XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt weer voor de uitleg! :)

Je raad dus 500 test aan tijdens een cut, maar het is ook afhankelijk ervan of de persoon gevoelig is om vocht vast te houden, stel je bent er gevoelig zou het dan verstandig zijn om bijv. Arimdex op 0, 5mg eod mee te late lopen om t vocht tegen te gaan?

En heel iets anders, ik ben nu al een jaar aant blast/cruisen. Nu wil mn vriendin een kind, ik was in de veronderstelling dat dit door mijn continue test gebruik vrijwel onmogelijk is. Nu is ze inmiddels 3x zwanger geweest maar heeft ze iedere keer een miskraam gekregen, terwijl zij zelf al een kind heeft. Nu beweert haar arts dat jet het aan mij ligt omdat mijn zaad te slecht is om te overleven door mn aas gebruik. Ikzelf dacht dat test er alleen voor zorgt dat de kanst op zwanger worden aanzienlijk kleiner is, maar als t dan toch lukt, dat het dan eigl niet meer aan mij kan liggen?

oeh gevoelige zaak haha vooral als je naar je vriendin toegaat om even te zeggen dat ondanks aas gebruik t aan haar ligt...zou niet in je schoenen willen staan. haha zaad heeft btw niet veel test nodig om goed te groeien. heb je t al laten chekken naar de kwaliteit van je zaad? dokter kan zeggen dat t WAARSCHIJNLIJK door aas komt maar als je zaad goed is dan ja...

Je raad dus 500 test aan tijdens een cut, maar het is ook afhankelijk ervan of de persoon gevoelig is om vocht vast te houden, stel je bent er gevoelig zou het dan verstandig zijn om bijv. Arimdex op 0, 5mg eod mee te late lopen om t vocht tegen te gaan?

Geen extreme voorstander van anti-e's te gebruiken gewoon om vocht tegen te gaan. Zou normaal geen issue mogen zijn als je je injecties frequent genoeg zet. Je kan ook test verlagen, of voor een deel of helemaal door boldenone vervangen, maar je moet wel opletten dat je dan niet te kampen krijgt met mood swings, depressie en/of libidoverlies. En mss andere ongemakken. dus da's een afweging die je voor jezelf maakt.

En heel iets anders, ik ben nu al een jaar aant blast/cruisen. Nu wil mn vriendin een kind, ik was in de veronderstelling dat dit door mijn continue test gebruik vrijwel onmogelijk is. Nu is ze inmiddels 3x zwanger geweest maar heeft ze iedere keer een miskraam gekregen, terwijl zij zelf al een kind heeft. Nu beweert haar arts dat jet het aan mij ligt omdat mijn zaad te slecht is om te overleven door mn aas gebruik. Ikzelf dacht dat test er alleen voor zorgt dat de kanst op zwanger worden aanzienlijk kleiner is, maar als t dan toch lukt, dat het dan eigl niet meer aan mij kan liggen?

En gebruik je HCG ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.265

En toen heb je niet gelijk een potje meegekregen om even vol te maken om te zien hoeveel levendige zaadcellen aanwezig zijn in je productie?
Dat zou raar zijn, zowel van de arts als van jullie. Dan wil je dat toch weten?

Volgens mij ligt het 9/10 keer aan de celdeling toch? Slecht zaad haalt het eitje normaliter niet, zeker niet 3 keer op rij.

Volgens mij ligt het 9/10 keer aan de celdeling toch? Slecht zaad haalt het eitje normaliter niet, zeker niet 3 keer op rij.
Of iets morfologisch slecht is of niet houdt nog niet in dat het genetisch materiaal allemaal in prima staat is he.

Bij 3 miskramen zou ik als ik die arts was toch eens zowel vrouw als man laten onderzoeken.

Mijn vriendin is duits, dus we kunnen niet allebei naar de zelfde arts. Dus ik zou zelf in nederland naar de arts moeten gaan om mij te laten onderzoeken. Dit heb ik tot nu toe nog niet gedaan omdat ik eerlijk gezegd nog niet persee nu een kind wil, maar ik begin me langzaam wel zorgen te maken dat ik geen kinderen kan krijgen. Haar arts beweerde overigens dat t niet aan haar ligt omdat zijn onder andere al een gezond kind heeft. En ik was eigl in de veronderstelling dat zodra ze daadwerkelijk zwanger geworden is t niet aan de man kan liggen?
En nee ik gebruik geen hcg.

Mijn vriendin is duits, dus we kunnen niet allebei naar de zelfde arts. Dus ik zou zelf in nederland naar de arts moeten gaan om mij te laten onderzoeken. Dit heb ik tot nu toe nog niet gedaan omdat ik eerlijk gezegd nog niet persee nu een kind wil, maar ik begin me langzaam wel zorgen te maken dat ik geen kinderen kan krijgen. Haar arts beweerde overigens dat t niet aan haar ligt omdat zijn onder andere al een gezond kind heeft. En ik was eigl in de veronderstelling dat zodra ze daadwerkelijk zwanger geworden is t niet aan de man kan liggen?

Als je nog geen kind wilt zou ik me daar eerder zorgen om maken man.

AAS verandert niet de dna structuur volgens mij dus lijkt me sterk dat aas nog van invloed is na bevruchting..

Beste BC,

mbt tot ghrp-6 en cjc-1295 las ik laatst in een discussie een aantal dingen:
- roken/alcohol/etc is extreem gevaarlijk omdat IGF apoptosis tegenhoud. Dus extra verhoogd risico
- na inject direct hiit daarna pas eten ivm hoge bloedsuiker dat je naar beneden dient te werken, omdat je anders vet aanzet.

Dit was van iemand die het van de theoretische kant benaderde, maar tot nu toe enkel gelezen dat 15-20 minuten wachten na het eten genoeg is.

Wat is van beiden punten jouw mening?

Sorry voor kort taalgebruik zit op telefoon, en excuses als het beneden jouw niveau is qua vragen.

Hij had trouwens nog wel meer theorieën over van alles, dus ben benieuwd of er wat klopt van wat die zegt of dat het gewoon allemaal bs is.

naar mijn weten zorgt aas er enkel voor dat je minder zaadcellen produceert, heb alleen wel eens gehoord dat door HCG de kwaliteit van zaad naar beneden kan gaan, echter dit gebruik je niet.

Of iets morfologisch slecht is of niet houdt nog niet in dat het genetisch materiaal allemaal in prima staat is he.

Bij 3 miskramen zou ik als ik die arts was toch eens zowel vrouw als man laten onderzoeken.

Na even Googlen wat je nou eigenlijk zegt, heb je wel een punt idd. Had je voordat ik Google gebruikte ook, maar nu snap ik je tenminste. Maar dan is het raar dat de doc het maar op anabolen gooit, bedoelde ik.

misschien toch maar eens wat vialtjes bestellen:D

Na even Googlen wat je nou eigenlijk zegt, heb je wel een punt idd. Had je voordat ik Google gebruikte ook, maar nu snap ik je tenminste. Maar dan is het raar dat de doc het maar op anabolen gooit, bedoelde ik.

Dat was ook het punt, er is geen enkele aanwijzing dat het aan de anabolen ligt. Feit dat hij aan de AAS zit zonder HCG zal ongetwijfeld bijdragende factor zijn aan de moeilijkheden, maar het lijkt weinig waarschijnlijk dat het de causatieve factor is. Vooral omdat miskramen in de eerste 3 maand meestal het gevolg zijn van factoren die inwerken op de moeder. Zoals al aangehaald, elke conclusie lijkt erg voorbarig zonder verdere testen.

Dat was ook het punt, er is geen enkele aanwijzing dat het aan de anabolen ligt. Feit dat hij aan de AAS zit zonder HCG zal ongetwijfeld bijdragende factor zijn aan de moeilijkheden, maar het lijkt weinig waarschijnlijk dat het de causatieve factor is. Vooral omdat miskramen in de eerste 3 maand meestal het gevolg zijn van factoren die inwerken op de moeder. Zoals al aangehaald, elke conclusie lijkt erg voorbarig zonder verdere testen.

Maar aas veranderd niet de DNA structuur dus na bevruchting heeft het geen invloed meer toch? :shrug:

schommeling bloedwaardes

Vraag. bij het zetten van aas bvb 500mg test e/ 400mg tren e /400mg mast e. EW .
Wat is dan verstandiger/beter om te doen om zo min mogelijk schommelingen in de bloedwaardes te krijgen.
Deze doseringen delen door 2 en dan bvb maandag en donderdag te zetten,
Of maandag 250mg test met 400 tren en donderdag 250 test met 400mast,
Of maandag 250mg test met 200 tren en 200 mast /en dit donderdag weer herhalen.
Of gewoon alles in 1 keer in de week.

Vraag. bij het zetten van aas bvb 500mg test e/ 400mg tren e /400mg mast e. EW .
Wat is dan verstandiger/beter om te doen om zo min mogelijk schommelingen in de bloedwaardes te krijgen.

alles effen in 2 verdelen en tweemaal in de week. Dus 1ml van elk, 2x/week.

Nu lees je je vraag nog een keer goed over, denk je even na ipv gewoon stom maar te gaan vragen zonder na te denken.

Ja, gedaan? Je sloeg jezelf vast voor je kop he?

---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

alles effen in 2 verdelen en tweemaal in de week. Dus 1ml van elk, 2x/week.

Goddamnit je was me voor :P

Nu lees je je vraag nog een keer goed over, denk je even na ipv gewoon stom maar te gaan vragen zonder na te denken.

Ja, gedaan? Je sloeg jezelf vast voor je kop he?

stom maar te gaan vragen zonder na te denken???

VERKLAAR??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven