Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Recomp is gewoon een popie jopie term man. Alsof je in je normale cut wel 10 kg spier in wilt leveren. Cutten wordt nog teveel gezien als in : ik wil zo en zoveel kilo's afvallen ipv gewoon naar je VP te kijken. Zelfde voor bulken, als je niet als een bezetene bulkt hoef je ook niet na die 2 maand weer een diepe cut erin te gooien.

oke tnx mikie, dacht miss is het wel het proberen waard. BC raad het ergens in ut begin aan meen ik, zal dat nog eens terug zoeken. Had wel gedacht dat het weer een of ander fancy programma was waar je kunt cutten en gainen tegelijk wat op zich niet mogelijk is. Dacht laat het eens vragen ;)

oke tnx mikie, dacht miss is het wel het proberen waard. BC raad het ergens in ut begin aan meen ik, zal dat nog eens terug zoeken. Had wel gedacht dat het weer een of ander fancy programma was waar je kunt cutten en gainen tegelijk wat op zich niet mogelijk is. Dacht laat het eens vragen ;)

recomp in wezen is zo dicht op je onderhoud zitten, en in die mate producten gebruiken (tren/Gh/t3) dat je nauwelijks vet aanzet, en traagjes aan in spiermassa bijkomt, waardoor VP lichtjes gaat dalen over tijd. Dit is echter een tijdrovende zaak omdat het al heel wat voeten in de aarde heeft je calorien te gaan bepalen en die correct aan te passen over tijd, en vervolgens je toch iets de rem zet op je spiergroei ook. Als je dus spreekt over een swing van 3% dan ga je dit echt niet op een of twee blasts doen :p

recomp in wezen is zo dicht op je onderhoud zitten, en in die mate producten gebruiken (tren/Gh/t3) dat je nauwelijks vet aanzet, en traagjes aan in spiermassa bijkomt, waardoor VP lichtjes gaat dalen over tijd. Dit is echter een tijdrovende zaak omdat het al heel wat voeten in de aarde heeft je calorien te gaan bepalen en die correct aan te passen over tijd, en vervolgens je toch iets de rem zet op je spiergroei ook. Als je dus spreekt over een swing van 3% dan ga je dit echt niet op een of twee blasts doen :p

heb je mij nou op ignore?;p

ow ja dan is het geen aanrader dus, ik had de gedachten omdat ik primo ga nemen en dit met kcal deflict toch wat massa kan bezorgen als ik het goed heb. Ik dan met recomp langzaam in % omlaag ga met hopelijk hetzelfde gewicht dan begin kuur. Maar ik hou het wel gewoon bij een normale cut icm cardio :). tnx BC

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

BC werkt van laatste reactie naar eerste, dus je komt wel aan de beurt :P

teminste als ik beetje goed heb gevolgd gaan de antwoorden zo :)

Big Cat

Ik weet dat ALS je bloedwaarden schommelen meestal de sides erger worden..

Nou wou ik men overgebleven Omnadren flesjes allemaal breken, in een vial stoppen en dan Elke 4 Dagen 125mg omnadren zetten.. en 525mg Tren A EW ( 525 ipv 700 omdat ik dan nog een keer verhogen kan zonder direkt op 1G tren A te zitten..)

Worden dan alleen de sides van omnadren erger of de tren sides ook?

Antwoorden mag gewoon met JA of NEE als je weinig tijd heb.

New

Met test heb je relatief weinig last van minder frequent zetten, tenzij je erg gevoelig bent aan estrogeen. Is vooral bij tren dat sides minderen hoe stabieler je de boel kan houden. Dus als je de tren ed zet, dan ga je doorgaans weinig last hebben, hoe je de omnadren ook zet. Het een zal zeker geen effect hebben op het ander.

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Je zou het haast denken :s had het wederom niet gezien :p Ik sla er al eens een over wegens geen zin, maar deze had ik gewoon niet gezien blijkbaar :p

---------- Toegevoegd om 18:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:02 ----------

Bigcat,

Ik wil van week 5 tot en met week 10 30mg (HG) anavar toevoegen aan mijn 500mg test-e kuur. Voornamelijk voor de extra kracht en om wat droger te worden. Denk jij dat dit zin heeft? Ik word nu overigens ook al wat droger rond mijn middel op de test-e alleen. Als ik het goed begrijp zet test om in DHT, en anavar is geen DHT maar een andere stof die er iets op lijkt, toch? Dus dan dacht ik dat deze 2 elkaar niet in de weg zouden zitten en ik van beiden kan profiteren.

Wil graag horen wat jij hier van vindt

Dat 30 mg anavar een beetje is zoals een druppel tequila in je cola doen en het een cocktail noemen :p

Var zal voor mannen in term van fysiek heel weinig veranderen. 80-100 mg echte Var, als je die al kan vinden, kan je wel redelijk wat extra kracht bezorgen, maar eer zijn gelijkaardige producten die zeker echt zijn die minder kosten die net hetzelfde doen, genre Epistane.

dat wou ik ff weten, onzin om die omnadren dan niet op te maken.

Was niet echt serieus bedoeld hea van dat ignore'n haha.

Die mega dosis zink heeft me goed geholpen trouwens, lijkt dat men theorie ( die ik heb gelezen op het net haha) over zink en prolactine echt klopt..

ben nu een week bezig met de zink en libido is weer als vanouds, alsook men energie enz.. ben nu 3 weken uit nakuur en voel me weer super ( zonder hcg)

@Bigcat

Ik wil een cycle gaan doen met middelen die niet tot nauwelijks aromatiseren.
Doel is conditie verbeten en vet % verlagen.

wk 1-6 70mg Tbol
wk 1-12 50mg Provi
wk 1-13 600mg bold

Wat vind jij van deze cycle ?

Vind je dit ook voor naturals?

Weet dat dit topic over AAS gaat, maar vraag me gewoon de mening van Big Cat af.
Hopelijk wordt dit dus niet als offtopic gezien.

Die mega dosis zink heeft me goed geholpen trouwens, lijkt dat men theorie ( die ik heb gelezen op het net haha) over zink en prolactine echt klopt..

ben nu een week bezig met de zink en libido is weer als vanouds, alsook men energie enz.. ben nu 3 weken uit nakuur en voel me weer super ( zonder hcg)

Zink boost natuurlijk ook gewoon de aanmaak van testosterone in voldoende dosis, dus niet zo zeker dat dat veel met prolactine te zien heeft, zeker na een nakuur, wanneer er doorgaans geen prolactine meer zal zijn :p

---------- Toegevoegd om 20:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:27 ----------

@Bigcat

Ik wil een cycle gaan doen met middelen die niet tot nauwelijks aromatiseren.
Doel is conditie verbeten en vet % verlagen.

wk 1-6 70mg Tbol
wk 1-12 50mg Provi
wk 1-13 600mg bold

Wat vind jij van deze cycle ?

Ik weet natuurlijk je stats niet, maar lijkt me heel conservatief voor een tweede kuur of later. Zal uiteraard voldoende zijn om meer massa vast te houden in een cut, maar meer ook niet denk ik. De kuur zelf, maar dit is al een paar keer gezegd, zal natuurlijk geen knots uithalen om vet% te verlagen, dat doet geen enkele kuur, maar zal helpen om spiermassa te behouden bij een dieet.

---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:29 ----------

Vind je dit ook voor naturals?

Weet dat dit topic over AAS gaat, maar vraag me gewoon de mening van Big Cat af.
Hopelijk wordt dit dus niet als offtopic gezien.

Voor naturals geld hetzelfde, maar omdat gains nog trager komen dan, kan dit heel moeilijk worden omdat je pas na meer dan een maand gaat zien of calorien al dan niet moeten verhogen en je dus potentieel enkele weken kwijt raakt telkens met enkel observatie. vandaar dat ik geen van beide gevallen echt een voorstander ben van het recomp principe, het zet geen zoden aan de dijk.

@Bigcat,
Je heb gelijk ik ga het toch anders doen, deed hiervoor altijd test/tren/mast met korte esters.
wk 1 - 10 250mg test-e
wk 1 - 10 400mg mast-e
wk 1 - 4 Tbol 70mg ed
wk 6 - 10 Winny 70mg ed

stats is 1m73 86Kg bf15%

Laatst bewerkt:
Beste BC,

Zit halverwege m'n kuur (test-e/250mg - tren-e/400mg - mast-e/200mg - hg/4iu p/d, T3/50mcg p/d - hcg 2x500iu p/w), controleer regelmatig mijn bloeddruk en deze is; +/- 120 - 65, volgens mij dus goed.
Alleen ligt mijn hartslag rond de 90 (in rust), terwijl deze normaal rond de 70 ligt.

Wat vind jij? Gewoon verder of is het nodig om de hartslag lager te krijgen? (zo ja hoe)

Wederom bedankt.

Laatst bewerkt:
Hoeveel test e raad je aan tijdens een cutkuur met 600mg tren e, t3 en clen. Kan ik ook 500mg per week zetten of is 250mg test beter voor een cut? En waarom?

Hoeveel test e raad je aan tijdens een cutkuur met 600mg tren e, t3 en clen. Kan ik ook 500mg per week zetten of is 250mg test beter voor een cut? En waarom?

ben niet zo goed in advies geven, maar meestal wat ik hier lees word 250 aan geraden, dat moet met tren genoeg zijn en omdat de side's dan minder erg zijn.

Ik geef altijd de voorkeur aan 500, gelijk wat het doel, maar hangt ook beetje af van de persoon en of ze als dan niet gevoelig zijn voor extra water-retentie. Ik weet niet wat per se de fascinatie is met 250 of lage test in het algemeen. 500 test heeft een enorme feel good factor die mood en zo ook een stuk hoger houd in een cut.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Beste BC,

Zit halverwege m'n kuur (test-e/250mg - tren-e/400mg - mast-e/200mg - hg/4iu p/d, T3/50mcg p/d - hcg 2x500iu p/w), controleer regelmatig mijn bloeddruk en deze is; +/- 120 - 65, volgens mij dus goed.
Alleen ligt mijn hartslag rond de 90 (in rust), terwijl deze normaal rond de 70 ligt.

Wat vind jij? Gewoon verder of is het nodig om de hartslag lager te krijgen? (zo ja hoe)

Wederom bedankt.

Hartslag mag geen probleem zijn, zeker niet met zo'n bloeddruk. 12/8 is normaal, dus 12/6.5 is zelfs licht lage bloeddruk.

Ik geef altijd de voorkeur aan 500, gelijk wat het doel, maar hangt ook beetje af van de persoon en of ze als dan niet gevoelig zijn voor extra water-retentie. Ik weet niet wat per se de fascinatie is met 250 of lage test in het algemeen. 500 test heeft een enorme feel good factor die mood en zo ook een stuk hoger houd in een cut.

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Hartslag mag geen probleem zijn, zeker niet met zo'n bloeddruk. 12/8 is normaal, dus 12/6.5 is zelfs licht lage bloeddruk.

over 500 test bij tren, hier zie je de meeste op 250 adviseren tegen side's enzo. Jij zou dit dus niet doen?
ff ter bevestiging dit

over 500 test bij tren, hier zie je de meeste op 250 adviseren tegen side's enzo. Jij zou dit dus niet doen?
ff ter bevestiging dit

Nee, integendeel, bij voldoende stabiel bloedniveau en dosis (frequent genoeg zetten en niet zitten klooien met 200 per week) zijn tren sides minimaal, en meer test lijkt altijd net te helpen tegen veel sides, en heeft een hoge feelgood factor. Als ik geen 500 test gebruik, dan zit er minstens redelijk wat bold in om te compenseren.

Nee, integendeel, bij voldoende stabiel bloedniveau en dosis (frequent genoeg zetten en niet zitten klooien met 200 per week) zijn tren sides minimaal, en meer test lijkt altijd net te helpen tegen veel sides, en heeft een hoge feelgood factor. Als ik geen 500 test gebruik, dan zit er minstens redelijk wat bold in om te compenseren.

oke dankje voor de uitleg, denk dat voor velen het dan gewoon een kwestie van proberen is wat hun het fijnst vinden. Frequent zetten bedoel je 2x per week met E?

Beste BC,

Heb jij enige kennis over wat de (top) crossfitters hedendaags als cycle zou kunnen nemen?
Wat zou jij aanraden voor een crossfitter?

Gr

oke dankje voor de uitleg, denk dat voor velen het dan gewoon een kwestie van proberen is wat hun het fijnst vinden. Frequent zetten bedoel je 2x per week met E?

Ja zoiets, en uiteraard is het wat je zelf het makkelijkst vind ook. Ik spreek zo algemeen mogelijk, maar als er dan nog rondlopen die Anavar willen nemen omdat ze het fijn vinden, is dat natuurlijk volledig persoonlijke keuze en kan ik daar verder niks tegen inbrengen ;) Uiteindelijk niks mis mee ook, gewoon niet het meest efficient. Met per se lage test bij tren denk ik echter dat er veel mensen zijn die de schuld verkeerd leggen, en ze zich eigenlijk beter zouden moeten voelen met wat meer test.

---------- Toegevoegd om 07:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:37 ----------

Beste BC,

Heb jij enige kennis over wat de (top) crossfitters hedendaags als cycle zou kunnen nemen?
Wat zou jij aanraden voor een crossfitter?

Gr

Nee, helaas, het weinige dat ik van crossfit gezien heb, zorgt ervoor dat ik er niet meer van WIL zien. Ze leggen vaak niet te veel verstand aan de dag richting veiligheid en controle van oefeningen, en het is al een discipline die zich enorm leent tot kwetsuren, niet het soort dingen waar ik dan nog een redelijk dosis AAS aan zou toevoegen met het oog op gezondheid van pezen en zo.

Oke oke, dan had ik het ook verkeert begrepen. Dat word dus 50mg test-p en 76mg tren-a ED :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven