AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
urgghh.. beetje verkeerd gekeken met de link -.- er is dus geen wikipedia pagina over duidelijk.

maar even terug komende op mijn vraag is T3 dan lever toxisch?

Normaalgezien zijn deze medicamenten bestemd voor mensen met schildklierproblemen en die nemen dat heel hun leven. Het zou wel erg zijn dat mensen heel hun leven een levertoxisch middel zouden moeten nemen indien ze schildklierproblemen zouden hebben. Buiten het feit dat je als gezonde mens je schildklier permanent zou kunnen ontregelen en zorgt dat ze later niet optimaal meer zou functionneren (en dat zal ook persoonsgebonden en zeldzaam zijn), zal er geen probleem zijn.

Normaalgezien zijn deze medicamenten bestemd voor mensen met schildklierproblemen en die nemen dat heel hun leven. Het zou wel erg zijn dat mensen heel hun leven een levertoxisch middel zouden moeten nemen indien ze schildklierproblemen zouden hebben. Buiten het feit dat je als gezonde mens je schildklier permanent zou kunnen ontregelen en zorgt dat ze later niet optimaal meer zou functionneren (en dat zal ook persoonsgebonden en zeldzaam zijn), zal er geen probleem zijn.

Ja dit is precies wat ik nou ook dacht, maar wou het toch even zeker weten. Thanks!

Ben sinds een paar dagen bezig met T3 (+250test en 350tren) nu zit ik 3 dagen op 'slechts' 50mcg en voel ik me totaal futloos. Gaat dit minder worden of is er iets aan te doen om dit te verminderen, ben namelijk van plan nog zeker 8 weken door te gaan op deze dosering om vervolgens het te verlagen naar 25mcg.

Ben sinds een paar dagen bezig met T3 (+250test en 350tren) nu zit ik 3 dagen op 'slechts' 50mcg en voel ik me totaal futloos. Gaat dit minder worden of is er iets aan te doen om dit te verminderen, ben namelijk van plan nog zeker 8 weken door te gaan op deze dosering om vervolgens het te verlagen naar 25mcg.

van T3 voel je je doorgaans redelijk goed, met sterke toename in eetlust als enige neveneffect. Je komt toevallig niet net van clen of zo ?

Waarom wordt mijn huid grauwer en lijkt ik 5-10 jaar ouder als ik on ben?

van T3 voel je je doorgaans redelijk goed, met sterke toename in eetlust als enige neveneffect. Je komt toevallig niet net van clen of zo ?

Klopt, afgelopen donderdag laatste dag albuterol gehad en sinds dien overgestapt op caffeine en dexaprine (legale fatburner.) Heb low carb diet, maar had gisteren refeed dag dus mag geen probleem zijn.

Werkt de 2w on/2w off bij albuterol het beste, of kan je door de lagere halveringstijd korter off?

Klopt, afgelopen donderdag laatste dag albuterol gehad en sinds dien overgestapt op caffeine en dexaprine (legale fatburner.) Heb low carb diet, maar had gisteren refeed dag dus mag geen probleem zijn.

Werkt de 2w on/2w off bij albuterol het beste, of kan je door de lagere halveringstijd korter off?

Als je nog de originele dexaprine hebt dan ligt het daaraan. Heb ze ook nog geprobeerd en die geven je inderdaad dat gevoel. Al helemaal als je net van de albuterol komt waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

Waarom wordt mijn huid grauwer en lijkt ik 5-10 jaar ouder als ik on ben?

je weet toch dat je het niet moet insmeren maar injecteren juist ?

Als je nog de originele dexaprine hebt dan ligt het daaraan. Heb ze ook nog geprobeerd en die geven je inderdaad dat gevoel. Al helemaal als je net van de albuterol komt waarschijnlijk.

---------- Toegevoegd om 18:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:19 ----------

je weet toch dat je het niet moet insmeren maar injecteren juist ?

gebruik trengel dus moet wel smeren!

Top, haal ik die er morgen uit! En wat betreft de off periode van albuterol, gewoon 2w hanteren?

BC, heb jij ooit gevallen gehad waarin mensen nachtzweten kregen van gear anders dan tren? Ik zit nu bijv in week 4 van 750 mg test E en ben bijna iedere nacht wel 2-3 keer wakker met doorweekte lakens, terwijl ik dit op 500 test nooit had.

wat is beter 500mg test e om de week of 250mg om de 5 dagen ?

Big Cat:

Een kennis van een kennis van me is 65 jaar en ze zijn er achtergekomen dat hij een uitgezaaide vorm van prostaatkanker heeft. nog 5-7 maanden geven ze hem.
Hij heeft 9 jaar op 100 mg Test als trt gezeten.
Nu was zijn PSA waarde 74

Denk je dat dit komt door de trt of is het gewoon aanleg?
Zoiets schrik me wel een beetje af.

Misschien slaap je door de gear niet zo goed meer als voorheen

zeg dat wel, zelfs tijdens me avonddutje van een uur net werd ik al wakker onder het zweet. en dat is dan maar op 500mg test e only. s'nachts word ik nu 2 x per nacht wakker en haal ik op een goede dag 6 uur slaap

Top, haal ik die er morgen uit! En wat betreft de off periode van albuterol, gewoon 2w hanteren?

nee, gewoon accepteren :p dat is de downside van downregulatie door stimulanten :p

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:22 ----------

BC, heb jij ooit gevallen gehad waarin mensen nachtzweten kregen van gear anders dan tren? Ik zit nu bijv in week 4 van 750 mg test E en ben bijna iedere nacht wel 2-3 keer wakker met doorweekte lakens, terwijl ik dit op 500 test nooit had.

nee, niet bewust van. GH+T3 doen dat vaak wel met je :p

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Persoonlijk zou ik 250mg om de 4 dagen doen. blijven je bloedwaardes stabieler.
Weet niet wat big cat ervan vindt.

2x per week, dus hoe evener je het verdeelt hoe beter. Ideaal is dat dan vrijdagmorgen en maandagavond of zo, maar iets als maandagavond en donderdagavond lukt ook perfect.

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Big Cat:

Een kennis van een kennis van me is 65 jaar en ze zijn er achtergekomen dat hij een uitgezaaide vorm van prostaatkanker heeft. nog 5-7 maanden geven ze hem.
Hij heeft 9 jaar op 100 mg Test als trt gezeten.
Nu was zijn PSA waarde 74

Denk je dat dit komt door de trt of is het gewoon aanleg?
Zoiets schrik me wel een beetje af.

Niet door de test pe se, maar prognose verslechterd er wel door BPH. Prostaat is idd iets wat je best in de gaten houd, maar preventieve behandeling ervoor is beperkt (ik test nu raloxifene uit, maar om een of andere reden zijn derde generatie SERMs nooit op de zwarte markt geraakt, dus niet makkelijk te vinden)

Bigcat,

Ik cruise nu 7weken op test e 250ew .
Zit in een cut en wil vóór me blast wat in vet% zakken.

Kan ik nu 7weken anavar op zeg, 70mg mee laten draaien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven