XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey BC, op het amerikaanse forum steroids.com heb ik gelezen dat ze 1) aromasim aanraden tijdens de kuur en 2) postcycle raden ze zowel clomid als nolvadex aan (tegelijkertijd te gebruiken)

Dergelijke gebruiken zag ik zelden (nooit?) voorkomen in dbb.

Hoe kijk jij aan tegen de gebruiken in amerika ?

Hey BC, op het amerikaanse forum steroids.com heb ik gelezen dat ze 1) aromasim aanraden tijdens de kuur en 2) postcycle raden ze zowel clomid als nolvadex aan (tegelijkertijd te gebruiken)

Dergelijke gebruiken zag ik zelden (nooit?) voorkomen in dbb.

Hoe kijk jij aan tegen de gebruiken in amerika ?
Amerikaanse boards stikt het van de hypochonders met gyno, vandaar de aromasin. Qua SERMs maakt het in principe weinig uit wat je kiest, zolang je je hCG maar op orde hebt.

Bigcat,

Ik zie net een filmpje van rich piana waar hij verteld dat je hcg nooit naast test hoort te zetten en altijd pas als je in je nakuur zit.
Over het lh hormoon hoor je hem niet praten.

Die vent zal het toch wel weten allemaal lijkt me.

Bigcat,

Ik zie net een filmpje van rich piana waar hij verteld dat je hcg nooit naast test hoort te zetten en altijd pas als je in je nakuur zit.

Wat denk je nu dat bigcat gaat zeggen? ;)
Dit is het meest besproken onderwerp in dit topic dus snap echt niet waarom je dit uberhaupt nog gaat vragen.

Wat denk je nu dat bigcat gaat zeggen? ;)
Dit is het meest besproken onderwerp in dit topic dus snap echt niet waarom je dit uberhaupt nog gaat vragen.

Hij geeft er ook geen onderbouwing bij maar ik vroeg het me gewoon af robje

Rich piana is het toppunt van bro-science.
Ik heb hem echt heel veel rare uitspraken horen maken die gewoon weg niet kloppen.

Maar ok dan, mss nog even herhalen : HCG na de kuur kan in principe, doen ze ook om BBers te behandelen die niet meer vruchtbaar zijn, maar het doet het nut ervan zowat te niet, omdat de behandeling met stootdossisen is, voor langere duur, waardoor je recovery net langer duurt, niet korter.

BC, altijd na zo een 6-7 weken in kuur word ik soms wakker met geen of weinig gevoel in mijn hand(en). Is dit nu een gevolg van te dik bloed/te hoog hematocriet?

• Like
Waarderingen: Apv
Bigcat,

Rich piana is gewoon een buffe jesse2010

Bigcat,

Ik wil van week 5 tot en met week 10 30mg (HG) anavar toevoegen aan mijn 500mg test-e kuur. Voornamelijk voor de extra kracht en om wat droger te worden. Denk jij dat dit zin heeft? Ik word nu overigens ook al wat droger rond mijn middel op de test-e alleen. Als ik het goed begrijp zet test om in DHT, en anavar is geen DHT maar een andere stof die er iets op lijkt, toch? Dus dan dacht ik dat deze 2 elkaar niet in de weg zouden zitten en ik van beiden kan profiteren.

Wil graag horen wat jij hier van vindt

Hij vindt anavar voor vrouwen. So do i.

Big Cat

Ik weet dat ALS je bloedwaarden schommelen meestal de sides erger worden..

Nou wou ik men overgebleven Omnadren flesjes allemaal breken, in een vial stoppen en dan Elke 4 Dagen 125mg omnadren zetten.. en 525mg Tren A EW ( 525 ipv 700 omdat ik dan nog een keer verhogen kan zonder direkt op 1G tren A te zitten..)

Worden dan alleen de sides van omnadren erger of de tren sides ook?

Antwoorden mag gewoon met JA of NEE als je weinig tijd heb.

New

BC,

wat vind jij van recompen tijdens een cut/bulk op aas?

Ik vind het wel waard om te proberen, maar lijkt mij vooral iets voor een cycle die redelijk lang is, zeg 14+ weken. En als je al op een respectabel vp/gewicht bent. Anders zou het zonden zijn lijkt mij om niet wat 'sneller/langzamer' vet/spier te winnen/verliezen :). Of hou jij het liever bij het traditionele bulk/cut.

Ik wil een wat langere kuur proberen, en dan dmv recompen van 12% naar ongeveer 8% gaan zonder te veel te verliezen aan vvm, en heb niet prese een tijds limiet wanneer ik op de 8 wil staan. Ik zou het ook goed vinden als ik uiteindelijk 9/10% heb. Daar lijkt recomp ideaal voor denk je niet?

BC,

wat vind jij van recompen tijdens een cut/bulk op aas?

Ik vind het wel waard om te proberen, maar lijkt mij vooral iets voor een cycle die redelijk lang is, zeg 14+ weken. En als je al op een respectabel vp/gewicht bent. Anders zou het zonden zijn lijkt mij om niet wat 'sneller/langzamer' vet/spier te winnen/verliezen :). Of hou jij het liever bij het traditionele bulk/cut.

Ik wil een wat langere kuur proberen, en dan dmv recompen van 12% naar ongeveer 8% gaan zonder te veel te verliezen aan vvm, en heb niet prese een tijds limiet wanneer ik op de 8 wil staan. Ik zou het ook goed vinden als ik uiteindelijk 9/10% heb. Daar lijkt recomp ideaal voor denk je niet?

Recomp is gewoon een popie jopie term man. Alsof je in je normale cut wel 10 kg spier in wilt leveren. Cutten wordt nog teveel gezien als in : ik wil zo en zoveel kilo's afvallen ipv gewoon naar je VP te kijken. Zelfde voor bulken, als je niet als een bezetene bulkt hoef je ook niet na die 2 maand weer een diepe cut erin te gooien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven