XXL Nutrition

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Haha tren start over 4,5 week :D zit momenteel aan de anavar deca test. Ik ga erg veel op vakantie dit jaar en zou het zonde vinden als ik daar geen zin zou hebben :( ik heb dit bij elke kuur trouwens zelfs bij oral only had ik last ervan

Waarom ga je niet gewoon cruisen en blasten dan? Lijkt me toch een stuk prettiger dan wat je nu doet.

Waarom ga je niet gewoon cruisen en blasten dan? Lijkt me toch een stuk prettiger dan wat je nu doet.

Dat blijkt toch wel beste te zijn he. Beter dan 2/3 kuurtjes per jaar wat veel "schadelijker" blijkt te zijn.

OT: Hcg tijdens cruise ook op 2x500iu of kun je dit dan verlagen? € ;)

Dat blijkt toch wel beste te zijn he. Beter dan 2/3 kuurtjes per jaar wat veel "schadelijker" blijkt te zijn.

Dosis HCG is niet afhankelijk van dosis of duur van AAS. Altijd zelfde.

Ik blast en cruise nu zelf al bijna een jaar en het is werkelijk een wereld van verschil met PCT en al die ongein, had ook altijd vrij veel problemen tijdens PCT.

Ik had een paar vragen over tren namelijk. 1. Als je Trenbolone neemt dat je t3 aanmaak minder zal worden en je zo meer progestageen zal aanmaken, dus bij een tren cycle is het aan te raden om t3 erbij te ''supplementeren''? 2. Als tren niet converteert naar oestrogeen of DHT hoe hebben sommige last van haaruitval? Wat zit er exact hier achter? En nog een laatste vraag, je ziet vaak fysieken met absurde delts, welke aas zorgt ervoor voor zulke kanonskogels? Ik lees dat Bold, tren hier voornamelijk voor zorgen maar daar twijfel ik dus over.

Laatst bewerkt:
Big Cat, ik heb al 2 jaar last van mijn elleboog. De enige oefening die ik kan doen zonder last te krijgen is een soort combinatie van een pullover/skullcrusher. De stang laat ik dan achter mijn hoofd zakken. Weet jij toevallig nog één of meerdere oefeningen die ik kan doen?

beste BC

ik las een paar pagina´s terug over jouw advies mbt gezondheid tussen blasten en cruisen en van on-off gaan.

de vraag is zijn mijn receptoren na een cruise van 100mg x aantal weken even gevoelig voor androgeen materiaal als compleet off gaan voor een zelfde periode?

Ik had een paar vragen over tren namelijk. 1. Als je Trenbolone neemt dat je t3 aanmaak minder zal worden en je zo meer progestageen zal aanmaken, dus bij een tren cycle is het aan te raden om t3 erbij te ''supplementeren''? 2. Als tren niet converteert naar oestrogeen of DHT hoe hebben sommige last van haaruitval? Wat zit er exact hier achter? En nog een laatste vraag, je ziet vaak fysieken met absurde delts, welke aas zorgt ervoor voor zulke kanonskogels? Ik lees dat Bold, tren hier voornamelijk voor zorgen maar daar twijfel ik dus over.

1.tren zou licht het metabolisme doen dalen, het metabolisme is niet helemaal duidelijk. Zou een verminderde conversie van T4 naar T3 kunnen zijn, maar zeker geen verminderde productie schildklierhormonen. Onder HPTA blokkade van AAS maak je geen reet progesterone aan, en dan nog is tren een lichte anti-PR middel dat progesterone blokkeert, dus waar je dit haalt, god mag het weten :s T3 bij tren kan nuttig zijn, maar T3 in lage dosis is eigenlijk ALTIJD nuttig bij AAS.

2.Ik denk dat je nog niet helemaal snapt hoe AAS werken. Op het macroniveau is het nochtans heel simpel. Het androgeen bind de androgene receptor en activeert die. maakt geen **** uit of dat nu test, tren of DHT is. EEn androgeen activeert de androgene receptor en veroorzaakt zo alle anabole EN ANDROGENE effecten, inclusief versneld haaruitval bij mensen die er last van hebben.

3.Twijfel daar ook sterk aan, zie voorgaande. De neiging om heel unieke attributen toe te schrijven aan specifieke AAS, wat ik de "candy-shop" mentaliteit noem, is iets wat al 50 jaar meegaat, maar waar geen fl**ker van aan is. Je hebt er die er uit steken, omwille van hun ambigue karakter, niet in het minste tren, maar ik bv kan voor geen meter het onderscheid zien tussen al de rest gewoon door het in te spuiten.

---------- Toegevoegd om 23:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

beste BC

ik las een paar pagina´s terug over jouw advies mbt gezondheid tussen blasten en cruisen en van on-off gaan.

de vraag is zijn mijn receptoren na een cruise van 100mg x aantal weken even gevoelig voor androgeen materiaal als compleet off gaan voor een zelfde periode?

Er is geen downregulatie of upregulatie van AR's door AAS gebruik. Dit zou onderhand ook al basiskennis moeten zijn.

Alle zever over receptors cleanen, ongevoeligheid en al die bullshit is juist dat, bullshit. Gains gebeuren niet lineair, als je dat verwacht weet je niet waar je mee bezig bent. Maar heeft geen fluit te zien met "receptorgevoeligheid" of andere hocus pocus.

Beste BC,
momenteel zit ik in een kuur 900 test e pw, 600 deca pw, 3iu nordi per week.
ik wil hierna bridgen en doorgaan met 300 test en 600/800 tren e per week.
1)Hoe lang bridge is het beste aan te houden, ik dacht zelf 6 weken op 300mg test e.
2)Is de bridge puur bedoelt als rust voor je lichaam
3)Zal ik de hgh gewoon op 3iu houden of is verhogen slimmer voor de bridge?
4)zou oxy veel toevoegen als kickstart, ivm de synergie tren/oxy of is het beetje too much?

ps ik ga niet meer off vandaar geen hcg.

Laatst bewerkt:
Beste BC,
momenteel zit ik in een kuur 900 test e pw, 600 deca pw, 3iu nordi per week.
ik wil hierna bridgen en doorgaan met 300 test en 600/800 tren e per week.
1)Hoe lang bridge is het beste aan te houden, ik dacht zelf 6 weken op 300mg test e.
2)Is de bridge puur bedoelt als rust voor je lichaam
3)Zal ik de hgh gewoon op 3iu houden of is verhogen slimmer voor de bridge?
4)zou oxy veel toevoegen als kickstart, ivm de synergie tren/oxy of is het beetje too much?

ps ik ga niet meer off vandaar geen hcg.

2.Ja, dus antwoord op 1 is zolang als het nodig
3.Niet tenzij je slin gaat zetten
4.Oxy + tren na een bulk vooral erg synergistisch voor je bloeddruk. Dus mee oppassen.

Er is geen downregulatie of upregulatie van AR's door AAS gebruik. Dit zou onderhand ook al basiskennis moeten zijn.

Alle zever over receptors cleanen, ongevoeligheid en al die bullshit is juist dat, bullshit. Gains gebeuren niet lineair, als je dat verwacht weet je niet waar je mee bezig bent. Maar heeft geen fluit te zien met "receptorgevoeligheid" of andere hocus pocus.

Maar verhoogde test wordt toch weet op andere manieren gecompenseerd?

Is t eigenlijk zo dat zoals je 10 weken 500 Mg zet en vervolgens 10 weken 1000 Mg dat dit redelijk dezelfde massa gains zal geven als 500 Mg, trt periode en weer 500 Mg?

En als je na 10 weken wisselt van aas maak je dan ook weer dezelfde gains als wanneer je trt tussen door gezet had?

2.Ja, dus antwoord op 1 is zolang als het nodig
3.Niet tenzij je slin gaat zetten
4.Oxy + tren na een bulk vooral erg synergistisch voor je bloeddruk. Dus mee oppassen.

moet eerst anderen karma geven, bedankt voor je antwoord, ik laat zowiezo na 5 weken bloed trekken en op basis daarvan door.
Veel dank voor de moeite.

Maar verhoogde test wordt toch weet op andere manieren gecompenseerd?

Is t eigenlijk zo dat zoals je 10 weken 500 Mg zet en vervolgens 10 weken 1000 Mg dat dit redelijk dezelfde massa gains zal geven als 500 Mg, trt periode en weer 500 Mg?

En als je na 10 weken wisselt van aas maak je dan ook weer dezelfde gains als wanneer je trt tussen door gezet had?

Test wordt een ietwat gebufferd door een toename aan SHBG, maar daar hebben meeste ander AAS dan weer totaal geen last van wegens relatief weinig binding met SHBG. En de hoeveelheid SHBG past zich aan aan de hoeveelheid test, dus als je verhoogt naar 1000, gelijk wanneer of gelijk hoe, dan verhoogt SHBG mee, en als je verlaagt naar 500 verlaagt het mee. Dus er is geen logische bewijsvorming voor wat je beweert.

---------- Toegevoegd om 09:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

moet eerst anderen karma geven, bedankt voor je antwoord, ik laat zowiezo na 5 weken bloed trekken en op basis daarvan door.
Veel dank voor de moeite.

Met karma koop ik niks hoor ;) Moet je niet mee inzitten.

Bigcat .

ik eet tot eind maart 400kcal onder onderhoud en cruise ook tot die tijd op test e 250mg ew.
vanaf april begin ik me blast (test/tren/mast 250/300/600 )

Is het beter om vanaf begin blast op onderhoud te eten? Of beter -400kcal blijven.

me doel is 8-9% half juli.

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Bigcat .

ik eet tot eind maart 400kcal onder onderhoud en cruise ook tot die tijd op test e 250mg ew.

Is het beter om vanaf begin blast op onderhoud te eten? Of beter -400kcal blijven.

Bigcat .

---------- Toegevoegd om 12:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:43 ----------

Bigcat .

Lijkt me no brainer. Als je op 8-9% staat aan begin van blast, dan onderhoud, als je daar nog niet staat, onder onderhoud ;)

BC is het volgende mogelijk (enige goede oplossing door omstandigheden die in mij op kwam)

1-14 test-e
1-14 deca
8-14 tren-e

Daarna cruise

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven