100 mg ga je wel wat krachtwinst boeken, maar geen massa, doet voor de rest niet echt veel en dat voor zo'n 3 keer de kost van een gewone oral die me wel iets oplevert :p Dat is, als je al echte Var kan vinden, waar je de dag van vandaag aan mag twijfelen. kans is groot dat je winny of een mengsel van de twee krijgt.

Alternatieven voor Var zijn meeste prosteroids, genre epistane. Als je bedoelt alternatieven om te cutten, dan heb je beta-agonisten, T3 en als je zwaar wil gaan DNP. Die laatste raad ik af als je niet weet wat je doet trouwens.

---------- Toegevoegd om 23:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:25 ----------

Hmm ok, dan zal ik het ergens anders moeten zoeken.

Nog een vraag: ben jij je bewust van enige wetenschappelijk bewijs voor een verhoogde eetlust dmv vit B12 injecties? Of weet je van iets anders wat je eetlust kan verhogen/bevorderen?

frequenter eten en T3 zijn twee manieren om je eetlust omhoog te krijgen. B12 veel genomen in dieet, en nooit probleem met extra eetlust gehad, weet niet of het anders werkt tijdens een bulk, maar uit ervaring zou ik zeggen dat er niet veel van aan is.

BC,

1)Ik kom wel eens mensen tegen die bridgen op 600-800mg bold ipv test, wegen de voordelen hierbij op tegen de nadelen?

2)Nu je over DNP begint, bestaat er medicatie om staar (cataract) te voorkomen voortkomend uit DNP gebruik?

wel er is een goeie reden waarom ik geen Var meer neem :p Op 100 mg ga je wel wat krachtwinst boeken, maar geen massa, doet voor de rest niet echt veel en dat voor zo'n 3 keer de kost van een gewone oral die me wel iets oplevert :p Dat is, als je al echte Var kan vinden, waar je de dag van vandaag aan mag twijfelen. kans is groot dat je winny of een mengsel van de twee krijgt.

Alternatieven voor Var zijn meeste prosteroids, genre epistane. Als je bedoelt alternatieven om te cutten, dan heb je beta-agonisten, T3 en als je zwaar wil gaan DNP. Die laatste raad ik af als je niet weet wat je doet trouwens.

Dus beter winny tabs 7weken erbij gooien op 40/50mg ?!
Om alvast wat harder te staan voordat me blast begint test/tren/mast 250/300/400

in!

BC,

1)Ik kom wel eens mensen tegen die bridgen op 600-800mg bold ipv test, wegen de voordelen hierbij op tegen de nadelen?

Geen idee, welke nadelen verwacht je ? Vanaf 600 mg bold mag je verwachten dat je test binnen de norm blijft, dus kun je perfect mee cruisen.

2)Nu je over DNP begint, bestaat er medicatie om staar (cataract) te voorkomen voortkomend uit DNP gebruik?

Komt in de eerste plaats voort uit vitamine C en E depletie van het oog, dus Vitamine C, E en curcumine worden daarvoor aangewend om het risico te verlagen (niet weg te nemen).

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Dus beter winny tabs 7weken erbij gooien op 40/50mg ?!
Om alvast wat harder te staan voordat me blast begint test/tren/mast 250/300/400

Winny ben ik al even overtuigd van als Var, kan een hele waslijst met problemen over winny opsommen. Net iets sterker dan Var, maar veel grotere rommel. En in mij geval heb ik ook zowat permanente pijn in men voorarmpezen als ik het gebruik. Maar goed, met winny krijg je meestal wel wat je bestelde ;)

Nee, ik zou eerder een goed dieet proberen, deftige fatburner om eetlust wat te onderdrukken en T3 erbij @50µg om te beginnen.

nee, gewoon accepteren :p dat is de downside van downregulatie door stimulanten :p

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

nee, niet bewust van. GH+T3 doen dat vaak wel met je :p

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

2x per week, dus hoe evener je het verdeelt hoe beter. Ideaal is dat dan vrijdagmorgen en maandagavond of zo, maar iets als maandagavond en donderdagavond lukt ook perfect.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Niet door de test pe se, maar prognose verslechterd er wel door BPH. Prostaat is idd iets wat je best in de gaten houd, maar preventieve behandeling ervoor is beperkt (ik test nu raloxifene uit, maar om een of andere reden zijn derde generatie SERMs nooit op de zwarte markt geraakt, dus niet makkelijk te vinden)

Testosterongel smeren is in geval van TRT veel minder schadelijker voor de prostaat dan testenanthaat injecteren omdat je een gewoon dag en nachtritme nabootst en niet met constante hoge testosteronlevels zit. Heeft een androloog mij ooit verteld dat dit zeker één voordelen was van smeren tov injecteren.

Is dnp/clen/t3 nou zoveel beter dan gewoon veel minder kcal eten?

Oftewel doet dat spul daadwerkelijk meer dan enkel kcal verbranden?

Is dnp/clen/t3 nou zoveel beter dan gewoon veel minder kcal eten?

Oftewel doet dat spul daadwerkelijk meer dan enkel kcal verbranden?

Ik vind clen en T3 minder nuttig dan gewoon calorien laten zaken, al helpen ze uiteraard wel veel. Veel minder calorien eten op zich is niet zo evident, te snel te veel calorien laten vallen heeft een omgekeerd effect waarbij je lichaam zoveel mogelijk calorien gaat sparen. Je verliest, kracht en energie, maar geen vet meer, dus daar zit de beperking van het dieet. het MOET geleidelijk aan voor het beste effect.

DNP doet absoluut niets meer dan je calorieverbruik omhoog duwen, maar het doet het zo efficient dat er gewoon niks beter is om gewicht te verliezen. Het ENIGE wat DNP doet is in de membranen van cellen gaan zitten. In een bepaalde membraan heeft dat een redelijk drastisch effect en dat is het binnenste membraan van de mitochondrien. Mitochondrien hebben een dubbele membraan. Jou calorien worden omgezet in substraten voor de krebs cyclus en getransporteerd binnenin het binnenste membraan waar ze 4 ze 4 complexen doorlopen, en bij elk van die complexen worden protonen gepompt in de laag tussen de twee membranen. Daardoor onstaat een gradient van hoge protonen buiten de binnenste membraan, en een laag aantal binnenin. Die protonen kunnen echter enkel de binnenste membraan doorkruisen doorheen de poorten van het ATP synthetase complex. Dit mag je zien als een soort waterrad dat gaat draaien door de flow van de protonen en zo ATP creeërt en energie beschikbaar maakt voor biologische processen. DNP gaat zich in de binnenste membraan nestelen en draait daar maar wat rond. Zen alcohol groep gaat zich echter al snel naar de binnenkant draaien en daar een proton afgeven, en vervolgens naar de buitenkant draaien en weer een proton opnemen. Zo maak je dus eigenlijk gaten voor de protonen in de binnenste membraan, waardoor de gradient genegeerd wordt en er geen ATP gemaakt wordt. Maar er is een tekort aan ATP dus je blijft wel volop die protonen aanmaken en calorien verbruiken, ze worden nu alleen afgegeven als warmte. Dit noemen ze mitochondriale ontkoppeling. Hoe meer DNP hoe hoger het verbruik, en een 500mg DNP kan al snel het verbruik opdrijven tot 8000 kcal. Met een dieet van zo'n 2500 kcal (ideaal omdat je nog meer dan voldoende eiwit binnen kan krijgen op die hoeveelheid) kan zo al snel leiden tot een verlies van 0.3kg PER DAG eens het goed en wel opgebouwd is.

DNP komt echter met een aantal niet te onderschatten risico's zoals cataract en dood (en zoals jullie weten zijn beiden permanent), en is het niet echt leuk om te gebruiken ook. Je hebt letterlijk niets van energie meer, niets lukt nog, kracht verdwijnt. En dan de fysieke ongemakken van overdadig zweten, diarree en noem maar op.

Dus eigenlijk zijn t meer middelen die voorkomen dat je in spaarstand gaat doordat je veel kan blijven eten en op die manier voor vetverbranding zorgen?

En als je gaat cutten moet je dus niet in 1 keer overschakelen van bulk naar cut dieet? Maar gedurende enkele weken langzaam minder gaan eten?

Dus eigenlijk zijn t meer middelen die voorkomen dat je in spaarstand gaat doordat je veel kan blijven eten en op die manier voor vetverbranding zorgen?

En als je gaat cutten moet je dus niet in 1 keer overschakelen van bulk naar cut dieet? Maar gedurende enkele weken langzaam minder gaan eten?

Je gaat wel van bulk naar cut, maar je begint met een licht deficiet van 300, maximaal 500 kcal en dat ga je geleidelijk aan afbouwen.

Geen idee, welke nadelen verwacht je ? Vanaf 600 mg bold mag je verwachten dat je test binnen de norm blijft, dus kun je perfect mee cruisen.

Komt in de eerste plaats voort uit vitamine C en E depletie van het oog, dus Vitamine C, E en curcumine worden daarvoor aangewend om het risico te verlagen (niet weg te nemen).

Thanks, dat daar staar uit voortkwam had ik echt geen weet van.

Ik doelde op nadelen als hematocriet die op hogere doseringen langzamer zakt, bloeddruk die hoog blijft, LDL die minder snel zakt?
Laat ik het anders vragen, zie jij enig voordeel van 600mg bold ten opzichte van 150-250mg test?

Ik ben pas begonnen met mn kuur waar ik ook orals pak, namelijk 50mg t3 en 50mg dbol, nu krijg ik al na 2 dagen last van diarree, kan dit komen door de orals? Wat kan ik hier tegen doen?

---------- Toegevoegd om 07:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:28 ----------

Winny ben ik al even overtuigd van als Var, kan een hele waslijst met problemen over winny opsommen. Net iets sterker dan Var, maar veel grotere rommel. En in mij geval heb ik ook zowat permanente pijn in men voorarmpezen als ik het gebruik. Maar goed, met winny krijg je meestal wel wat je bestelde ;)

Nee, ik zou eerder een goed dieet proberen, deftige fatburner om eetlust wat te onderdrukken en T3 erbij @50µg om te beginnen.

Duidelijk!

Goed dieet zit ik nu 2maanden op en word gecoacht in voeding door 2atleten (mag geen naam noemen)

Wat geeft je voorkeur in de cruise? Var of winny?
T3 zal ik me wat meer in gaan verdiepen.

DNP komt echter met een aantal niet te onderschatten risico's zoals cataract en dood (en zoals jullie weten zijn beiden permanent), en is het niet echt leuk om te gebruiken ook. Je hebt letterlijk niets van energie meer, niets lukt nog, kracht verdwijnt. En dan de fysieke ongemakken van overdadig zweten, diarree en noem maar op.

Cataract kan ik mee leven maar de dood is toch een redelijk vervelende bijwerking :-)

Thanks, dat daar staar uit voortkwam had ik echt geen weet van.

Ik doelde op nadelen als hematocriet die op hogere doseringen langzamer zakt, bloeddruk die hoog blijft, LDL die minder snel zakt?
Laat ik het anders vragen, zie jij enig voordeel van 600mg bold ten opzichte van 150-250mg test?

Enkel als je droog staat (visueel dan) of veel last hebt van test aromatisatie.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:49 ----------

Ik ben pas begonnen met mn kuur waar ik ook orals pak, namelijk 50mg t3 en 50mg dbol, nu krijg ik al na 2 dagen last van diarree, kan dit komen door de orals? Wat kan ik hier tegen doen?

T3 doet de darmen wat sneller werken, maar doorgaans geen diarree, tenzij er iets in de vulling van je pillen zit die niet koosjer is. Tegen diarree kan je niet veel doen, veel drinken, veel vezels eten etc.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Duidelijk!

Goed dieet zit ik nu 2maanden op en word gecoacht in voeding door 2atleten (mag geen naam noemen)

Wat geeft je voorkeur in de cruise? Var of winny?
T3 zal ik me wat meer in gaan verdiepen.

Var als je de prijs buiten beschouwing laat. Mijn enige prob met Var is dat het slap en duur spul is. Met winny scheelt er wel meer :p

BC: wat raad je aan als je voelt dat er gyno begint te komen. (jeukende tepel etc). en dit weet ik haast zeker omdat ik al aan een borst gyno heb. en toen met dezelfde verschijnselen begon.

Onlangs nog oestrogeen/test/LH/FSH/SHGB gechecked, en was helemaal in orde btw.

de arts verteld mij het gewoon af te wachten. maar hier heb ik geen zin in want dan zit ik zodirect met 2 x gyno.

ik zit niet aan de AAS oid momenteel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.120

Heb ik ook bij orals als winny, diana, oxy. Gek genoeg niet met T3. Denk dus dat je probleem in de dianabol zit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven