Fitness Seller

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen idee, enige invloed van tren op prolactine is dat ze ze zou moeten verlagen, dus daarvoor moet je eerst je prolactine hoog krijgen, dan tren nemen, en dan vergelijken met tren gewoon. Niet veel zin in.

Ik denk dat tren ongeacht gelijk wat mentaal zwaar kan zijn, de gevolgen van lage cortisol zijn nu eenmaal irritabiliteit, soms lage bloedsuiker, etc, etc. Maar denk voor 90% van mensen die zich bewust zijn van het probleem (diegene die niet van nature agressief of emo zijn) dat het best wel meevalt.

Hmm, misschien ooit eens tren a proberen :p . Ben over t algemeen redelijk stabiel geestelijk maar heb ADD dus word soms al naar van alle onzin die er door mijn hoofd gaat :o

Zink, zink, zink :p op 500test, 800tren, 400mast en hier en daar een oral of wat MT kwam ik al bij op minder dan 3500. En als stats kloppen ben ik zwaarder dan jou (al zit ik wel rond 12%).

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Niets vergelijkt met tren op geen enkele dosis. Primo is een veel zwakker, veel zuiverder androgeen. Trenbolone is een van de meest ambigue en sterkste compounds die er zijn. Zuiver op gains bestaat er altijd een hoeveelheid van iets anders die overeenkomt met een bepaald product. 200% lijkt me dan nog wat laag, maar goed, dat laat ik even terzijde. Maar tren is tren om zoveel redenen en valt niet te vergelijken met primo. De look is zo compleet anders.

ty voor antwoord, had al zon idee dat het niet echt te vergelijken valt :)

Dan is je onderhoud gewoon hoger. Volgens al die k*tformules ligt mijn onderhoud rond de 3600 ofzo ( 4 keer per week sport en verder zittend werk ) maar op 4500 kom ik nog geen gram aan op 1000/800 test/deca en nu 160 gram zink ( ben het nog aan het opbouwen ).

Ja, maar dat was het punt, met zink haal ik er zo'n 1000 kcal af, kom ik bij op 3500 waar ik anders ook 4500 nodig heb, spaart me wel wat tijd uit :p

---------- Toegevoegd om 11:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:28 ----------

Kost nog meer als men test-e per week :P

ja, kunt ook zink en koper apart halen van goedkopere merken he, verhouding is denk ik 25:1, maar probleem dat ik dan vaak hoor is dat ze zink vast hebben met goedkope vullers die bij hogere dosis zwaar op de maag gaan liggen. Dus het is wel wat zoekwerk dan, maar ongetwijfeld zijn er ook goeie die goedkoper zijn.

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:29 ----------

Hmm, misschien ooit eens tren a proberen :p . Ben over t algemeen redelijk stabiel geestelijk maar heb ADD dus word soms al naar van alle onzin die er door mijn hoofd gaat :o

Ik heb ADHD, en moet wel waarschuwen dat ik op het einde van blasts absoluut geen concentratie meer heb :p

Bigcat,

even een vraag ivm met acne, tijndens mijn kuur had nauwelijks last van acne.
Na de kuur wellicht toen me bloedwaardes moesten stabiliseren en het dus ging schommelen kreeg ik last van acne.
of in ieder geval meer puisten dan voorheen.

Nu voor aanstaande maandag ga ik weer beginnen met test deca winny,

zal ik als ik het prikken verdeel, op maadag en donderdag als mijn kuur klaar is dan minder last van acne krijgen of is dit gewoon weer het zelfde verhaal dat op het moment ik stop het weer komt ?
moet ik dan tijdens mijn kuur al vit b5 nemen of doet ik dit dan na mijn kuur wanneer het weer moet stabiliseren ?

Ik heb ADHD, en moet wel waarschuwen dat ik op het einde van blasts absoluut geen concentratie meer heb :p

Ja ik heb dat al zonder dat ik iets neem :roflol:

Zou wel ideaal zijn als met die anti prolactine ook de geestelijke sides te verminderen zijn, kan ik gewoon year round human grade trt zetten en af en toe een korte periode tren a

Bigcat,

even een vraag ivm met acne, tijndens mijn kuur had nauwelijks last van acne.
Na de kuur wellicht toen me bloedwaardes moesten stabiliseren en het dus ging schommelen kreeg ik last van acne.
of in ieder geval meer puisten dan voorheen.

Nu voor aanstaande maandag ga ik weer beginnen met test deca winny,

zal ik als ik het prikken verdeel, op maadag en donderdag als mijn kuur klaar is dan minder last van acne krijgen of is dit gewoon weer het zelfde verhaal dat op het moment ik stop het weer komt ?
moet ik dan tijdens mijn kuur al vit b5 nemen of doet ik dit dan na mijn kuur wanneer het weer moet stabiliseren ?

Zal voor iedereen sterk verschillen, maar omdat het blijkbaar gelijkaardig loopt met hoe het voor mij is kan ik je alvast meegeven dat ik enkel last heb van acne bij het afbouwen van blast naar cruise, dus dezelfde periode die jij aanhaalt. Nooit tijdens een blast. Dus kans is groot dat jij er ook enkel de weken na een kuur last van zal hebben.

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Ja ik heb dat al zonder dat ik iets neem :roflol:

Zou wel ideaal zijn als met die anti prolactine ook de geestelijke sides te verminderen zijn, kan ik gewoon year round human grade trt zetten en af en toe een korte periode tren a

Prolactineremmers zijn dopamine D2 agonisten. Rilatine is een dopamine reuptake inhibitor. Als je gewoon rilatine neemt voor je ADD zul je normaal ook prolactine in check houden, gezien er meer activiteit is op de D2 receptor ook.

Prolactineremmers zijn dopamine D2 agonisten. Rilatine is een dopamine reuptake inhibitor. Als je gewoon rilatine neemt voor je ADD zul je normaal ook prolactine in check houden, gezien er meer activiteit is op de D2 receptor ook.

Adhd medicijnen werken tegen tren sides? :shrug:

Misschien eens kijken of die zooi die ik paar jaar geleden had nog goed is en wat dat precies was. Heb t een paar maanden genomen maar werd er alleen maar wazig van dus mee gestopt.

Denk dat prolactineremmers wel stuk goedkoper zijn dan opnieuw naar psycholoog gaan om medicijnen te krijgen :roflol:

Lol, dat loopt dan hetzelfde.
en je hebt ook adhd z heeft neit met elkaar van doen wellicht maar ik heb ook adhd grappig :P

Wat doe jij dan voor die acne of laat je het gewoon gaan en doe je dr zelf niets tegen?

Kan ik beter 2 x prikken in de week en dosis verdelen of gewoon ew

Adhd medicijnen werken tegen tren sides? :shrug:

Misschien eens kijken of die zooi die ik paar jaar geleden had nog goed is en wat dat precies was. Heb t een paar maanden genomen maar werd er alleen maar wazig van dus mee gestopt.

Denk dat prolactineremmers wel stuk goedkoper zijn dan opnieuw naar psycholoog gaan om medicijnen te krijgen :roflol:

verschil is dat ze wel zeker het probleem oplossen met je concentratie, en ook helpen tegen je prolactineprobleem, met dat verschil dat ik nog altijd niet geloof in een prolactineprobleem, en dat dit soort medicatie dus nog tenminste een iets goed doet.

Prolactineremmers gaan alleen helpen tegen je (niet bestaande) prolactineprobleem, en niets doen voor je concentratie.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

Lol, dat loopt dan hetzelfde.
en je hebt ook adhd z heeft neit met elkaar van doen wellicht maar ik heb ook adhd grappig :P

Wat doe jij dan voor die acne of laat je het gewoon gaan en doe je dr zelf niets tegen?

Kan ik beter 2 x prikken in de week en dosis verdelen of gewoon ew

nee, in de zomer wat meer zonnen of zonnebanken, zink helpt ook tegen acne. voor de rest laat ik het voor wat het is. 2x per week zal je nagenoeg altijd stabielere waarden geven, dat wel, hebt er zeker niets mee te verliezen.

thnx

verschil is dat ze wel zeker het probleem oplossen met je concentratie, en ook helpen tegen je prolactineprobleem, met dat verschil dat ik nog altijd niet geloof in een prolactineprobleem, en dat dit soort medicatie dus nog tenminste een iets goed doet.

Prolactineremmers gaan alleen helpen tegen je (niet bestaande) prolactineprobleem, en niets doen voor je concentratie.

---------- Toegevoegd om 12:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:05 ----------

nee, in de zomer wat meer zonnen of zonnebanken, zink helpt ook tegen acne. voor de rest laat ik het voor wat het is.

Concentratie problemen vallen over het algemeen mee.. Moet wel zeggen dat sinds ik trt zet het ook al een stuk minder is. T is meer het nog instabieler worden waar ik tegen aan kijk :p

Beste Big Cat.

Ben momenteel met me eerste kuur bezig. 10 weken 500 pw test e.

Laat arimidex al meelopen sinds mijn eerste inject op .25 eod om te zorgen dat mn oestrogeen niet skyrocket maakt.
Nou word in mijn topic ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/gewrichtspijn-door-arimidex-361556/ ) geadviseerd om de arimidex te droppe, zit in me 3e week. Zou graag jou mening willen weten. En wil liever niet 'uittesten' of ik gyno gevoelig ben, vind ik geen grappe.

Graag jou mening.

Alvast bedankt

Bigcat,

Zojuist heb ik mijn wintrol binnen gekregen stanozolol injection 50mg per ml.

Ik was in de veronderstelling dat ik tabs zou krijgen niet dus maar goed wintrol is winstol en prik toch liever.

maar nu heb ik wintrsol ampullen van 1ml gedodeers op 50mg per ml.

ik neem aan dat ik dan gewoon elke dag 1ml kan injecteren i.p.v. 50 mg aan tabs weg te werken.

weet dat het werkt maar ik wil het graag even bevestigd hebben vooral ik dr aan begin.

het goed je in de ampul is ook wit iets wat ik nog nooit gezien heb u wel ?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.477
Bigcat,

Ik was in de veronderstelling dat ik tabs zou krijgen niet dus maar goed wintrol is winstol en prik toch liever.

ik neem aan dat ik dan gewoon elke dag 1ml kan injecteren i.p.v. 50 mg aan tabs weg te werken.

weet dat het werkt maar ik wil het graag even bevestigd hebben vooral ik dr aan begin.

Jezus zeg, gaan jullie nu alles hier vragen? Ja dit is zo diepgaand in de materie dat je wel moet..

Beste Big Cat.

Ben momenteel met me eerste kuur bezig. 10 weken 500 pw test e.

Laat arimidex al meelopen sinds mijn eerste inject op .25 eod om te zorgen dat mn oestrogeen niet skyrocket maakt.
Nou word in mijn topic ( http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/gewrichtspijn-door-arimidex-361556/ ) geadviseerd om de arimidex te droppe, zit in me 3e week. Zou graag jou mening willen weten. En wil liever niet 'uittesten' of ik gyno gevoelig ben, vind ik geen grappe.

Graag jou mening.

Alvast bedankt

Arimidex geeft rebound, dus kans zou ook bestaan dat je gyno zou krijgen waar je er normaal geen zou krijgen. Moet ik er bij vermelden hoe ongelooflijk stom het was bij voorbaat een anti-e te nemen voor een probleem dat je mss niet had ?

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:17 ----------

Bigcat,

Echt ? Winstrol suspensie is altijd wit. Is ook een suspensie en geen oplossing, dus dient goed geschud te worden voor optrekken en zetten, en kan wat pijnlijk zijn bij injecteren door korrelvorming. Voor de rest ja, 50 mg inject komt overeen met zo'n 40-45mg oral.

waar doelt u echt op ? dat ik dat nog niet gezien had ?

Jezus zeg, gaan jullie nu alles hier vragen? Ja dit is zo diepgaand in de materie dat je wel moet..

ze zijn al erger geweest :p ben al blij als ik geen dingen 13 keer meer moet herhalen of dat de winny-only crew al vaker door heeft dat ze hier niet moeten zijn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven