- Waardering
- 3.376
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als zou helpen...aantal pip topics gezien deze week? Terwijl we dit hebben. http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/injectiepijn-waarom-261828/
Daarnaast vinden ze het zelf doorgaans een hele geavanceerde vraag..
Niemand gaat die dingen lezen denk ik, ze hebben een vraag en als het zoeken langer duurt dan een topic maken dan maken ze een topic, misschien moet er gewoon een faq komen met korte antwoorden en eventueel verwijzing naar topic met uitgebreid antwoord.Of negeer gewoon al die noob vragen, dan snappen ze vanzelf dat ze geen antwoord krijgen. Extra topics etc is alleen maar meer werk voor BC, lijkt me niet dat die daar zin in heeft..
Misschien dat je dit toch in de geavanceerde sectie kan zetten?
Bedoel niet voor BC per definitie maar gewoon een topic waar mensen kleine vragen kunnen stellen en waar anderen er antwoord op kunnen geven.
Ja, maar kans is als dat zo is dat je dat met alle AAS zult hebben.
---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:37 ----------
Ik doe dit ook al een stuk langer dan ik zelf gebruik. Tussen al de broscience is wat echte science echt wel een sterke verrijking. In mijn geval was er natuurlijk ook een groot stuk ervaring uit de tweede hand. En er kan wel zoiets gezegd worden als "je moet ervaring hebben" voor sommige dingen, je weet bv nooit wat een crash is, of hoe tren voelt, tenzij je het gedaan hebt, maar tegelijkertijd is dat niet het soort dingen wat je moet weten om correct advies te geven.
---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------
Verlichting voor wat ?
---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:42 ----------
Geen idee. en ik neem de mijne ook niet omdat het bisglycinaat is. Data over verschillende vormen en wat al dan niet beter is lijkt uiteenlopend, en ik denk in de dosis waarvan ik spreek behoorlijk irrelevant. Ik neem het merk dat ik neem omdat er al extra koper inzit, en dat een stuk makkelijker is. Het bevat ook geen andere stoffen die me (zoals sommigen met hun zink supps voorhebben) problemen met men maag geeft.
---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:44 ----------
Uiteraard, zoals de signature ook aangeeft is alles wat ik zeg ook volledig fictief hoor. Ik gebruik zelf helemaal niets. Ik ben 106 kg natural. Puur op cell-tech, veel boterhammetjes en cornflakes.
---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
Alles sinds gisteravond (hopelijk) opgelost. Duurde even wat langer omdat ik achtereenvolgens met buikgriep en griep kamp.
---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------
Kan best, maar de als je de studies niet leest dan zie je ook niet wat de basiswaarde van test is (wanneer +40% bv nog altijd een extreem lage testwaarde is), en zoals we wel langer weten zal toename in vrije test ten koste van totaal test leiden tot versnelde excretie en metabolisatie van test, en zijn toenames van test (alsook insuline en GH) binnen de fysiologische range nooit gelinkt aan toenames in kracht en/of spiermassa.
Muscletech heeft zo zen naam gemaakt. Lieten studies uitvoeren, en maakten dan 6-page ad reports die leken op artikels, en dan supplementen aanraden met claims als +700% dit enz, en die waren 100% correct. Behalve dat ze vergaten erbij te vermelden dat zelfs met +700% de waardes nog niet als statistisch significant konden beschouwd worden. Vandaar dat het altijd handig is als je de eigenlijke studies kan lezen.
Niemand gaat die dingen lezen denk ik, ze hebben een vraag en als het zoeken langer duurt dan een topic maken dan maken ze een topic, misschien moet er gewoon een faq komen met korte antwoorden en eventueel verwijzing naar topic met uitgebreid antwoord.
Vind gewoon dat iemand minimaal 250 posts oid moet hebben voor ze uberhaubt in deze sectie kunnen posten. Lezen moet wel kunnen!Verplaatst. Kijk goed naar de regels van dit gedeelte van de sectie. Géén noob vragen! Topic is/was bedoeld voor vragen aan big cat over geavanceerd aas gebruik..
Voor andere vragen gebruik je de search of maak je een eigen topic aan.
Als zou helpen...aantal pip topics gezien deze week? Terwijl we dit hebben. http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/injectiepijn-waarom-261828/
Daarnaast vinden ze het zelf doorgaans een hele geavanceerde vraag..
Mensen moeten echt wel regels en stickies lezen, al is het maar uit respect voor de andere leden.
Ja, die 250 extra test en bijhorende estro en dht. Als je nu je test naar 500 verhoogt ben je weer perfect in orde.
is ook geen enkele reden om meer B6 te supplementeren dan in een standaard B-complex zit. Ik denk niet dat iemand dit beweerd heeft, maar moest het zo zijn, het is niet verstandig ZMA te gebruiken om de dosissen zink binnen te krijgen die hier aangeraden worden. Van zink weten we dat je, als je op je koper en ijzer inname let, een stuk hoger kan zonder problemen, hetzelfde geld niet voor magnesium en B6.
Dit snap ik niet. Meer testosteron is toch gewoon meer opbouw van spiermassa? Waarom geldt dat niet voor binnen de fysiologische range? Mensen met een hoog natuurlijk testosterongehalte bouwen toch (in principe) sneller spiermassa dan mensen met een lager testosterongehalte... Dus een persoon met een bepaald testosterongehalte bouwt toch meer spiermassa op wanneer dat gehalte toeneemt met bijv. 40%, ook al zit dat nog in de fysiologische range? Je zei laatst ook dat zink o.a. goed is vanwege een toename van test, maar dat is toch ook nog in de fysiologische range?Kan best, maar de als je de studies niet leest dan zie je ook niet wat de basiswaarde van test is (wanneer +40% bv nog altijd een extreem lage testwaarde is), en zoals we wel langer weten zal toename in vrije test ten koste van totaal test leiden tot versnelde excretie en metabolisatie van test, en zijn toenames van test (alsook insuline en GH) binnen de fysiologische range nooit gelinkt aan toenames in kracht en/of spiermassa.
Top, ga meteen vanaf morgen test verhogen. Is de benodigde dosering test gerelateerd aan de dosering tren? Moet ik dus, wanneer ik over een paar maanden 700 tren e ga zetten, me test ook naar 750 gooien of zal 500 dan ook voldoende zijn.
Ik heb gelezen dat een hoge zinkinname o.a. kan leiden tot een verhoogde LDL en een verlaagde HDL. Na 6 weken lang 300 mg elementair zink steeg de LDL/HDL-ratio van 2.6 naar 4.2 (1). Uit een andere studie bleek dat HDL met 25% daalde na 160 mg elementair zink voor 6 weken (2). Het zijn niet bepaald de meest recente studies, maar hoe kijk jij hier tegenaan, aangezien je zegt dat je zonder problemen een stuk hoger in zink kan zitten?
Bronnen:
1: Excessive intake of zinc impairs immune responses (1984)
2: Zinc lowers high-density lipoprotein-cholesterol levels (1980)
Dit snap ik niet. Meer testosteron is toch gewoon meer opbouw van spiermassa? Waarom geldt dat niet voor binnen de fysiologische range? Mensen met een hoog natuurlijk testosterongehalte bouwen toch (in principe) sneller spiermassa dan mensen met een lager testosterongehalte... Dus een persoon met een bepaald testosterongehalte bouwt toch meer spiermassa op wanneer dat gehalte toeneemt met bijv. 40%, ook al zit dat nog in de fysiologische range? Je zei laatst ook dat zink o.a. goed is vanwege een toename van test, maar dat is toch ook nog in de fysiologische range?
Om toch nog even terug te komen op het lage oestrogenen gehalte dat depressie zou veroorzaken bij tren. Nu bedacht ik me net dat mijn libido ook gewoon echt 0,0 is waar het bij de vorige keer tren juist enorm hoog was. Zou dat dan juist niet betekenen dat oestrogenen juist te hoog is?
Top dat het topic verplaatst is.
Ik ben begonnen met het nemen van GHRP-6 en CJC-1295 zonder DAC. Ik wil weten of ik een goed product in handen heb en wil hiervoor mijn HGH laten testen.
Ik neem per keer 100mcg GHRP-6 en 100 met mcg CJC-1295 zonder DAC.
Ik heb een vraag over het laten testen van mijn HGH in het bloed door peptiden gebruik.
Wat ik heb begrepen is dat na 45 min minuten een piek van de HGH plaatsvindt.
Dus ik neem 2 a 3 uur geen eten meer tot me zodat de impuls van HGH niet geremd wordt. Dan injecteer 100mcg van deze peptiden. Moet ik dus na 45 min bloed laten trekken en moet ik nog ergens rekening mee houden?
Nog nooit geweten dat te hoog estro het probleem was als er sprake was van hoge dosissen niet-estrogene compounds zoals tren, mast, primo etc. Te hoog estro kan wel zulke probs geven, evengoed als te weinig, maar in de meest voorkomende casussen spreken we over hele hoge androgeen levels en estrogene compounds die zelfs wanneer alleen gegeven weinig probs geven.
---------- Toegevoegd om 14:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:52 ----------
Nee, lijkt me perfect, een uurtje na het injecteren, nuchter meten. Ik zou nu wel niet direct weten wat voor referentie je moet hebben die je zou aantonen wat de kwaliteit van die peptiden is. Vind geen data over hoeveel GH er zou moeten geproduceerd worden bij een bepaalde dosis.
Nee, lijkt me perfect, een uurtje na het injecteren, nuchter meten. Ik zou nu wel niet direct weten wat voor referentie je moet hebben die je zou aantonen wat de kwaliteit van die peptiden is. Vind geen data over hoeveel GH er zou moeten geproduceerd worden bij een bepaalde dosis.
BC even wat vraagjes omtrent Hematocriet. Dit omdat ik er gewoon heel weinig over kan vinden op internet.
- Wat is een "gezonde" dan wel "normale" waarde voor je Hematocriet?
- Wat is een "gevaarlijke" waarde voor je Hematocriet? En is dit universeel, of spelen er andere factoren mee waardoor een bepaalde waarde voor persoon 1 gevaarlijk kan zijn en voor de ander niet zo, of helemaal niet?
- Met hoeveel daalt de waarde gemiddeld na een bloeddonatie? (heb nog nooit bloed gedoneerd, geen idee wat ook een normale hoeveelheid is om te doneren).
- Wat zijn de lange termijn gevolgen (indien bekend) van een langdurig te hoge Hematocrietwaarde in het bloed?
- Naast AAS gebruikers, welke soort aandoening kan er voor een te hoge Hematocrietwaarde zorgen?