AndroidHealthClinic

Vraag het aan...Big Cat

Status
Niet open voor verdere reacties.
BC,

wat vind jij van kokos olie vs olijfolie. Kokosolie zou minder snel aanbranden wat gezonder zou zijn dan olijfolie. Maar de verzadigde vetten van kokosolie zijn vele malen hoger waardoor het weer ongezond is. Al moeten die verzadigde vetten weer 'gezonder' zijn om bepaalde redenen. (snap daar niet echt veel van) Van de kokosolie.

Zover ik weet is kokosolie gewoon een no go voor je cholesterol of zie ik dat verkeerd?

• Like
Waarderingen: YOGI
Ik lees bij beginners in de AAS sectie best dikwijls van een brede gast heeft me geadviseerd......dus het zal wel kloppen, wat hij zegt omdat hij zelf zo buff is. Ik heb die associatie nooit begrepen. Waarom ben ik geneigd adviezen van BC en bijvoorbeeld GetbigXXL aan te nemen....gewoon simpelweg door hun kennis en hun argumentatie. Zolang wij als BB community niet vragen om gedegen argumenten voor we supps of AAS aanschaffen maar een brede gast die we niet kennen gelijk op zijn buffness geloven blijft de hele advertentie markt van supps (vooral in de VS) zo debiel als het nu is. Natuurlijk zou ik daar niet aan meewerken. Ik heb genoeg geld om rond te komen. Niet dat ik gevraagd zou worden met mijn fysiek overigens.

En eerlijk zijn over AAS, natuurlijk niet. Slechts en alleen tegen een arts als dat medisch noodzakelijk is. Die arts heeft toch een beroepsgeheim. Verder zie ik het nut er niet van in om open te zijn. Al was het maar omdat ik niemand wil aanzetten tot. Ik ga geen AAS reclame maken. Wel gebeurd het als ik eerlijk ben over wat ik er van weet dat mensen beseffen van die gast kent vast bronnen. Dan gaan ze zeuren over bestellingen en dat doe ik dus never nooit bij onbekenden. Meestal doe ik alsof ik amper weet wat AAS zijn. Gewoon doen alsof je het allemaal van horen zeggen hebt en er de ballen van snapt.

Inderdaad groot gelijk heb je!

Arimidex geeft rebound, dus kans zou ook bestaan dat je gyno zou krijgen waar je er normaal geen zou krijgen. Moet ik er bij vermelden hoe ongelooflijk stom het was bij voorbaat een anti-e te nemen voor een probleem dat je mss niet had ?

Ik dacht dat het een goede zaak was om oestrogeen een beetje te regelen met een AI zodat die niet omhoog knalt. Wat raad je me nu aan? Dit is me 3e week. Meteen ari droppen of n weekje afbouwen en dan ermee kappe? Of doorzetten?

Zink, zink, zink :p op 500test, 800tren, 400mast en hier en daar een oral of wat MT kwam ik al bij op minder dan 3500. En als stats kloppen ben ik zwaarder dan jou (al zit ik wel rond 12%).

---------- Toegevoegd om 10:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:37 ----------

Niets vergelijkt met tren op geen enkele dosis. Primo is een veel zwakker, veel zuiverder androgeen. Trenbolone is een van de meest ambigue en sterkste compounds die er zijn. Zuiver op gains bestaat er altijd een hoeveelheid van iets anders die overeenkomt met een bepaald product. 200% lijkt me dan nog wat laag, maar goed, dat laat ik even terzijde. Maar tren is tren om zoveel redenen en valt niet te vergelijken met primo. De look is zo compleet anders.

Dus primo is meer zuiver androgeen dan trenbolone, betekent dit dan ook dat primo meer androgeen gerelateerde bijwerkingen kan geven dan een trenbolone?

Ik dacht dat het een goede zaak was om oestrogeen een beetje te regelen met een AI zodat die niet omhoog knalt. Wat raad je me nu aan? Dit is me 3e week. Meteen ari droppen of n weekje afbouwen en dan ermee kappe? Of doorzetten?

AI is iets wat je neemt als je overgevoelig bent aan estrogenen en vaak bij zelfs lage dosissen estrogeen last krijgt van effectieve gyno (gyno is dus niet een jeukende tepel of zo he). Het dient om iets te behandelen. Je behandelt niet iets wat je niet weet dat je hebt. Is net zoals als die slimmerds die op tren plots dopamine agonisten gaan nemen tegen iets wat tren niet kan veroorzaken.

Ik zou het gewoon doornemen tot na je nakuur, en daarna niet meer tenzij het later nodig blijkt.

---------- Toegevoegd om 14:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:14 ----------

Dus primo is meer zuiver androgeen dan trenbolone, betekent dit dan ook dat primo meer androgeen gerelateerde bijwerkingen kan geven dan een trenbolone?

Nee, zoals als vaker aangehaald, zal je voor elke kg spierwinst met elk product evenveel androgene neveneffecten hebben, met uitzondering van test en nandrolone. No other exceptions. Met zuiverder androgeen bedoel ik dat het meer specifiek werkt op de AR, daar waar tren naast een androgeen ook een sterke PR en GR blokker is, en dat voor een groot deel zen effecten verklaart.

Moet je zink er ook uit laten wanneer je als naturel cut, omdat zink ook een positieve invloed heeft op de hormonen en cutten een negatieve werking? En weet u iets over exogeen hormonen toedienen en peesherstel als de aanhechting verplaatst wordt door een knie operatie omdat die een aantal keer uit de kom is gegaan?

Moet je zink er ook uit laten wanneer je als naturel cut, omdat zink ook een positieve invloed heeft op de hormonen en cutten een negatieve werking? En weet u iets over exogeen hormonen toedienen en peesherstel als de aanhechting verplaatst wordt door een knie operatie omdat die een aantal keer uit de kom is gegaan?

Als ik zeg dat zink voor mij even goed is als duizend calorien meer, lijkt het je dan logischer om nog eens 1000 calorien minder te eten, of om gewoon te stoppen met zink ;) ?

Een knie heeft geen kom, er kan wel enige luxatie optreden door teveel speling op de patellapees. Het effect van androgenen op pezen is ambigue. Er treed een dedifferentiatie op die op termijn het herstel kan bevorderen, maar evengoed voor dezelfde duur de pees zwakker maakt.

Voor de verandering nog een Zink vraag. ;)

Jouw inname is om 21.00. Hoe laat is dan doorgaans je training, maaltijd(en) erna en je slaap?

Mijn ritme is:

18.00 kleine maaltijd (witte rijst/cocosolie/rozijnen)
19.00 trainen
20.00 Post Workout shake
20.45 maaltijd (rijst/groente/rood vlees)
23.45 maaltijd (pindakaas of nootjes en whey)

Nam voorheen altijd rond 23.00/23.15 wat ZMA. Als ik eea ga vervangen door Zink, is dit dan beter om deze tussen 20.00 en 21.00 te concentreren?

Laatst bewerkt:
Beste BC,

leeshier nu een aantal dingen over prolactine verlaging bij tren. Ik heb half jaartje terug gecleanbulked op 525 tren a 500 test en had op wat agressie en soms enorme emotionele spikes verder geestelijk niet te veel bijwerkingen. Nu ben ik aan het cutten op 350 tren a 250 test en de mentale sides zijn echt zwaar k*t, dat ik er zelfs aan twijfel of het niet beter is om te stoppen. Veel last van agressie, maar uit het een stuk minder. Maar wat ik zelf erger vind is dat ik erg vaak depressief ben de laatste weken, wat ik vorige keer op 525 tren a niet had.

Toen ik 525 tren a en 500 test deed nam ik hierbij 500mg b6 (zou prolactine verlagend werken), iets dat ik nu niet neem. Zou dit het verschil kunnen maken in sides, komt het doordat ik nu op 2200kcal per dag zit, of is er een andere reden voor?

Na deze cut wilde ik 6 weken bridgen om daarna te gaan clean bulken op 250 test e 700 tren e, maar met zulke mentale bijwerkingen zit ik daar niet op te wachten. Dus ik hoop dat ik een manier kan vinden om iig de depressies te verminderen.

Meer dan 100 Mg b6 zou giftig zijn voor de hersenen en ms achtige sides kunnen geven

Voor de verandering nog een Zink vraag. ;)

Jouw inname is om 21.00. Hoe laat is dan doorgaans je training, maaltijd(en) erna en je slaap?

Rondom men laatste maaltijd. Ik train 18.30 en terug thuis tegen 20.30 en ga naar bed tegen 23.00, slaap tegen middernacht (12.30 als ik op tren zit :p, vluggertjes gaan nu eenmaal niet zo vlug dan :p)

---------- Toegevoegd om 16:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:46 ----------

Beste BC,

leeshier nu een aantal dingen over prolactine verlaging bij tren. Ik heb half jaartje terug gecleanbulked op 525 tren a 500 test en had op wat agressie en soms enorme emotionele spikes verder geestelijk niet te veel bijwerkingen. Nu ben ik aan het cutten op 350 tren a 250 test en de mentale sides zijn echt zwaar k*t, dat ik er zelfs aan twijfel of het niet beter is om te stoppen. Veel last van agressie, maar uit het een stuk minder. Maar wat ik zelf erger vind is dat ik erg vaak depressief ben de laatste weken, wat ik vorige keer op 525 tren a niet had.

Toen ik 525 tren a en 500 test deed nam ik hierbij 500mg b6 (zou prolactine verlagend werken), iets dat ik nu niet neem. Zou dit het verschil kunnen maken in sides, komt het doordat ik nu op 2200kcal per dag zit, of is er een andere reden voor?

Ja, die 250 extra test en bijhorende estro en dht. Als je nu je test naar 500 verhoogt ben je weer perfect in orde.

---------- Toegevoegd om 16:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

Meer dan 100 Mg b6 zou giftig zijn voor de hersenen en ms achtige sides kunnen geven

is ook geen enkele reden om meer B6 te supplementeren dan in een standaard B-complex zit. Ik denk niet dat iemand dit beweerd heeft, maar moest het zo zijn, het is niet verstandig ZMA te gebruiken om de dosissen zink binnen te krijgen die hier aangeraden worden. Van zink weten we dat je, als je op je koper en ijzer inname let, een stuk hoger kan zonder problemen, hetzelfde geld niet voor magnesium en B6.

Heb proberen te zoeke maar kon hetniet vinden

hoelang nou nakuren ik lees in stickys 4 weken nolva andere zegt 1/3
maar lees ook weer 2 weken omdat het nog sterk genoeg is erna

zie ff door de bomen het bos niet meer
10 weken test e 500mg was de kuur

Sorry als dit een te domme vraag is

Heb proberen te zoeke maar kon hetniet vinden

hoelang nou nakuren ik lees in stickys 4 weken nolva andere zegt 1/3
maar lees ook weer 2 weken omdat het nog sterk genoeg is erna

zie ff door de bomen het bos niet meer
10 weken test e 500mg was de kuur

Sorry als dit een te domme vraag is

2 weken na laatste inject

had je gewoon kunnen googlen...

Als je een gram aas zet zou 3 weken ook kunnen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.497
Ga m'n abbo eraf gooien, geen zin om steeds voor dit soort vragen een notificatie te krijgen. Klik ik toch weer het topic aan, zoveelste keer vandaag pffff..

Ga m'n abbo eraf gooien, geen zin om steeds voor dit soort vragen een notificatie te krijgen. Klik ik toch weer het topic aan, zoveelste keer vandaag pffff..

Maak anders een 'grote noob vragen sticky' aan met in begin post een faq met de meest gestelde vragen :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.499
Maak anders een 'grote noob vragen sticky' aan met in begin post een faq met de meest gestelde vragen :o

Toch zal BC niet voor 2 of 4 weken Nolva gaan. ;)
Meningen zijn gewoon verdeeld en dat zal zo blijven.

Als zou helpen...aantal pip topics gezien deze week? Terwijl we dit hebben. http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/injectiepijn-waarom-261828/

Daarnaast vinden ze het zelf doorgaans een hele geavanceerde vraag..

Misschien dat je dit toch in de geavanceerde sectie kan zetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven